Ziarul lui Ipu

Până pe 30 aprilie, profesorii își pot rezerva locul, în exclusivitate, la Dare to Learn – cel mai mare eveniment educațional din Europa

București, 19 aprilie 2024 – Până la data de 30 aprilie a.c., personalul din sistemul de învățământ universitar și preuniversitar din România beneficiază de exclusivitate și de tarife preferențiale în rezervarea locului la Dare to Learn – cel mai mare eveniment educațional din Europa, care va avea loc în 25 și 26 octombrie a.c., la București. Lista completă a masterclass-urilor Dare to Learn a fost publicată online pe platforma evenimentului. În această perioadă, cadrele didactice beneficiază de o perioadă dedicată de înscriere. Până la data de 30 aprilie 2024, personalul din învățământul preuniversitar și universitar dispune de pachete preferențiale. Pachetele de citeste

The Group lansează Digital Data Capital – agenție de Digital Marketing și Data Science

București, 17 Aprilie 2024 – The Group, lider al industriei de comunicare din România, lansează o nouă agenție de marketing digital, specializată în configurarea campaniilor de comunicare și vânzări prin analizarea în profunzime a datelor relevante pentru publicurile țintă. Digital Data Capital utilizează instrumente digitale inovatoare, realizează segmentări detaliate ale bazei de potențiali cumpărători, selectează cu precizie profilul dezirabil pentru fiecare mesaj de publicitate sau vânzări, pentru a concepe și livra mesaje personalizate către fiecare consumator. Digital Data Capital are capabilitatea de a procesa un volum potențial infinit de date pentru a furniza soluții de comunicare personalizate, astfel încât mesajele brandurilor să citeste

Samsung, partener principal al zonei de gaming din cadrul East European Comic Con 2024

Samsung Good Game Arena va reuni timp de 3 zile cei mai importanți gameri și streameri profesioniști București, România – 19 aprilie 2024 – Între 19 și 21 aprilie, pasionații de gaming și nu numai sunt invitați la standul Samsung, în cadrul East European Comic Con 2024, organizat la Romexpo. În calitate de partener principal al zonei de gaming din cadrul acestei ediții al celui mai important eveniment din Europa de Est dedicat fanilor benzilor desenate, animațiilor,  dar și jocurilor video, Samsung va reuni în cele trei zile de Comic Con unii dintre cei mai cunoscuți gameri și streameri profesioniști. La Samsung Good citeste

RetuRO le oferă sprijin operatorilor HoReCa în implementarea Sistemului Garanție-Returnare

În calitate de administrator al Sistemului Garanție-Returnare, unul dintre obiectivele RetuRO este de a îmbunătăți permanent funcționarea sistemului. Avem întâlniri recurente și colaborăm îndeaproape cu toate părțile implicate pentru a identifica dificultățile care apar în această etapă de început și pentru a optimiza aspectele semnalate atât de către operatorii economici, cât și de către consumatori. În preocuparea noastră de a fi alături de toți partenerii noștri și de a-i susține cât mai bine în eforturile lor de a adopta Sistemul de Garanție-Returnare, am început un dialog cu operatorii din domeniul HoReCa pentru a aborda întrebările și provocările specifice pe care aceștia citeste

Agenția de creație DDB România semnează prima campanie de imagine a grupului de companii PPC din România

Agenția de creație DDB România semnează prima campanie de imagine a grupului de companii PPC din România București, 15 aprilie 2023 – Agenția de creație DDB România anunță semnarea primei campanii de imagine a Grupului Public Power Corporation (PPC) pe plan local, în contextul preluării business-ului Enel în România și rebrandingului acestor companii prezente în România. În octombrie 2023, Grupul PPC – lider regional in domeniul energiei în sud-estul Europei și una dintre cele mai dinamice companii regionale de energie – fondat în 1950 și listat la Bursa de Valori din Atena, a anunțat achiziția business-ului Enel în Romania. Finalizarea acestei tranzacții a reprezentat un eveniment de referință pentru strategia de creștere a PPC, prin achiziționarea unui portofoliu semnificativ de proiecte regenerabile (deopotrivă finalizate citeste

Mașini noi, cu livrare rapidă, direct de pe Autovit.ro.

Mașini noi, cu livrare rapidă, direct de pe Autovit.ro. Peste 1200 de oferte, 30 de mărci cu garanție de până la 7 ani și motorizări eligibile pentru Programul Rabla sau Rabla Plus Autovit.ro, lider în domeniul auto online din România, pornește o campanie online cu dealerii parteneri dedicată mașinilor noi. Aceștia pun la dispoziția utilizatorilor peste 1200 de autoturisme cu livrare rapidă sau direct din stoc. Autovit.ro aduce o nouă dimensiune pe piața mașinilor noi, oferind cumpărătorilor posibilitatea de a găsi și compara toate opțiunile într-un singur loc, aceștia beneficiind de acces rapid și simplu la informații despre prețuri și oferte. Toate ofertele de mașini noi sunt disponibile în secțiunea dedicată, citeste

B.D.G. Import își extinde portofoliul prin parteneriatul cu William Grant & Sons

B.D.G. Import își extinde portofoliul prin parteneriatul cu William Grant & Sons D.G. Import a încheiat 2023 cu o cifră de afaceri de 365 milioane lei Compania estimează că veniturile generate de portofoliul William Grant & Sons vor ajunge la 55 milioane lei în primele 12 luni D.G. Import țintește dublarea volumelor generate de portofoliul William Grant & Sons în primii trei ani București, 18 aprilie 2024 – B.D.G. Import, singura companie cu acționariat 100% românesc din top 3 importatori de băuturi spirtoase din țară, anunță adăugarea brandurilor William Grant & Sons în portofoliul său, începând din această lună. Compania estimează o cifră de afaceri generată de portofoliul William Grant & Sons de până citeste

Memoria și cum obișnuiam să stocăm date. O scurtă istorie a modalităților de stocare

Memoria și cum obișnuiam să stocăm date. O scurtă istorie a modalităților de stocare Cât de multe date poți purta cu tine în orice moment? De-a lungul secolelor, am păstrat amintirile și informațiile importante prin înregistrarea lor pe o varietate de suporturi: de la sfori înnodate, tăblițe de lut, pergamente, manuscrise, cărți, cartele perforate și HDD-uri până la cele mai recente SSD-uri. Să ne uităm la modul în care nevoile omenirii și abilitățile noastre s-au schimbat de-a lungul anilor. Primul exemplu cunoscut de stocare a datelor îl regăsim în anul 9.000 î.Hr. În anii 1960, arheologii au descoperit ceea ce este cunoscut sub numele de Osul din Ishango. Tibia unui babuin și crestăturile sale din cuarț citeste

Sonorizare de 1 milion de euro la Berăria H. Cel mai mare sistem audio de tip install din România

Sonorizare de 1 milion de euro la Berăria H. Cel mai mare sistem audio de tip install din România Noul sistem de sunet L-Acoustics de la Berăria H duce investiția totală în sonorizare la peste 1 milion de euro Cea mai importantă investiție de după deschiderea Berăriei H L-Acoustics, lider mondial în sisteme ProAudio, este folosit de cele mai mari trupe și festivaluri internaționale București, 18 aprilie 2024 - La Berăria H, Orașul cu Chef de Viață, clienții vin atât pentru concertele susținute de artiști îndrăgiți, cât și pentru bucatele delicioase și diferitele tipuri de bere. Pentru ca experiența acestora să fie și mai intensă, calitatea sunetului din Berăria H va fi de acum la cel mai înalt nivel datorită citeste

Fără compromisuri la gust în Postul Paștelui. Caroli Foods Group oferă consumatorilor produse vegetale Caroli Vegalia și mâncăruri gata preparate Maestro

Fără compromisuri la gust în Postul Paștelui. Caroli Foods Group oferă consumatorilor produse vegetale Caroli Vegalia și mâncăruri gata preparate Maestro București, 18 aprilie 2024. În perioada celui mai lung post din an, consumatorii care respectă regimul alimentar al Postului Mare găsesc la raft o selecție variată de produse vegetale din categoriile Caroli Vegalia și mâncăruri gata preparate Maestro din portofoliul Caroli Foods Group. Conform statisticilor, interesul consumatorilor pentru produse vegetale sănătoase este mult mai ridicat în perioada postului Paștelui. Cele mai recente studii arată că 45% din populația României respectă, total sau parțial, Postul Mare. „Observăm, în general, un interes în creștere din partea consumatorilor pentru produse vegetale, iar gamele aflate în portofoliul brandurilor Caroli și Maestro sunt realizate pe baza unor citeste

Gartner identifică trei tehnologii care până în 2028 vor transforma serviciile și asistența pentru clienți

Facebooktwitterpinterestlinkedintumblr

Serviciile digitale pentru clienți, interfețele conversaționale cu utilizatorul și IA generativă vor avea cel mai mare impact asupra serviciilor pentru clienți și a strategiilor de asistență.

Inteligența artificială (IA) generativă, serviciile digitale pentru clienți și interfețele conversaționale cu utilizatorul (conversational user interface – CUI) vor transforma serviciile și asistența pentru clienți până în 2028, potrivit analiștilor Gartner.

„Tema comună a acestor trei tehnologii este capacitatea lor de a ușura călătoria clienților și de a permite liderilor de servicii pentru clienți să răspundă așteptărilor crescânde ale clienților”, a declarat Drew Kraus, VP Analyst în cadrul Gartner Customer Service and Support. „În următorii cinci ani, ne așteptăm ca aceste tehnologii să schimbe fața serviciilor și asistenței pentru clienți”, a adăugat Drew Kraus.

Raportul Gartner Hype Cycle for Customer Service and Support Technologies, 2023 descrie cele mai importante tehnologii pentru susținerea clienților aflate în acest moment în curs de maturizare. Există o gamă diversă de stadii de maturizare tehnologică, variind de la cea embrionară (Customer Technology Platform), la foarte populară (IA generativă) și până la maturitate, dar cu oportunități semnificative de adoptare rămase (Contact Center as a Service). Mai mult de jumătate dintre profilurile de inovație incluse în Hype Cycle se încadrează în secțiunea Trough of Disillusionment (vezi Figura 1).

Gartner Hype Cycle oferă o viziune asupra modului în care o tehnologie sau o aplicație va evolua în timp, oferind o sursă de informații pentru a gestiona implementarea în contextul unui anumit obiectiv de afaceri. Le permite clienților să fie informați cu privire la promisiunile oferite de tehnologii emergente în contextul industriei lor și a apetitului individual pentru risc.

Figura 1: Gartner Hype Cycle for Customer Service and Support Technologies, 2023

IA generativă

Gartner previzionează că până în 2025, 80% dintre organizațiile de servicii și asistență pentru clienți vor aplica tehnologia IA generative într-o anumită formă pentru a îmbunătăți productivitatea agenților și experiența clienților (CX). IA generativă, care se află în prezent la vârful așteptărilor excesive, va fi folosit în principal pentru crearea de conținut, chatboți susținuți de IA și automatizarea muncii umane.

Cel mai mare impact al IA generative va fi probabil asupra experienței clienților. Potrivit unui sondaj recent Gartner, 38% dintre lideri văd îmbunătățirea experienței clienților și retenția acestora ca scop principal al inițiativelor de implementare a aplicațiilor instruite pe modele de limbaj mari (large language model – LLM).

„Impactul IA asupra funcției de servicii pentru clienți nu poate fi exagerat”, a spus Kraus, „Nu numai că ne așteptăm ca organizațiile să înlocuiască 20-30% dintre agenții lor cu IA generativă, ci și anticipăm că va crea noi locuri de muncă pentru a implementa astfel de capabilități”, a completat Kraus.

Interfețe conversaționale cu utilizatorul

CUI-urile (Conversational User Interface) sunt interfețe om-calculator care permit interacțiunile în limbaj natural în scopul îndeplinirii unei cereri, cum ar fi răspunsul la o întrebare sau finalizarea unei sarcini. CUI-urile oferă control direct între agentul de servicii pentru clienți și aplicațiile pe care le operează. Când este folosită pentru automatizarea asistenței prin chatbot, această tehnologie îmbunătățește experiența clienților și adoptarea autoservirii.

„Clienții se așteaptă din ce în ce mai mult să poată interacționa cu aplicațiile pe care le folosesc într-un mod natural, iar acest lucru a fost accelerat de apariția unor aplicații de tip enterprise cu modele de limbaj mari, cum ar fi ChatGPT de la OpenAI și Microsoft 365 CoPilot”, a spus Kraus. „CUI vor fi vitale pentru creșterea eficienței și pentru satisfacerea așteptărilor în continuă schimbare ale clienților”, a completat Kraus.

Servicii digitale pentru clienți

Pe măsură ce organizațiile au introdus pe scară largă canale de abordare digitală, clienților le-au crescut așteptările pentru experiențe instantanee și fără efort de servicii pentru clienți. În același timp, introducerea mai multor canale poate crește efortul clienților pe măsură ce clienții migrează între ele.

Ofertele de servicii digitale pentru clienți se concentrează pe orchestrarea fără întreruperi a conversațiilor pe canalele digitale. Dorința de servicii de autoservire, combinată cu apariția IA conversaționale, a condus la o evoluție a majorității modelelor de abordare. Ca atare, Gartner vede apariția unei noi zone de asistență pentru clienți, denumită „servicii digitale pentru clienți” (digital customer service).

„Serviciile digitale pentru clienți vor transforma rezultatele experienței clienților prin reducerea interacțiunii și eliminarea eforturilor inutile din partea clienților”, a spus Kraus. „Prin crearea unei experiențe perfecte pentru clienți, această tehnologie va reduce rata de pierdere și va spori satisfacția clienților”, a completat Kraus.

Clienții Gartner pot citi mai multe în Hype Cycle for Customer Service and Support Technologies, 2023.

Despre Gartner for Customer Service & Support Leaders

Funcția de asistență și servicii pentru clienți este vitală pentru menținerea loialității clienților și pentru a influența percepția despre un anume brand. Gartner for Customer Service & Support Leaders oferă informații esențiale, sfaturi și instrumente necesare pentru a asigura prioritățile de importanță critică ale liderilor de servicii și asistență, în special îmbunătățind experiența clienților concomitent cu gestionarea costurilor, proiectarea unei strategii optime pentru canalul de servicii, măsurarea și reducerea efortului clienților, precum și angajarea, dezvoltarea și retenția talentelor cu potențial înalt.

Urmăriți știrile și actualizările despre Gartner Customer Service & Support Practice pe X și LinkedIn folosind #GartnerCSS. Membrii mass-media pot găsi informații suplimentare și analize în Gartner Customer Service & Support Newsroom.

Despre Gartner

Gartner, Inc. (NYSE: IT) oferă o perspectivă obiectivă și utilă pentru directori și echipele lor. Îndrumările și instrumentele noastre de specialitate permit luarea unor decizii mai rapide și mai inteligente și o performanță mai bună în ceea ce privește prioritățile esențiale ale unei organizații. Pentru a afla mai multe, vizitați: gartner.com

Comments

comments

loading...

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Winston Churchill
250px-Churchill_HU_90973

Puterea corupe iar puterea
absoluta corupe absolut.

acupunctură sujok, kinetoterapie, gimnastică medicală, drenaj limfatic, masaj medical, reflexoterapie sunteți invitați la Cabinetul de Recuperare Medicala Oltenița.
tel. 0721 170 958 sau email coteagabi@yahoo.com

Follow Buttons
FollowFollow on FacebookFollow on Google+Tweet about this on TwitterFollow on LinkedIn
septembrie 2023
L Ma Mi J V S D
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  
Meta
Ipu, public, ziar, publicitate, natura, Oltenita, Romania, prejudecati, balsam, SUA, UE, atentate, blogging, Videochat , tip, Italia, drepturile omului, Santierul Naval Oltenita, istorie, apa, padure, pescuit, Turcia, NATO, ONG, Enel, Iohanis, SEO , Biosano,
Traduceri

Execut traduceri  documentații tehnice, instrucțiuni de folosire, etc. pentru gadgeturi diferite, mașinării, și altele din limbile rusă, franceza și engleză în limba română. Contract de colaborare.

Amănunte pe mail de contact al publicației.

office@ziarulluiipu.ro

Smart Youtube Widget
Top Rated
Newsletter

Salut! Iti pot oferi gratuit acces la cele mai noi stiri.

Ce trebui sa faci este doar sa introduci adresa ta de e-mail si sa te bucuri de informatiile pe care le vei primi

Free Website Translator

https://www.facebook.com/ziarulluiipu.ro