Ziarul lui Ipu

SOLE lansează: Pop-Up Store SOLE 2024 – Discover. Shop. Shine.

România – 3 iulie 2024 – SOLE.ro , retailerul de top în produse cosmetice de înaltă calitate, are plăcerea de a anunța lansarea proiectului de vară 2024: Pop-Up Store SOLE. Această inițiativă inovatoare aduce o experiență de shopping unică și captivantă pentru iubitorii de frumusețe și îngrijire personală din întreaga țară.  Despre Pop-Up Store SOLE Începând cu 8 iulie 2024, Pop-Up Store SOLE va călători în principalele orașe din România, aducând cele mai noi și populare produse cosmetice direct la consumatori. Fiecare pop-up store va fi amenajat într-un stil modern și atrăgător, oferind vizitatorilor oportunitatea de a descoperi și testa produse de la branduri citeste

Pregătește-te pentru sezonul de construcții 2024 cu Somfy

Odată cu venirea verii și a zilelor mai calde, începe sezonul de construcții. Cum va fi acesta și ce provocări vor întâmpina consumatorii în 2024? Ce soluții pentru casa inteligentă merită luate în considerare? Somfy sugerează la ce să te gândești atunci când decizi să construiești. Să construiești sau să nu construiești? În anii anteriori, din cauza pandemiei, a unei inflații ridicate și a unei situații geopolitice instabile, piața construcțiilor a întâmpinat multe provocări. Casele pasive sau cu zero-energie sunt în prezent în creștere ca popularitate, deoarece necesită mai multe investiții la început, dar reduc costurile de întreținere și funcționare a casei în citeste

tRANSITNET – UN SERVICIU INOVATIV DESTINAT SIMPLIFICARII TRANZITULUI VAMAL

In comertul international, un exportator vinde bunuri fara a plati taxe si TVA in tara sa, in timp ce un importator va dori sa achite TVA si taxe doar dupa ce bunurile i-au intrat in depozit. Intre aceste doua locatii marfurile nu se afla in circulatie libera si pot fi transportate doar sub supraveghere vamala, ca un fel de magazin duty-free pe roti. Acest lucru se face in cadrul unei proceduri denumite tranzit vamal, care asigura datoria vamala in cazul in care marfurile dispar pe traseu sau nu ajung niciodata la destinatie. Pentru a veni in sprijinul celor interesati, SGS a citeste

Asociația Zi de Bine, în parteneriat cu Spitalul Clinic de Copii „Dr. Victor Gomoiu” și Spitalul de Psihiatrie Voila, inaugurează proiectul “Sunt (Im)Perfect”

Proiectul este adresat copiilor care se confruntă cu tulburări alimentare  Asociația Zi de Bine, în parteneriat cu Spitalul Clinic de Copii „Dr. Victor Gomoiu” și Spitalul de Psihiatrie Voila din Câmpina, inaugurează proiectul “Sunt (Im)Perfect”, un proiect pilot derulat pe o perioadă de 3 luni, care vizează recuperarea copiilor cu tulburări alimentare. Proiectul a presupus amenajarea unor saloane  din cadrul celor două spitale de referință din București și Câmpina. În plus, tot în cadrul acestui proiect, se va stabili primul protocol terapeutic pentru minorii care se confruntă cu tulburari alimentare, prin diagnosticarea și tratarea adecvată a acestor patologii. În luna august, campania citeste

Tuborg lansează un produs ideal pentru vară: Tuborg ICE în ediție limitată

București, 2 iulie 2024: Tuborg dă tonul verii cu un nou produs inovator, berea Tuborg ICE, filtrată la -1℃, cu 4.2% alcool. Rezultatul este o băutură mult mai fresh, care păstrează savoarea naturală, plină de aromă a hameiului, oferind o senzație de răcorire continuă, potrivită atât consumatorului clasic de bere Tuborg lager, cât şi tinerilor dornici să încerce produse noi, surprinzătoare. Cu o istorie de peste 140 de ani, Tuborg este un reper de calitate pe piața berii și a venit, de-a lungul timpului, în întâmpinarea consumatorilor cu produse îndrăznețe, adaptate noile tendințe și apreciate de consumatorii de orice vârstă, precum capacul special citeste

Raportul ESG al ELKO Group pe 2023: ”Sunt mândru de faptul că ELKO a devenit parte a inițiativei Science Based Targets”

Raportul ESG al ELKO Group pe 2023:  ”Sunt mândru de faptul că ELKO a devenit parte a inițiativei Science Based Targets” Grupul ELKO (denumit în continuare ELKO) a prezentat raportul ESG 2023, realizat în conformitate cu Directiva privind Raportarea Sustenabilității Corporative și cu Standardele Europene de Raportare privind Sustenabilitatea (ESRS). Utilizarea noii abordări în raportul 2023 a permis ELKO să prezinte informațiile într-o manieră mai structurată, fără abateri de la cerințe, și să evidențieze noile standarde de raportare. „Sunt mândru să vă prezint cel de-al treilea raport ESG al nostru. Ceea ce a început ca o călătorie în necunoscut a devenit un factor de igienă pe întreaga piață, legislația permițând noi standarde și cerințe de raportare. Am învățat cu sârguință și am făcut citeste

HONOR lansează două noi funcții inovatoare: prima protecție oculară AI Defocus Eye Protection din industrie și AI Deepfake Detection

La MWC Shanghai 2024, HONOR a prezentat noile funcții revoluționare, care utilizează inteligența artificială la nivel hardware pentru a ameliora miopia și a detecta eventuale fraude. [România, București – 26 iunie, 2024] - Brandul global de tehnologie HONOR a dezvăluit în cadrul discursului de la MWC Shanghai 2024, cele mai recente progrese AI centrate pe nevoile utilizatorilor: AI Defocus Eye Protection și AI Deepfake Detection. În cadrul sesiunii keynote, brandul a reafirmat angajamentul față de AI-ul centrat pe om integrat în dispozitive, subliniind potențialul hardware-ului activat de AI de a sprijini utilizatorii prin servicii personalizate, protejând totodată confidențialitatea acestora. „Inteligența artificială ne transformă viețile citeste

HONOR 200 Pro obține primul loc în clasamentul High-End de la DXOMARK

Noul HONOR 200 Pro, creat pentru a redefini experiența utilizatorilor, a obținut scoruri de top în clasamentele DXOMARK, câștigând prestigioasele premii Gold Display și Eye Comfort. [București, România - 28 iunie 2024] Brandul global de tehnologie HONOR anunță că cel mai recent smartphone lansat, HONOR 200 Pro, a obținut recunoașterea din partea DXOMARK. Clasat pe primul loc în clasamentul High-End de la DXOMARK, HONOR 200 Pro reflectă angajamentul constant al HONOR de a crea inovații centrate pe nevoile utilizatorilor. În plus, HONOR 200 Pro a câștigat prestigioasele premii Gold Display și Eye Comfort Label, fiind apreciat pentru calitatea remarcabilă a display-ului și funcțiile citeste

Elena Pap, Numită Director Europa în cadrul Up Group: Un Pas Strategic în Expansiunea Europeană

București, 17 Iunie 2024 – Up România anunță numirea Elenei Pap în funcția de Director Europa în cadrul Up Group, după o carieră de peste 20 de ani în care a ocupat poziția de CEO al Up România, în ultimii patru ani având cumulativ și poziția de Director Regional Up Group. Elena Pap este recunoscută pentru performanțele sale excepționale și contribuțiile semnificative la dezvoltarea companiei pe piața beneficiilor extrasalariale din România. Elena Pap a reușit să transforme Up România, dintr-o companie orientată către produse tradiționale, într-o companie orientată către tehnologie și inovație, consolidându-i poziția și extinzând afacerea în mod semnificativ. Sub conducerea sa, compania citeste

Noul monitor Philips dedicat productivității: modelul 49B2U6903CH dispune de funcții precum Thunderbolt 4, Busylight, Webcam Autoframing și multe altele

București, 25 iunie 2024 -  Philips prezintă un nou monitor dedicat productivității, ideal într-un mediu de lucru profesional. Philips 49B2U6903CH prezintă o serie de caracteristici care facilitează colaborarea la locul de muncă, precum un ecran mare de 48,8 inchi cu o rezoluție 5120 x 1440 px, o cameră web cu abilitate de autoîncadrare. Dezvoltat pentru mediul profesional Una dintre caracteristicile principale ale Philips 49B2U6903CH este portul Thunderbolt 4 care suportă semnal video de înaltă rezoluție și oferă transport multi-stream pentru conectarea în lanț (daisy chain), îmbunătățind considerabil conectivitatea monitorului. Alte funcții precum camera web ajustabilă cu abilitate de autoîncadrare, microfonul cu anulare a zgomotului citeste

Gartner identifică trei tehnologii care până în 2028 vor transforma serviciile și asistența pentru clienți

Facebooktwitterpinterestlinkedintumblr

Serviciile digitale pentru clienți, interfețele conversaționale cu utilizatorul și IA generativă vor avea cel mai mare impact asupra serviciilor pentru clienți și a strategiilor de asistență.

Inteligența artificială (IA) generativă, serviciile digitale pentru clienți și interfețele conversaționale cu utilizatorul (conversational user interface – CUI) vor transforma serviciile și asistența pentru clienți până în 2028, potrivit analiștilor Gartner.

„Tema comună a acestor trei tehnologii este capacitatea lor de a ușura călătoria clienților și de a permite liderilor de servicii pentru clienți să răspundă așteptărilor crescânde ale clienților”, a declarat Drew Kraus, VP Analyst în cadrul Gartner Customer Service and Support. „În următorii cinci ani, ne așteptăm ca aceste tehnologii să schimbe fața serviciilor și asistenței pentru clienți”, a adăugat Drew Kraus.

Raportul Gartner Hype Cycle for Customer Service and Support Technologies, 2023 descrie cele mai importante tehnologii pentru susținerea clienților aflate în acest moment în curs de maturizare. Există o gamă diversă de stadii de maturizare tehnologică, variind de la cea embrionară (Customer Technology Platform), la foarte populară (IA generativă) și până la maturitate, dar cu oportunități semnificative de adoptare rămase (Contact Center as a Service). Mai mult de jumătate dintre profilurile de inovație incluse în Hype Cycle se încadrează în secțiunea Trough of Disillusionment (vezi Figura 1).

Gartner Hype Cycle oferă o viziune asupra modului în care o tehnologie sau o aplicație va evolua în timp, oferind o sursă de informații pentru a gestiona implementarea în contextul unui anumit obiectiv de afaceri. Le permite clienților să fie informați cu privire la promisiunile oferite de tehnologii emergente în contextul industriei lor și a apetitului individual pentru risc.

Figura 1: Gartner Hype Cycle for Customer Service and Support Technologies, 2023

IA generativă

Gartner previzionează că până în 2025, 80% dintre organizațiile de servicii și asistență pentru clienți vor aplica tehnologia IA generative într-o anumită formă pentru a îmbunătăți productivitatea agenților și experiența clienților (CX). IA generativă, care se află în prezent la vârful așteptărilor excesive, va fi folosit în principal pentru crearea de conținut, chatboți susținuți de IA și automatizarea muncii umane.

Cel mai mare impact al IA generative va fi probabil asupra experienței clienților. Potrivit unui sondaj recent Gartner, 38% dintre lideri văd îmbunătățirea experienței clienților și retenția acestora ca scop principal al inițiativelor de implementare a aplicațiilor instruite pe modele de limbaj mari (large language model – LLM).

„Impactul IA asupra funcției de servicii pentru clienți nu poate fi exagerat”, a spus Kraus, „Nu numai că ne așteptăm ca organizațiile să înlocuiască 20-30% dintre agenții lor cu IA generativă, ci și anticipăm că va crea noi locuri de muncă pentru a implementa astfel de capabilități”, a completat Kraus.

Interfețe conversaționale cu utilizatorul

CUI-urile (Conversational User Interface) sunt interfețe om-calculator care permit interacțiunile în limbaj natural în scopul îndeplinirii unei cereri, cum ar fi răspunsul la o întrebare sau finalizarea unei sarcini. CUI-urile oferă control direct între agentul de servicii pentru clienți și aplicațiile pe care le operează. Când este folosită pentru automatizarea asistenței prin chatbot, această tehnologie îmbunătățește experiența clienților și adoptarea autoservirii.

„Clienții se așteaptă din ce în ce mai mult să poată interacționa cu aplicațiile pe care le folosesc într-un mod natural, iar acest lucru a fost accelerat de apariția unor aplicații de tip enterprise cu modele de limbaj mari, cum ar fi ChatGPT de la OpenAI și Microsoft 365 CoPilot”, a spus Kraus. „CUI vor fi vitale pentru creșterea eficienței și pentru satisfacerea așteptărilor în continuă schimbare ale clienților”, a completat Kraus.

Servicii digitale pentru clienți

Pe măsură ce organizațiile au introdus pe scară largă canale de abordare digitală, clienților le-au crescut așteptările pentru experiențe instantanee și fără efort de servicii pentru clienți. În același timp, introducerea mai multor canale poate crește efortul clienților pe măsură ce clienții migrează între ele.

Ofertele de servicii digitale pentru clienți se concentrează pe orchestrarea fără întreruperi a conversațiilor pe canalele digitale. Dorința de servicii de autoservire, combinată cu apariția IA conversaționale, a condus la o evoluție a majorității modelelor de abordare. Ca atare, Gartner vede apariția unei noi zone de asistență pentru clienți, denumită „servicii digitale pentru clienți” (digital customer service).

„Serviciile digitale pentru clienți vor transforma rezultatele experienței clienților prin reducerea interacțiunii și eliminarea eforturilor inutile din partea clienților”, a spus Kraus. „Prin crearea unei experiențe perfecte pentru clienți, această tehnologie va reduce rata de pierdere și va spori satisfacția clienților”, a completat Kraus.

Clienții Gartner pot citi mai multe în Hype Cycle for Customer Service and Support Technologies, 2023.

Despre Gartner for Customer Service & Support Leaders

Funcția de asistență și servicii pentru clienți este vitală pentru menținerea loialității clienților și pentru a influența percepția despre un anume brand. Gartner for Customer Service & Support Leaders oferă informații esențiale, sfaturi și instrumente necesare pentru a asigura prioritățile de importanță critică ale liderilor de servicii și asistență, în special îmbunătățind experiența clienților concomitent cu gestionarea costurilor, proiectarea unei strategii optime pentru canalul de servicii, măsurarea și reducerea efortului clienților, precum și angajarea, dezvoltarea și retenția talentelor cu potențial înalt.

Urmăriți știrile și actualizările despre Gartner Customer Service & Support Practice pe X și LinkedIn folosind #GartnerCSS. Membrii mass-media pot găsi informații suplimentare și analize în Gartner Customer Service & Support Newsroom.

Despre Gartner

Gartner, Inc. (NYSE: IT) oferă o perspectivă obiectivă și utilă pentru directori și echipele lor. Îndrumările și instrumentele noastre de specialitate permit luarea unor decizii mai rapide și mai inteligente și o performanță mai bună în ceea ce privește prioritățile esențiale ale unei organizații. Pentru a afla mai multe, vizitați: gartner.com

Comments

comments

loading...

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Winston Churchill
250px-Churchill_HU_90973

Puterea corupe iar puterea
absoluta corupe absolut.

acupunctură sujok, kinetoterapie, gimnastică medicală, drenaj limfatic, masaj medical, reflexoterapie sunteți invitați la Cabinetul de Recuperare Medicala Oltenița.
tel. 0721 170 958 sau email coteagabi@yahoo.com

Follow Buttons
FollowFollow on FacebookFollow on Google+Tweet about this on TwitterFollow on LinkedIn
septembrie 2023
L Ma Mi J V S D
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  
Meta
Ipu, public, ziar, publicitate, natura, Oltenita, Romania, prejudecati, balsam, SUA, UE, atentate, blogging, Videochat , tip, Italia, drepturile omului, Santierul Naval Oltenita, istorie, apa, padure, pescuit, Turcia, NATO, ONG, Enel, Iohanis, SEO , Biosano,
Traduceri

Execut traduceri  documentații tehnice, instrucțiuni de folosire, etc. pentru gadgeturi diferite, mașinării, și altele din limbile rusă, franceza și engleză în limba română. Contract de colaborare.

Amănunte pe mail de contact al publicației.

office@ziarulluiipu.ro

Smart Youtube Widget
Top Rated
Newsletter

Salut! Iti pot oferi gratuit acces la cele mai noi stiri.

Ce trebui sa faci este doar sa introduci adresa ta de e-mail si sa te bucuri de informatiile pe care le vei primi

Free Website Translator

https://www.facebook.com/ziarulluiipu.ro