Ziarul lui Ipu

Motorola edge 50 ultra este disponibil în precomandă la partenerii Motorola

Motorola edge 50 ultra este disponibil în precomandă la partenerii Motorola Noul Motorola edge 50 ultra, cel mai așteptat model al familiei edge 50, este disponibil începând cu 24 mai într-o ofertă specială de precomandă: voucher de 1000 RON, la partenerii Motorola: Altex & Media Galaxy, eMAG și Flanco. Prețul recomandat este de 4999 RON. Livrarea comenzilor va începe cu data de 31 mai, în funcție de disponibilitate. Află mai multe despre condițiile ofertelor și utilizarea voucherului pe site-urile partenerilor. Varianta 16GB/1TB vine în 3 opțiuni de culoare: Nordic Wood, Forrest Gray și Peach Fuzz, culoarea anului 2024. Acesta este un telefon cu design premium, perfect echilibrat, cu finisaje din piele vegană sau citeste

Samsung România și BMW redefinesc explorarea urbană cu Galaxy AI

Samsung România și BMW redefinesc explorarea urbană  cu Galaxy AI Întreaga experiență poate fi descoperită pe samsung.com/ro, pe canalul de YouTube Samsung România și pe conturile de social media ale ambasadorilor Team Galaxy implicați în campanie București, România – 24 mai 2024 – Samsung România și BMW România își unesc forțele pentru a transforma experiența de utilizare a Galaxy AI într-o explorare urbană a Bucureștiului. Prin intermediul telefoanelor Galaxy S24 Ultra, echipate cu AI și a mașinilor performante BMW, cele două branduri îi invită pe bucureșteni să descopere capitala într-un mod inedit, folosind chiar smartphone-ul nelipsit din buzunar, și îi provoacă să aducă astfel la viață povești nescrise și locuri emblematice din jurul lor. Șase citeste

SOLE.ro devine retailer oficial în România pentru GESKE German Beauty Tech

SOLE.ro devine retailer oficial în România pentru GESKE German Beauty Tech București, România - 23 Mai 2024 - SOLE.ro, magazinul online de top dedicat îngrijirii personale și frumuseții, este încântat să anunțe parteneriatul cu GESKE German Beauty Tech, un brand revoluționar în domeniul îngrijirii pielii. Această colaborare strategică marchează un pas important pentru SOLE.ro, consolidându-și poziția ca lider în piața românească prin oferirea de produse de înaltă calitate și tehnologii avansate pentru îngrijirea pielii. SOLE.ro: O destinație de încredere pentru îngrijirea personală SOLE.ro se remarcă printr-o selecție vastă de produse exclusive și servicii excepționale. Cu un angajament ferm față de calitate și inovație, SOLE.ro aduce pe piața românească branduri renumite și produse de citeste

De 22 de ani „Open for Madness”: 4.000 de rețete, 6.500 de decoruri și peste 1.000.000 de oameni care au savurat experiențele Flavours

De 22 de ani „Open for Madness”: 4.000 de rețete, 6.500 de decoruri și peste 1.000.000 de oameni care au savurat experiențele Flavours Flavours marchează 22 de ani de prezență și supremație pe segmentul de catering cu „Open for Madness”, o campanie de comunicare menită să readucă în conștiința iubitorilor de gust și de mâncare spectaculoasă ingredientele esențiale ale mărcii Flavours, și dezvăluie, cu această ocazie, cele mai provocatoare experiențe gastronomice pe care le-a oferit clienților săi de-a lungul timpului. Poziționându-se de la bun început pe piață ca fiind o „altfel de companie de catering”, Flavours s-a remarcat între toți ceilalți competitori prin curajul de a accepta orice provocare. „Încă din 2002 suntem pionieri în catering și trendsetteri pe zona de Food & Design. Ne citeste

HONOR prezintă o arhitectură AI pe patru niveluri și colaborează cu Google Cloud pentru mai multe experiențe la VivaTech 2024

HONOR prezintă o arhitectură AI pe patru niveluri și colaborează cu Google Cloud pentru mai multe experiențe la VivaTech 2024 Experimentați fotografia de portret la calitate de studio cu inteligența artificială pe noua serie HONOR 200 [Paris, Franța – 23 mai, 2024] - Brandul global de tehnologie HONOR a debutat la VivaTech, unul dintre cele mai mari evenimente tehnologice și de inovare din Europa.  Astfel, HONOR a prezentat o abordare inovatoare a inteligenței artificiale la nivel de dispozitiv și a dezvăluit strategia sa revoluționară cu o arhitectură AI pe patru niveluri. De asemenea, HONOR a anunțat și viitoarele experiențe Gen-AI dezvoltate în colaborare cu Google Cloud, care vor fi integrate pe noile smartphone-uri. „La HONOR, credem că, prin combinarea capacităților de personalizare, intuitivitate citeste

Dezvoltatori din echipele de creație ale celebrelor jocuri Cyberpunk 2077 și Baldur’s Gate 3 vin la Dev.Play 2024

Dezvoltatori din echipele de creație ale celebrelor jocuri Cyberpunk 2077 și Baldur’s Gate 3 vin la Dev.Play 2024 Conferința va avea loc în Aula Magna a Universității Politehnica din București pe 3 și 4 iunie București, 22 mai 2024 – La Dev.Play, conferința dezvoltatorilor de jocuri video din România și Europa de Est, vor fi prezenți în premieră în România doi oameni creativi cheie pentru unele din cele mai recunoscute jocuri video din ultimii ani: Borislav Slalov, compozitor și director muzical pentru Baldur’s Gate 3 și Sebastian Kalemba, game director al sagăi The Witcher. Ediția din 2024 a Dev.Play va avea loc în Aula Magna din cadrul Univeristății Politehnica din București, pe 3 și 4 iunie 2024. Evenimentul aduce în fața citeste

GOPET ROMÂNIA face investiții în sisteme noi de urmărire în timp real a expedițiilor, pe fondul conflictului din regiunea Mării Roșii

GOPET ROMÂNIA  face investiții în sisteme noi de urmărire în timp real a expedițiilor, pe fondul conflictului din regiunea Mării Roșii Pentru a avea stocuri de Black Friday sau de Crăciun, companiile trebuie să se asigure că au loc de transport asigurat în mai și iunie București, 22 mai 2024: Casa de expediții GOPET ROMÂNIA raportează o serie de întârzieri semnificative și modificări operaționale ca urmare a conflictului din regiunea Mării Roșii. Pe acest fond de instabilitate și provocări constate, compania a luat decizia să investească într-un sistem nou de monitorizare a expedițiilor, care compară informațiile despre locația transporturilor simultan din trei surse independente - compania de transport maritim, datele obținute prin satelit și informațiile din port. Compania speră că acest citeste

Xiaomi susține competiția "Red Bull Can You Make It?" în rolul de partener global, România este reprezentată de Iustin Petrescu

Xiaomi susține competiția București, 22 mai 2024 – Xiaomi anunță parteneriatul global cu ediția din 2024 a „Red Bull Can You Make It?”, care debutează în 21 mai și culminează la linia de sosire de la Berlin, în 28 mai, reunind căutători de aventură din întreaga lume într-o cursă de captivantă ce se desfășoară în Europa. La ediția din acest an, România este reprezentată de Iustin Petrescu, parte din echipa Xiaomi WildCard CEE&Nordics. „Red Bull Can You Make It?” plasează echipe de amatori de senzații tari într-o competiție unică în care trebuie să navigheze de la Copenagha la Berlin folosind doar cutii de Red Bull ca monedă, pentru citeste

SONOS lansează Roam 2

SONOS lansează Roam 2 Sonos lansează Roam 2 - cea mai nouă boxă portabilă a companiei, noua generație a boxei portabile Roam, care oferă funcții ce facilitează controlul, dar și o configurare mai rapidă. Fie că vorbim despre pregătirea cinei pentru cei dragi, despre împachetarea bagajelor pentru vacanța așteptată sau despre o petrecere pe plajă alături de prieteni, Move 2 le permite utilizatorilor să se bucure de conținutul preferat oriunde s-ar afla. Principalele caracteristici: Sunet care sfidează dimensiunile– Roam 2 oferă același sunet bogat, detaliat și bass cu claritatea, profunzimea și plentitudinea pe care utilizatorii le așteaptă de la o boxă cu dimensiuni mai mari. citeste

Sonos își face mult-așteptatul debut pe piața căștilor și lansează Sonos Ace

Sonos își face mult-așteptatul debut pe piața căștilor și lansează Sonos Ace Cu design inovator, Sonos Ace oferă confort sporit și cea mai înaltă fidelitate audio, cu o experiență home theater revoluționară ce poate fi oferită doar de Sonos Santa Barbara, Calif., 21 mai, 2024 –  Sonos (Nasdaq: SONO) lansează primele căști ale companiei, Sonos Ace, marcând astfel intrarea mult așteptată a brand-ului în această zonă de produse. În calitate de inovator de top în domeniul sunetului, Sonos folosește acum renumita sa expertiză audio și de design pentru a transforma experiența de audiție la căști. Căștile premium over-the-ear Bluetooth® dispun de un extraordinar sunet spațial fără pierderi, de funcția Active Noise Cancellation (ANC) și de citeste

Sondaj CURS, la cererea CSALB: Consumatorii de servicii financiare se asteapta sa fie protejati chiar de institutiile de credit

Facebooktwitterpinterestlinkedintumblr

13 septembrie, București. Peste jumătate (56%) dintre consumatorii de produse și servicii financiare consideră că băncile și IFN-urile însele ar trebui să le asigure protecția, prin intermediul unor oferte comerciale transparente, claritatea clauzelor din contract și prin explicațiile oferite consumatorilor,  potrivit unui sondaj CURS la nivel național realizat la cererea Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB). În schimb, două treimi (66%) dintre ei nu știu ce instituție trebuie să le asigure protecția drepturilor pe care le au sau nu se consideră protejați în prezent.

În perioada 12-25 iulie 2023, Centrul de Sociologie Urbană și Regională (CURS) a realizat o cercetare cantitativă, la cererea CSALB, pe un eșantion de 1.067 de respondenți care sunt decidenți sau co-decidenți în ceea ce privește relația cu banca în gospodăria lor. Metodologia utilizată se bazează pe un univers de eșantionare format din gospodării în care cel puțin un membru al familiei a avut o relație cu o bancă în ultimele 24 de luni. Marja maximă de eroare la nivelul întregului eșantion este de +/-3% la un nivel de încredere de 95%. Culegerea datelor s-a realizat  prin interviu față-în-față, la domiciliul respondenților. Validarea eșantionului s-a realizat pe baza ultimelor date furnizate de Institutul Național de Statistică (INS). Datele colectate nu au fost ponderate.

Întrebați dacă beneficiază de „suficiente măsuri de protecție a drepturilor de consumator de servicii financiare?“, 41% dintre respondenți consideră că nu beneficiază de suficientă protecție, în timp ce 34% spun că drepturile lor ar fi protejate. O pondere importantă (25%) o au consumatorii care nu știu dacă drepturile lor sunt protejate și cine ar fi responsabil de acest lucru.

Băncile sunt văzute ca principala sursă de informație pentru 60% dintre consumatorii care au avut sau estimează că se vor confrunta cu probleme financiare. A doua sursă pentru informarea consumatorilor sunt apropiații (familie, prieteni și colegi), cu 37%, iar mass-media reprezintă prima opțiune pentru 13% dintre respondenții la sondajul realizat de CURS. Banca Națională a României este cea mai accesată instituție/autoritate în privința informațiilor din domeniul financiar-bancar.

 

 

 

56% dintre respondenți cred că cele mai calificate să asigure protecția consumatorilor în relația cu băncile și IFN-urile ar fi chiar băncile și IFN-urile, prin transparența ofertei comerciale. Practic, așteptarea consumatorilor de servicii financiare este ca protejarea drepturilor lor să se facă de către comerciantul care le-a oferit produsul sau serviciul financiar.

Pe locul doi se află ANPC (Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului) cu 20%, urmată la doar trei puncte procentuale de BNR (Banca Națională a României) cu 17%, deși BNR nu are acest rol, potrivit legii. Doar 3% dintre respondenți cred că Justiția ar fi cea mai calificată, iar 1% cred că nimeni nu ar fi capabil să asigure protecția lor. CSALB nu a fost inclus în opțiunile de răspuns pentru că rolul său este de soluționare amiabilă a problemelor pe care consumatorii le au cu băncile/IFN-urile, dar nu poate avea rol de autoritate de protecție a consumatorilor.

 

În ceea ce privește modul în care respondenții s-au implicat activ în rezolvarea problemelor lor cu banca sau cu IFN-ul, sondajul relevă că 76% dintre ei s-au dus la instituția financiară să ceară mai multe informații. Astfel, partenerul contractual este prima opțiune a consumatorilor care întâmpină probleme în plata ratelor sau au o nemulțumire în relația cu creditorul. Mai puțini consumatori au ales alte variante de acțiune: 5% au trimis un e-mail către ANPC, 3% au trimis către CSALB o cerere de negociere cu banca, iar 1% au sesizat Banca Națională a României.

 

 

În cei 7 ani de activitate de conciliere a relației consumator-bancă/IFN, doar 26% dintre români au auzit de existența Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar. Cu toate acestea, mai mult de jumătate dintre respondenți (61%) spun că ar face o solicitare către CSALB pentru a-și soluționa problemele amiabil, gratuit și în afara instanțelor.

 

 

 

Alexandru Păunescu, reprezentantul Băncii Naționale a României în cadrul  CSALB: „O concluzie relevantă a sondajului realizat de CURS în această vară este că majoritatea consumatorilor români caută și găsesc chiar la bancă soluții care să le asigură protecția drepturilor pe care le au. Oamenii merg către bănci atunci când se informează, precum și atunci când întâmpină probleme la plata ratelor și caută o soluție în acest sens. În cazurile în care nu primesc un răspuns favorabil au și alternativa abordării băncii prin intermediul CSALB. Chiar dacă activitatea CSALB nu este a unei autorități de protecție a drepturilor consumatorilor, ne bucurăm că această entitate, care deservește relația dintre consumatori și sistemul bancar, poate rezolva prompt și eficient problemele care pot apărea în derularea contractelor. Această atitudine a consumatorilor români arată un nivel crescut de încredere în sistemul bancar. Acesta nu mai este perceput doar ca un potențial generator de nemulțumiri, ci este văzut de consumatorii de servicii și produse financiare drept principala sursă de soluții în cazul dificultăților întâmpinate de aceștia“.

Despre CSALB: CSALB este o entitate înființată ca urmare a unei Directive europene și intermediază gratuit și în mai puțin de trei luni negocierea dintre consumatori și bănci sau IFN-uri pentru contractele aflate în derulare. Consumatorii din orice județ al țării pot trimite cereri către Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) completând un formular online direct pe site-ul www.csalb.ro. Dacă banca acceptă intrarea în procedură de conciliere/negociere este desemnat un conciliator. CSALB colaborează cu 17 conciliatori, dintre cei mai buni specialiști în Drept, cu expertiză în domeniul financiar-bancar. Totul se rezolvă amiabil, iar înțelegerea părților are puterea unei hotărâri în instanță. Mai multe informații despre activitatea Centrului puteți obține și la telefon 021 9414 (apel cu tarif normal).

Comments

comments

loading...

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Winston Churchill
250px-Churchill_HU_90973

Puterea corupe iar puterea
absoluta corupe absolut.

acupunctură sujok, kinetoterapie, gimnastică medicală, drenaj limfatic, masaj medical, reflexoterapie sunteți invitați la Cabinetul de Recuperare Medicala Oltenița.
tel. 0721 170 958 sau email coteagabi@yahoo.com

Follow Buttons
FollowFollow on FacebookFollow on Google+Tweet about this on TwitterFollow on LinkedIn
septembrie 2023
L Ma Mi J V S D
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  
Meta
Ipu, public, ziar, publicitate, natura, Oltenita, Romania, prejudecati, balsam, SUA, UE, atentate, blogging, Videochat , tip, Italia, drepturile omului, Santierul Naval Oltenita, istorie, apa, padure, pescuit, Turcia, NATO, ONG, Enel, Iohanis, SEO , Biosano,
Traduceri

Execut traduceri  documentații tehnice, instrucțiuni de folosire, etc. pentru gadgeturi diferite, mașinării, și altele din limbile rusă, franceza și engleză în limba română. Contract de colaborare.

Amănunte pe mail de contact al publicației.

office@ziarulluiipu.ro

Smart Youtube Widget
Top Rated
Newsletter

Salut! Iti pot oferi gratuit acces la cele mai noi stiri.

Ce trebui sa faci este doar sa introduci adresa ta de e-mail si sa te bucuri de informatiile pe care le vei primi

Free Website Translator

https://www.facebook.com/ziarulluiipu.ro