Ziarul lui Ipu

Fii și tu parte din lumea elegantă a rochiilor pe DY Fashion

Fii și tu parte din lumea elegantă a rochiilor pe DY Fashion Multe dintre femei caută să aleagă rochiile potrivite. Fie că urmează un eveniment, o nuntă, petrecere, o gală sau dorești să impresionezi prin eleganța și stilul tău, tocmai ai găsit destinația ideală. Dar cum vei alege rochia și culoarea potrivite? Rochiile nu sunt doar articole vestimentare, ci mai mult de atât, ele reprezintă și o formă de exprimare personală, în care îți poți prezenta personalitatea doar printr-o ținută. Ele sunt purtate de către femei venind în diverse stiluri, acoperind toate tipurile de materiale fie pentru sezonul rece sau cald. Mai multe aici vezi. Primul pas în alegerea rochiei tale potrivite constă în citeste

SOLE lansează: Pop-Up Store SOLE 2024 – Discover. Shop. Shine.

România – 3 iulie 2024 – SOLE.ro , retailerul de top în produse cosmetice de înaltă calitate, are plăcerea de a anunța lansarea proiectului de vară 2024: Pop-Up Store SOLE. Această inițiativă inovatoare aduce o experiență de shopping unică și captivantă pentru iubitorii de frumusețe și îngrijire personală din întreaga țară.  Despre Pop-Up Store SOLE Începând cu 8 iulie 2024, Pop-Up Store SOLE va călători în principalele orașe din România, aducând cele mai noi și populare produse cosmetice direct la consumatori. Fiecare pop-up store va fi amenajat într-un stil modern și atrăgător, oferind vizitatorilor oportunitatea de a descoperi și testa produse de la branduri citeste

Pregătește-te pentru sezonul de construcții 2024 cu Somfy

Odată cu venirea verii și a zilelor mai calde, începe sezonul de construcții. Cum va fi acesta și ce provocări vor întâmpina consumatorii în 2024? Ce soluții pentru casa inteligentă merită luate în considerare? Somfy sugerează la ce să te gândești atunci când decizi să construiești. Să construiești sau să nu construiești? În anii anteriori, din cauza pandemiei, a unei inflații ridicate și a unei situații geopolitice instabile, piața construcțiilor a întâmpinat multe provocări. Casele pasive sau cu zero-energie sunt în prezent în creștere ca popularitate, deoarece necesită mai multe investiții la început, dar reduc costurile de întreținere și funcționare a casei în citeste

tRANSITNET – UN SERVICIU INOVATIV DESTINAT SIMPLIFICARII TRANZITULUI VAMAL

In comertul international, un exportator vinde bunuri fara a plati taxe si TVA in tara sa, in timp ce un importator va dori sa achite TVA si taxe doar dupa ce bunurile i-au intrat in depozit. Intre aceste doua locatii marfurile nu se afla in circulatie libera si pot fi transportate doar sub supraveghere vamala, ca un fel de magazin duty-free pe roti. Acest lucru se face in cadrul unei proceduri denumite tranzit vamal, care asigura datoria vamala in cazul in care marfurile dispar pe traseu sau nu ajung niciodata la destinatie. Pentru a veni in sprijinul celor interesati, SGS a citeste

Asociația Zi de Bine, în parteneriat cu Spitalul Clinic de Copii „Dr. Victor Gomoiu” și Spitalul de Psihiatrie Voila, inaugurează proiectul “Sunt (Im)Perfect”

Proiectul este adresat copiilor care se confruntă cu tulburări alimentare  Asociația Zi de Bine, în parteneriat cu Spitalul Clinic de Copii „Dr. Victor Gomoiu” și Spitalul de Psihiatrie Voila din Câmpina, inaugurează proiectul “Sunt (Im)Perfect”, un proiect pilot derulat pe o perioadă de 3 luni, care vizează recuperarea copiilor cu tulburări alimentare. Proiectul a presupus amenajarea unor saloane  din cadrul celor două spitale de referință din București și Câmpina. În plus, tot în cadrul acestui proiect, se va stabili primul protocol terapeutic pentru minorii care se confruntă cu tulburari alimentare, prin diagnosticarea și tratarea adecvată a acestor patologii. În luna august, campania citeste

Tuborg lansează un produs ideal pentru vară: Tuborg ICE în ediție limitată

București, 2 iulie 2024: Tuborg dă tonul verii cu un nou produs inovator, berea Tuborg ICE, filtrată la -1℃, cu 4.2% alcool. Rezultatul este o băutură mult mai fresh, care păstrează savoarea naturală, plină de aromă a hameiului, oferind o senzație de răcorire continuă, potrivită atât consumatorului clasic de bere Tuborg lager, cât şi tinerilor dornici să încerce produse noi, surprinzătoare. Cu o istorie de peste 140 de ani, Tuborg este un reper de calitate pe piața berii și a venit, de-a lungul timpului, în întâmpinarea consumatorilor cu produse îndrăznețe, adaptate noile tendințe și apreciate de consumatorii de orice vârstă, precum capacul special citeste

Raportul ESG al ELKO Group pe 2023: ”Sunt mândru de faptul că ELKO a devenit parte a inițiativei Science Based Targets”

Raportul ESG al ELKO Group pe 2023:  ”Sunt mândru de faptul că ELKO a devenit parte a inițiativei Science Based Targets” Grupul ELKO (denumit în continuare ELKO) a prezentat raportul ESG 2023, realizat în conformitate cu Directiva privind Raportarea Sustenabilității Corporative și cu Standardele Europene de Raportare privind Sustenabilitatea (ESRS). Utilizarea noii abordări în raportul 2023 a permis ELKO să prezinte informațiile într-o manieră mai structurată, fără abateri de la cerințe, și să evidențieze noile standarde de raportare. „Sunt mândru să vă prezint cel de-al treilea raport ESG al nostru. Ceea ce a început ca o călătorie în necunoscut a devenit un factor de igienă pe întreaga piață, legislația permițând noi standarde și cerințe de raportare. Am învățat cu sârguință și am făcut citeste

HONOR lansează două noi funcții inovatoare: prima protecție oculară AI Defocus Eye Protection din industrie și AI Deepfake Detection

HONOR lansează două noi funcții inovatoare: prima protecție oculară AI Defocus Eye Protection din industrie și AI Deepfake Detection La MWC Shanghai 2024, HONOR a prezentat noile funcții revoluționare, care utilizează inteligența artificială la nivel hardware pentru a ameliora miopia și a detecta eventuale fraude. [România, București – 26 iunie, 2024] - Brandul global de tehnologie HONOR a dezvăluit în cadrul discursului de la MWC Shanghai 2024, cele mai recente progrese AI centrate pe nevoile utilizatorilor: AI Defocus Eye Protection și AI Deepfake Detection. În cadrul sesiunii keynote, brandul a reafirmat angajamentul față de AI-ul centrat pe om integrat în dispozitive, subliniind potențialul hardware-ului activat de AI de a sprijini utilizatorii prin servicii personalizate, protejând totodată confidențialitatea acestora. „Inteligența artificială ne transformă viețile citeste

HONOR 200 Pro obține primul loc în clasamentul High-End de la DXOMARK

HONOR 200 Pro obține primul loc în clasamentul High-End de la DXOMARK Noul HONOR 200 Pro, creat pentru a redefini experiența utilizatorilor, a obținut scoruri de top în clasamentele DXOMARK, câștigând prestigioasele premii Gold Display și Eye Comfort. [București, România - 28 iunie 2024] Brandul global de tehnologie HONOR anunță că cel mai recent smartphone lansat, HONOR 200 Pro, a obținut recunoașterea din partea DXOMARK. Clasat pe primul loc în clasamentul High-End de la DXOMARK, HONOR 200 Pro reflectă angajamentul constant al HONOR de a crea inovații centrate pe nevoile utilizatorilor. În plus, HONOR 200 Pro a câștigat prestigioasele premii Gold Display și Eye Comfort Label, fiind apreciat pentru calitatea remarcabilă a display-ului și funcțiile citeste

Elena Pap, Numită Director Europa în cadrul Up Group: Un Pas Strategic în Expansiunea Europeană

Elena Pap, Numită Director Europa în cadrul Up Group: Un Pas Strategic în Expansiunea Europeană București, 17 Iunie 2024 – Up România anunță numirea Elenei Pap în funcția de Director Europa în cadrul Up Group, după o carieră de peste 20 de ani în care a ocupat poziția de CEO al Up România, în ultimii patru ani având cumulativ și poziția de Director Regional Up Group. Elena Pap este recunoscută pentru performanțele sale excepționale și contribuțiile semnificative la dezvoltarea companiei pe piața beneficiilor extrasalariale din România. Elena Pap a reușit să transforme Up România, dintr-o companie orientată către produse tradiționale, într-o companie orientată către tehnologie și inovație, consolidându-i poziția și extinzând afacerea în mod semnificativ. Sub conducerea sa, compania citeste

Cum s-a adaptat ESSA Group la schimbările din piață și ce soluții a aplicat pentru creștrea afacerii

Facebooktwitterpinterestlinkedintumblr

București, 29 septembrie 2023. Pentru ESSA Group, cel mai cunoscut jucător prezent în piața serviciilor de trade marketing și vânzări din România, primele nouă luni din 2023 au avut o dinamică bună pe mai multe paliere ale businessului, chiar dacă a fost o perioadă încărcată de provocări, într-un mediu economic extrem de instabil.

Cu o cifră de afaceri estimată să atingă 24 de milioane de euro anul acesta, în creștere cu 20% față 2022, compania s-a adaptat rapid oricărei nevoi din piață, reușind să își mențină parteneriatele și să găsească soluții optime pentru cerințele lor. ”Pandemia de COVID-19 și criza din 2008-2010 au fost provocări majore care ne-au învățat că ar fi bine să nu ne punem ouăle într-un singur coș, ci să avem cât mai multe servicii active pentru că, astfel, este mult mai sigur să ne menținem în echilibru și să ne dezvoltăm. Suntem extrem de atenți la toate schimbările din piață și pregătiți să intervenim atunci când lucrurile nu se armonizează cu țelurile noastre”,  detaliază Eugen Saulea, fondatorul ESSA Group.

Cu precizarea că printre liniile care se dezvoltă în portofoliul companiei se numără: serviciile de manipulare (incluse pe segmentul de merchandising),  recrutarea şi plasarea de forţă de muncă, linia de BTL şi Evenimente, serviciile de management POSM (materiale comunicare), partea de call center, etc.

În categoria serviciilor de manipulare, care acoperă cea mai mare pondere din cifra de afaceri (aproximativ 60%), intră și manipularea în depozitele companiei, în prezent fiind active 40 de depozite în România. Mai mult, ESSA oferă astfel de servicii și în depozitele partenerilor săi.

O dovadă că antreprenorul este foarte atent la tot ce i-ar putea afecta businessul este și mișcarea strategică făcută în primul an de pandemie, când  a redirecționat bugetele pentru BTL și Evenimente către o reprezentare mai bună a produselor la raft, în sensul că și-a asumat să aducă logistica în magazine – adică mobilier mic și mare, panouri cu ecrane luminoase pentru reclame și materiale de comunicare – și să le instaleze.

”În 2019, categoria de BTL și Evenimente era undeva la 25% din cifra de afaceri.  Când a venit pandemia, am ajuns la 2%. În semestrul al doilea din 2020 a trebuit să găsim soluții noi pentru a ne păstra direcția. Și am discutat cu partenerii noștri pentru o bună reprezentare. Atunci, dacă ne uitam într-un supermarket, circa 40% dintre materiale erau aduse și implementate de noi, iar astăzi acest procent a ajuns la 60 – 65%. Drept urmare, serviciul de logistică, cu implemetarea de materiale de comunicare, a ajuns la 16,8% din cifra de afaceri. Partea bună e că vine și leasingul, iar toate adunate – leasingul, POSM-urile și logistica – au ajuns la 30% din cifra de afaceri. Deci am acoperit foarte bine pierderea din BTL și Evenimente”, subliniază Eugen Saulea.

ESSA Group s-a adaptat tuturor schimbărilor legislative din 2022 și de anul acesta, de remarcat fiind aici majorarea voluntară a salariului, în a doua parte a anului, când s-au primit 200 de lei ca facilitate fiscală. Antreprenorul explică faptul că unii dintre partenerii activi ai ESSA au accepat această mărire, în timp ce alții au spus că sunt într-un exercițiu financiar și au deja etimările făcute, ceea ce înseamnă că le va fi greu să găsească cei 200 de lei. ”A fost o aliniere neuniformă la noile condiții salariale. Unii au primit banii, alții nu. Am avut migrări masive în cadrul companiei de pe anumite proiecte către cele mai bine plătite. În 2023, prima majorare anunțată este de 10%, din septembrie, deși la momentul de față nu avem norme de aplicare, nu avem nimic oficial. Iar în ianuarie 2024, salariul minim brut garantat pe țară va fi iar majorat, cu 15%”, detaliază Eugen Saulea.

O nișă cu mare potențial

În altă ordine de idei, antreprenorul investește într-un nou domeniu – inventarierea digitală. Acesta a anunțat încă de anul trecut lansarea pe piața din România a companiei DANTEM, pe care o dezvoltă împreună cu omul de afaceri ceh Petr Adámek. Decizia de a intra pe acest segment – legat de tehnologia inventarelor pe piața românească – a fost luată tocmai pentru că procesul de inventariere este unul complex, mare consumator de energie și generator de erori atunci când nu este corect organizat și coordonat. În filiala DANTEM din România, Eugen Saulea și Petr Adámek sunt parteneri egali.

”Piața de inventariere digitală are un potențial de cel puțin 40 de milioane de euro anual. De ce? Pentru că atât instituțiile statului, cât și multe alte companii din domenii variate trebuie să facă inventarierea. Această piață e valorificată azi la doar 10% în plan local”, mai spune Eugen Saulea.

Modelul ceh elimină eroarea umană și necesită cu 50% mai puține resurse. De asemenea, acest model folosește tehnologie de partiție a magazinelor, pâna la nivel micro (segmente rafturi), calibrează numărul de scannere necesare pentru a termina inventarierea în calendarul propus, alertează coordonatorul de inventar cu privire la dublarea scanării sau a omiterii unor segmente de produse și exportă raportul final de inventar într-un format ușor de comparat cu datele scriptice deținute de fiecare magazin.

Despre ESSA Group:

Fondat în 2010 de antreprenorul Eugen Saulea, ESSA Group este astăzi unul dintre cei mai cunoscuți jucători din piaţa serviciilor de trade marketing şi vânzări din ţară. Printre serviciile din portofoliul companiei se numără: recrutarea şi plasarea de forţă de muncă, BTL şi evenimente, servicii management POSM (materiale comunicare), call center şi merchandising . În prezent, ESSA oferă servicii în sistem leasing şi outsourcing pentru peste zeci de clienţi, furnizori şi producători, dar şi pentru marile lanţuri de retail precum Carrefour, Kaufland, Auchan, Metro Cash & Carry, Mega Image.

Comments

comments

loading...

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Winston Churchill
250px-Churchill_HU_90973

Puterea corupe iar puterea
absoluta corupe absolut.

acupunctură sujok, kinetoterapie, gimnastică medicală, drenaj limfatic, masaj medical, reflexoterapie sunteți invitați la Cabinetul de Recuperare Medicala Oltenița.
tel. 0721 170 958 sau email coteagabi@yahoo.com

Follow Buttons
FollowFollow on FacebookFollow on Google+Tweet about this on TwitterFollow on LinkedIn
octombrie 2023
L Ma Mi J V S D
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  
Meta
Ipu, public, ziar, publicitate, natura, Oltenita, Romania, prejudecati, balsam, SUA, UE, atentate, blogging, Videochat , tip, Italia, drepturile omului, Santierul Naval Oltenita, istorie, apa, padure, pescuit, Turcia, NATO, ONG, Enel, Iohanis, SEO , Biosano,
Traduceri

Execut traduceri  documentații tehnice, instrucțiuni de folosire, etc. pentru gadgeturi diferite, mașinării, și altele din limbile rusă, franceza și engleză în limba română. Contract de colaborare.

Amănunte pe mail de contact al publicației.

office@ziarulluiipu.ro

Smart Youtube Widget
Top Rated
Newsletter

Salut! Iti pot oferi gratuit acces la cele mai noi stiri.

Ce trebui sa faci este doar sa introduci adresa ta de e-mail si sa te bucuri de informatiile pe care le vei primi

Free Website Translator

https://www.facebook.com/ziarulluiipu.ro