Ziarul lui Ipu

Până pe 30 aprilie, profesorii își pot rezerva locul, în exclusivitate, la Dare to Learn – cel mai mare eveniment educațional din Europa

București, 19 aprilie 2024 – Până la data de 30 aprilie a.c., personalul din sistemul de învățământ universitar și preuniversitar din România beneficiază de exclusivitate și de tarife preferențiale în rezervarea locului la Dare to Learn – cel mai mare eveniment educațional din Europa, care va avea loc în 25 și 26 octombrie a.c., la București. Lista completă a masterclass-urilor Dare to Learn a fost publicată online pe platforma evenimentului. În această perioadă, cadrele didactice beneficiază de o perioadă dedicată de înscriere. Până la data de 30 aprilie 2024, personalul din învățământul preuniversitar și universitar dispune de pachete preferențiale. Pachetele de citeste

The Group lansează Digital Data Capital – agenție de Digital Marketing și Data Science

București, 17 Aprilie 2024 – The Group, lider al industriei de comunicare din România, lansează o nouă agenție de marketing digital, specializată în configurarea campaniilor de comunicare și vânzări prin analizarea în profunzime a datelor relevante pentru publicurile țintă. Digital Data Capital utilizează instrumente digitale inovatoare, realizează segmentări detaliate ale bazei de potențiali cumpărători, selectează cu precizie profilul dezirabil pentru fiecare mesaj de publicitate sau vânzări, pentru a concepe și livra mesaje personalizate către fiecare consumator. Digital Data Capital are capabilitatea de a procesa un volum potențial infinit de date pentru a furniza soluții de comunicare personalizate, astfel încât mesajele brandurilor să citeste

Samsung, partener principal al zonei de gaming din cadrul East European Comic Con 2024

Samsung Good Game Arena va reuni timp de 3 zile cei mai importanți gameri și streameri profesioniști București, România – 19 aprilie 2024 – Între 19 și 21 aprilie, pasionații de gaming și nu numai sunt invitați la standul Samsung, în cadrul East European Comic Con 2024, organizat la Romexpo. În calitate de partener principal al zonei de gaming din cadrul acestei ediții al celui mai important eveniment din Europa de Est dedicat fanilor benzilor desenate, animațiilor,  dar și jocurilor video, Samsung va reuni în cele trei zile de Comic Con unii dintre cei mai cunoscuți gameri și streameri profesioniști. La Samsung Good citeste

RetuRO le oferă sprijin operatorilor HoReCa în implementarea Sistemului Garanție-Returnare

În calitate de administrator al Sistemului Garanție-Returnare, unul dintre obiectivele RetuRO este de a îmbunătăți permanent funcționarea sistemului. Avem întâlniri recurente și colaborăm îndeaproape cu toate părțile implicate pentru a identifica dificultățile care apar în această etapă de început și pentru a optimiza aspectele semnalate atât de către operatorii economici, cât și de către consumatori. În preocuparea noastră de a fi alături de toți partenerii noștri și de a-i susține cât mai bine în eforturile lor de a adopta Sistemul de Garanție-Returnare, am început un dialog cu operatorii din domeniul HoReCa pentru a aborda întrebările și provocările specifice pe care aceștia citeste

Agenția de creație DDB România semnează prima campanie de imagine a grupului de companii PPC din România

Agenția de creație DDB România semnează prima campanie de imagine a grupului de companii PPC din România București, 15 aprilie 2023 – Agenția de creație DDB România anunță semnarea primei campanii de imagine a Grupului Public Power Corporation (PPC) pe plan local, în contextul preluării business-ului Enel în România și rebrandingului acestor companii prezente în România. În octombrie 2023, Grupul PPC – lider regional in domeniul energiei în sud-estul Europei și una dintre cele mai dinamice companii regionale de energie – fondat în 1950 și listat la Bursa de Valori din Atena, a anunțat achiziția business-ului Enel în Romania. Finalizarea acestei tranzacții a reprezentat un eveniment de referință pentru strategia de creștere a PPC, prin achiziționarea unui portofoliu semnificativ de proiecte regenerabile (deopotrivă finalizate citeste

Mașini noi, cu livrare rapidă, direct de pe Autovit.ro.

Mașini noi, cu livrare rapidă, direct de pe Autovit.ro. Peste 1200 de oferte, 30 de mărci cu garanție de până la 7 ani și motorizări eligibile pentru Programul Rabla sau Rabla Plus Autovit.ro, lider în domeniul auto online din România, pornește o campanie online cu dealerii parteneri dedicată mașinilor noi. Aceștia pun la dispoziția utilizatorilor peste 1200 de autoturisme cu livrare rapidă sau direct din stoc. Autovit.ro aduce o nouă dimensiune pe piața mașinilor noi, oferind cumpărătorilor posibilitatea de a găsi și compara toate opțiunile într-un singur loc, aceștia beneficiind de acces rapid și simplu la informații despre prețuri și oferte. Toate ofertele de mașini noi sunt disponibile în secțiunea dedicată, citeste

B.D.G. Import își extinde portofoliul prin parteneriatul cu William Grant & Sons

B.D.G. Import își extinde portofoliul prin parteneriatul cu William Grant & Sons D.G. Import a încheiat 2023 cu o cifră de afaceri de 365 milioane lei Compania estimează că veniturile generate de portofoliul William Grant & Sons vor ajunge la 55 milioane lei în primele 12 luni D.G. Import țintește dublarea volumelor generate de portofoliul William Grant & Sons în primii trei ani București, 18 aprilie 2024 – B.D.G. Import, singura companie cu acționariat 100% românesc din top 3 importatori de băuturi spirtoase din țară, anunță adăugarea brandurilor William Grant & Sons în portofoliul său, începând din această lună. Compania estimează o cifră de afaceri generată de portofoliul William Grant & Sons de până citeste

Memoria și cum obișnuiam să stocăm date. O scurtă istorie a modalităților de stocare

Memoria și cum obișnuiam să stocăm date. O scurtă istorie a modalităților de stocare Cât de multe date poți purta cu tine în orice moment? De-a lungul secolelor, am păstrat amintirile și informațiile importante prin înregistrarea lor pe o varietate de suporturi: de la sfori înnodate, tăblițe de lut, pergamente, manuscrise, cărți, cartele perforate și HDD-uri până la cele mai recente SSD-uri. Să ne uităm la modul în care nevoile omenirii și abilitățile noastre s-au schimbat de-a lungul anilor. Primul exemplu cunoscut de stocare a datelor îl regăsim în anul 9.000 î.Hr. În anii 1960, arheologii au descoperit ceea ce este cunoscut sub numele de Osul din Ishango. Tibia unui babuin și crestăturile sale din cuarț citeste

Sonorizare de 1 milion de euro la Berăria H. Cel mai mare sistem audio de tip install din România

Sonorizare de 1 milion de euro la Berăria H. Cel mai mare sistem audio de tip install din România Noul sistem de sunet L-Acoustics de la Berăria H duce investiția totală în sonorizare la peste 1 milion de euro Cea mai importantă investiție de după deschiderea Berăriei H L-Acoustics, lider mondial în sisteme ProAudio, este folosit de cele mai mari trupe și festivaluri internaționale București, 18 aprilie 2024 - La Berăria H, Orașul cu Chef de Viață, clienții vin atât pentru concertele susținute de artiști îndrăgiți, cât și pentru bucatele delicioase și diferitele tipuri de bere. Pentru ca experiența acestora să fie și mai intensă, calitatea sunetului din Berăria H va fi de acum la cel mai înalt nivel datorită citeste

Fără compromisuri la gust în Postul Paștelui. Caroli Foods Group oferă consumatorilor produse vegetale Caroli Vegalia și mâncăruri gata preparate Maestro

Fără compromisuri la gust în Postul Paștelui. Caroli Foods Group oferă consumatorilor produse vegetale Caroli Vegalia și mâncăruri gata preparate Maestro București, 18 aprilie 2024. În perioada celui mai lung post din an, consumatorii care respectă regimul alimentar al Postului Mare găsesc la raft o selecție variată de produse vegetale din categoriile Caroli Vegalia și mâncăruri gata preparate Maestro din portofoliul Caroli Foods Group. Conform statisticilor, interesul consumatorilor pentru produse vegetale sănătoase este mult mai ridicat în perioada postului Paștelui. Cele mai recente studii arată că 45% din populația României respectă, total sau parțial, Postul Mare. „Observăm, în general, un interes în creștere din partea consumatorilor pentru produse vegetale, iar gamele aflate în portofoliul brandurilor Caroli și Maestro sunt realizate pe baza unor citeste

Cum se raporteaza romanii la un viitor mai bun: un nou studiu IRES evidentiaza comportamentele de sustenabilitate ale romanilor

Facebooktwitterpinterestlinkedintumblr

  • Jumatate dintre romani au auzit vorbindu-se recent despre ideea de sustenabilitate, iar 2 din 3 romani se declara  pro sustenabilitate, ceea ce arata  ca romanii isi doresc un comportament social responsabil.
  • Familia este factorul – cheie de influentare a comportamentului  sustenabil, peste 53% dintre cei care isi autoevalueaza deprinderile drept sustenabile declarand ca au fost influentati in adoptarea acestora de catre familie.
  • Romanii asociaza sustenabilitatea cu sustinerea financiara, utilizarea eficienta a resurselor, durabilitate,  protectia mediului, utilizarea resurselor regenerabile, reciclare  si preocupare pentru viitor.
  • BAT construieste un viitor mai bun, (A Better Tomorrow™), in care sustenabilitatea este in centrul intregii sale activitati.

Bucuresti, 16 noiembrie 2023 – 51% dintre romani au auzit vorbindu-se in ultima perioada despre ideea de sustenabilitate, iar 2 din 3 dintre acestia se declara  pro sustenabilitate, ceea ce sugereaza dezirabilitatea acestui tip de comportament la nivel social. Familia este factorul cheie care influenteaza comportamentul sustenabil, iar aproape 3 din 4 romani confirma nevoia de informare, respondentii indicand drept factori stimulatori pentru un comportament pro sustenabil informatia, implicarea, exemplele de buna practica sau implicarea companiilor private. Acestea sunt rezultatele celui mai recent studiu IRES, “Comportamente de sustenabilitate ale Romanilor”, realizat in cadrul campaniei BAT Romania “Alege Asumat un Oras Curat.  

Potrivit studiului, intre cele mai frecvent evidentiate comportamente sustenabile se numara colectarea si reciclarea selectiva (98%), achizitia de electrocasnice cu consum redus de energie (97%), participarea la actiuni de ecologizare, impadurire, stoparea defrisarii (96%), utilizarea de pungi biodegradabile sau ambalaje reciclabile (95%), izolarea termica a locuintelor (95%), reducerea deseurilor in urma consumului de alimente (95%) sau utilizarea becurilor de tip led (94%).

Familia este un factor cheie care influenteaza comportamentul sustenabil, peste jumatate (53%) dintre cei care isi autoevalueaza deprinderile drept sustenabile declarand ca au fost influentati in adoptarea acestora de catre familie. De asemenea, factorii pe care romanii ii considera stimulatori pentru un comportament pro sustenabil sunt informatia, implicarea, exemplele de buna practica sau implicarea companiilor private. Nevoia de informare privind sustenabilitatea este confirmata de aproape 3 din 4 romani.

“Un viitor mai bun incepe cu fiecare dintre noi si cu fiecare gest pe care il facem, la nivel individual. Ne bucuram ca, prin acest studiu, sa oferim un reper important de informare, asa cum au indicat si respondentii, pentru a incuraja comportamentul responsabil la nivel de societate. Sustenabilitatea este in centrul afacerii BAT si, alaturi de o strategie foarte clara la nivel de grup si parametri de evaluare specifici, credem in actiuni concrete si exemple de buna practica care pot sa contribuie, in mod real, la un viitor mai bun pentru generatiile urmatoare”,  a declarat Ileana Dumitru, Director juridic si afaceri externe, Aria Europa de Sud – Est din cadrul BAT.

“Ne bucuram sa fim alaturi de BAT in acest efort de intelegere si sprijnire a ideii de sustenabilitate in  Romania. Desi aparent e un concept de import, sustenabilitatea operationalizata, cuantificata si masurata  se regaseste in mentalitatea romaneasca fie sub influenta traditiilor dinainte de 1989 pentru generatia X, fie sub forma de atitudini formate sau transmise sub  influenta familiei, a retelelor de socializare si a televiziunii pentru generatiile Y si Z.  Una dintre concluziile cheie ale studiului este ca sustenabilitatea este un concept acceptat social, cu un rol sintetic de orientare atitidinala si de modelare a unor comportamente  proactive privind colectarea si reciclarea selectiva, consumul redus de energie, grija fata de mediu si preocupare pentru viitor. Este de subliniat aici si asteptarea romanilor privind implicarea si bunele practici ale companiilor private privind sustenabilitatea,” precizeaza Dan Jurcan, sociolog, director de cercetare IRES.

La nivelul celor 3 entitati din Romania, BAT organizeaza continuu ample actiuni de protejare si constientizare a reducerii consumului de resurse sau de donare pentru reciclare si reutilizare. BAT organizeaza permanent in Romania campanii de colectare selectiva a versiunilor anterioare ale dispozitivelor sale electronice, in peste 360 de puncte de colectare din tara, iar echipa locala a companiei a participat la plantarea a peste 2.000 de copaci doar in 2023. Totodata, fabrica BAT din Ploiesti a obtinut anul trecut certificarea AWS (Alliance for Water Stewardship), confirmand angajamentul companiei pentru protejarea resurselor de apa.

Potrivit studiului IRES, 54% dintre romani spun ca in gospodaria lor, adultii sunt preocupati in cea mai mare masura de economisirea energiei electrice, a apei, colectare selectiva sau alte actiuni sustenabile.

Sustenabilitatea este asociata cu sustinerea financiara, utilizarea eficienta a resurselor, durabilitate,  protectia mediului, utilizarea resurselor regenerabile, reciclare  si preocupare pentru viitor. Rugati sa defineasca conceptul, cei mai multi intervievati au mentionat „sustinerea financiara a unei idei sau a unui proiect” (18%), iar 15% au precizat ca sustenabilitatea se refera la utilizarea eficienta a resurselor, conservarea acestora; mai sunt amintite frecvent si continuitatea sau durabilitatea (11%), responsabilitatea financiara (7%) sau activitati benefice pentru mediu si omenire (6%).

Principalele surse de informare cu privire la actiuni sustenabile sunt reprezentate de televiziune (6 din 10 respondenti), site-uri de internet (aproximativ jumatate dintre intervievati), retelele de socializare (3 din 10 participanti la cercetare), precum si radio (aproape o cincime dintre respondenti).

Studiul a fost realizat de IRES in cadrul campaniei BAT Romania – Alege Asumat un Oras Curat, iar concluziile sale se bazeaza pe perceptiile unui esantion reprezentativ de 1101 respondenti adulti. Studiul a fost realizat de IRES in perioada 28 iulie – 4 august 2023, iar echipa de cercetare a folosit metoda de colectare CATI (interviu telefonic asistat de calculator).

Despre BAT in Romania

  • BAT, cel mai mare jucator de pe piata tutunului din Romania, a generat un impact de peste 125 de miliarde de euro in economie in primii 25 de ani de prezenta pe piata locala. Din aceasta suma, circa 24 de miliarde de euro reprezinta contributie directa la bugetul de stat, sub forma de taxe si accize.
  • BAT este unul dintre cei mai mari contribuabili la bugetul de stat al Romaniei. La nivelul anilor 2020 si 2021, BAT a avut o contributie de peste 20 de miliarde lei la bugetul statului, in cei doi ani, sub forma de taxe si accize.
  • BAT are peste 3.000 de angajati si creeaza alte 30.000 de locuri de munca pe lantul de distributie si aprovizionare.
  • BAT a lansat in Romania in 2019 campania Alege Asumat un Oras Curat, o campanie de informare a consumatorilor privind gestionarea responsabila a deseurilor si utilizarea responsabila a resurselor, cu scopul de a atrage atentia asupra gesturilor simple pe care fiecare dintre noi le poate face pentru protejarea mediului si a comunitatii.

Despre BAT la nivel global  

BAT este o companie de top cu o gama variata de bunuri de larg consum, al carei obiectiv strategic este construirea unui viitor mai bun – A Better Tomorrow™ – si reducerea impactului asupra sanatatii prin asigurarea unor optiuni variate de produse placute cu risc redus destinate consumatorilor adulti.

Compania sustine clar ca tigarile cauzeaza riscuri majore la adresa sanatatii si ca singura modalitate prin care acestea pot fi evitate este renuntarea la fumat. BAT ii incurajeaza pe cei care continua sa fumeze sa faca trecerea complet la alternative cu risc redus* dovedit stiintific. Pentru a realiza acest lucru, BAT se transforma intr-o afacere cu multiple categorii de bunuri de larg consum, centrata cu adevarat pe consumatori.

Obiectivul BAT este ca 50 de milioane de consumatori sa aleaga produsele sale care nu implica arderea tutunului pana in 2030 si de a genera venituri de 5 miliarde de lire sterline din noile categorii pana in 2024. BAT si-a stabilit o serie de obiective ambitioase de sustenabilitate, precum neutralitatea emisiilor de carbon pentru Scopurile 1 si 2 pana in 2030, eliminarea utilizarii plasticului de unica folosinta non-necesar si realizarea tuturor ambalajelor din plastic reutilizabil, reciclabil sau compostabil pana in 2025.

BAT are peste 50.000 de angajati. Grupul BAT a generat venituri de 27,65 miliarde de lire sterline in 2022 si un profit din operatiuni de 10,5 miliarde lire sterline.

Portofoliul strategic al companiei include marcile sale globale de tigarete si o categorie tot mai larga de produse cu risc redus* din tutun si nicotina, precum si produse traditionale din tutun care nu implica ardere. Portofoliul include produse precum tigari electronice, produse de incalzire a tutunului, produse moderne pentru uz oral, inclusiv produse cu nicotina pentru uz oral fara tutun, precum si produse orale traditionale precum snus si snuff umed. In prima jumatate a anului 2023, 24 de milioane de consumatori au ales noile categorii de produse BAT care nu implica arderea tutunului, o crestere de 1,5 milioane fata de anul 2022.

*Bazat pe dovezile existente si presupunand o trecere completa de la fumat la aceste produse, care nu sunt lipsite de risc si provoaca dependenta.

Comments

comments

loading...

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Winston Churchill
250px-Churchill_HU_90973

Puterea corupe iar puterea
absoluta corupe absolut.

acupunctură sujok, kinetoterapie, gimnastică medicală, drenaj limfatic, masaj medical, reflexoterapie sunteți invitați la Cabinetul de Recuperare Medicala Oltenița.
tel. 0721 170 958 sau email coteagabi@yahoo.com

Follow Buttons
FollowFollow on FacebookFollow on Google+Tweet about this on TwitterFollow on LinkedIn
noiembrie 2023
L Ma Mi J V S D
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  
Meta
Ipu, public, ziar, publicitate, natura, Oltenita, Romania, prejudecati, balsam, SUA, UE, atentate, blogging, Videochat , tip, Italia, drepturile omului, Santierul Naval Oltenita, istorie, apa, padure, pescuit, Turcia, NATO, ONG, Enel, Iohanis, SEO , Biosano,
Traduceri

Execut traduceri  documentații tehnice, instrucțiuni de folosire, etc. pentru gadgeturi diferite, mașinării, și altele din limbile rusă, franceza și engleză în limba română. Contract de colaborare.

Amănunte pe mail de contact al publicației.

office@ziarulluiipu.ro

Smart Youtube Widget
Top Rated
Newsletter

Salut! Iti pot oferi gratuit acces la cele mai noi stiri.

Ce trebui sa faci este doar sa introduci adresa ta de e-mail si sa te bucuri de informatiile pe care le vei primi

Free Website Translator

https://www.facebook.com/ziarulluiipu.ro