Ziarul lui Ipu

Studiu ÎntreVecini: 65% dintre români declară că nu-și cunosc vecinii deloc sau că îi cunosc în mică măsură

Studiu ÎntreVecini: 65% dintre români declară că nu-și cunosc vecinii deloc sau că îi cunosc în mică măsură 80% dintre români și-ar dori să se înțeleagă mai bine cu vecinii și să poată apela la ei în caz de nevoie 59% dintre respondenți nu au participat niciodată sau au participat foarte rar la evenimente sociale cu vecinii 9 din 10 respondenți sunt deschiși să se implice mult și chiar foarte mult în promovarea diversității și incluziunii 65% dintre românii care locuiesc la bloc nu-și cunosc vecinii deloc sau îi cunosc în mică măsură, în timp ce doar o mică parte dintre ei se cunosc bine (27%) sau foarte bine (8%), conform unui studiu realizat de ONG-ul ÎntreVecini, cu citeste

Turneul League of Legends pe care îl așteptai

București, România, 19 februarie 2023 – Samsung a dat startul unui nou turneu internațional dedicat jucătorilor League of Legends. Cupa de iarnă powered by Samsung Odyssey își propune să încurajeze comunități din diferite locuri ale lumii să încerce unul dintre cele mai populare jocuri din lume, oferind oportunitatea unei competiții la nivel înalt în gamingul profesionist. Valoarea premiilor oferite în turneu este de 6000 de euro. Competiția internațională Turneul este deschis jucătorilor din 18 țări europene, inclusiv Polonia, Grecia, România, Bulgaria, Republica Cehă, Slovacia, Lituania, Letonia, Estonia, Ungaria, Serbia, Croația, Slovenia, Macedonia, Albania, Bosnia și Herțegovina, Muntenegru și Ucraina. Acest lucru îl va citeste

AOC dezvăluie o nouă generație de monitoare, redefinind eleganța pentru spațiul tău de acasă și birou

AOC dezvăluie o nouă generație de monitoare, redefinind eleganța pentru spațiul tău de acasă și birou Noua serie AOC B3 include modele cu margini ultra înguste, conectivitate USB-C și rate de reîmprospătare de 100 Hz București, 19 februarie 2024 - AOC, unul dintre liderii globali în producția de monitoare de gaming și accesorii IT, lansează noua serie B3, proiectată pentru a satisface nevoile fluxului de lucru modern, atât de acasă, cât și de la birou. Noua gamă AOC B3 reprezintă o viziune modernizată a monitoarelor din segmentul entry-level pentru consumatori. Primele produse ale noii game includ două modele de 23,8" (60 cm) (AOC 24B3CF2 și 24B3CA2) și două modele de 27" (68 cm) (AOC 27B3CF2 și 27B3CA2) cu panouri IPS citeste

Fundația Inovații Sociale Regina Maria lansează prima rețea de policlinici sociale: o premieră prin achiziționarea pachetului majoritar al celei de-a treia clinici din București

Fundația Inovații Sociale Regina Maria lansează prima rețea de policlinici sociale: o premieră prin achiziționarea pachetului majoritar al celei de-a treia clinici din București Rețeaua Fundației Inovații Sociale Regina Maria deține acum 3 policlinici: Baba Novac, Sala Palatului și InClinic Rahova Clinicile oferă servicii medicale de calitate oricărui pacient susținând astfel pe cei din categoriile defavorizate Dr Wargha Enayati achiziționează astfel 51% din acțiunile deținute de prietena sa Cristina Bâtlan București, 19 februarie 2024 – Dr. Wargha Enayati, președintele Fundației Inovatii Sociale Regina Maria, anunță extinderea rețelei sale de policlinici sociale prin achiziționarea majoritară a celei de-a treia clinici sociale din București. Această achiziție reprezintă o premieră în peisajul serviciilor medicale si al ONG-urilor din România, consolidând prima rețea de policlinici sociale unde au citeste

Ai nevoie de sputnice pentru porumbei? Le gasesti la Produsecolumbofile.ro

Ai nevoie de sputnice pentru porumbei? Le gasesti la Produsecolumbofile.ro Ai nevoie de sputnice pentru porumbei? Le gasesti la Produsecolumbofile.ro In ziua de astazi, cand pericole sunt intalnite la tot pasul, vietuitoarele din jur trebuie sa aiba parte de grija necesara pentru a nu se expune niciunui risc. Mai ales daca ne referim la proumbei, aceste pasari prezinta o sensibilitate ridicata, fiind intalnite in mii de specii la nivel global. Din pasiune pentru aceste pasari au aparut columbofilii, persoane care ii cresc, ii ingrijesc corespunzator, in diferite scopuri. Unii oameni cresc porumbei din simpla placere, altii pentru a le genera un venit suplimentar sau chiar pentru a participa la competitii nationale si citeste

OnePlus 12 și OnePlus 12R disponibile în pachete speciale pe oppostore.ro

OnePlus 12 și OnePlus 12R disponibile în pachete speciale pe oppostore.ro București, 15 februarie 2024 – Cele mai noi smartphone-uri din portofoliul brandului global de tehnologie OnePlus, modelele OnePlus 12 și OnePlus 12R, sunt disponibile de astăzi și pe platforma online oppostore.ro. Această extindere a canalelor de distribuție oferă utilizatorilor un nou mod oficial de achiziție, complementar partenerilor Altex, DIGI și eMAG, prin care aceștia beneficiază de pachetul complet de servicii post-vânzare, inclusiv garanție și asigurarea funcționării corecte a tuturor serviciilor precum compatibilitatea cu rețelele operatorilor locali, cu serviciul RO-Alert și lipsa restricțiilor de geolocație. Concentrându-se asupra funcțioalității produselor și a calității serviciilor conexe, OnePlus subliniază importanța alegerii canalelor oficiale de vânzare pentru citeste

Samsung și Vodafone finalizează primul apel de date cu procesoare AMD pe o rețea Open RAN

Companiile consolidează extinderea Open RAN, valorificând expertiza lor tehnică acumulată din implementarea la scară largă a rețelelor comerciale Open RAN. București, România – 15 februarie 2024 – Samsung Electronics Co., Ltd. și Vodafone, în colaborare cu AMD, au anunțat că cele trei companii au realizat cu succes un apel de la un capăt la altul cu cele mai recente procesoare AMD care utilizează tehnologia Open RAN, o premieră pentru industrie. Această realizare comună demonstrează cum expertiza în materie de tehnologie a companiilor conduce la îmbogățirea ecosistemului Open RAN în întreaga industrie. Primul apel a fost realizat în laboratorul de cercetare și dezvoltare al citeste

Alecsandra Roman este noul Chief Marketing Officer Voxa

Alecsandra Roman este noul Chief Marketing Officer Voxa București, 14 februarie 2024 - Voxa, liderul aplicațiilor de audiobook-ri și e-book-uri din România, își consolidează echipa de management regional și o numește pe Alecsandra Roman în poziția de Chief Marketing Officer pentru România și proiectele de expansiune regională care încep în 2024. Din aceasta rol, Alecsandra va defini viziunea brandului Voxa, structura echipei și a modelului de marketing și se va ocupa de atragerea talentelor în poziții cheie. Cu o experiență de peste 15 ani în marketing și comunicare, ea va coordona strategia și execuția de brand și growth marketing, poziționarea Voxa la nivel global și scalarea eforturilor de comunicare citeste

Rosé Verité - alegerea perfectă pentru a topi inimile de Ziua Îndrăgostiților!

Rosé Verité - alegerea perfectă pentru a topi inimile de Ziua Îndrăgostiților! 14 Februarie 2024 În luna celebrării iubirii, Beciul Domnesc Compania vă invită să sărbătoriți cu Rosé Verité, un vin care îmbină măiestria vinificației cu pasiunea pentru momentele unice. În astfel de contexte romantice, vinul Rosé Verité se afirmă ca fiind alegerea perfectă pentru a transforma această zi într-o experiență de neuitat. Rosé Verité este o expresie a rafinamentului și a subtilității, asemenea nuanțelor delicate ale unui trandafir. Alegerea lui de Ziua Îndrăgostiților aduce un omagiu simbolului iubirii, iar gustul său vibrant și proaspăt devine o metaforă pentru prospețimea sentimentelor dintre cei îndrăgostiți. Rosé Verité se remarcă prin notele sale olfactive de afine, citeste

Cum ne pregătim pentru alegerile europene din 2024

Cum ne pregătim pentru alegerile europene din 2024 Peste 134 de milioane de oameni din Europa* vin pe TikTok în fiecare lună, iar mulți dintre aceștia vor vota la alegerile europene viitoare. Luna următoare, vom lansa în aplicație un Centru Electoral în limba locală pentru fiecare dintre cele 27 state membre UE, pentru a ne asigura că oamenii vor putea să separe cu ușurință realitatea de ficțiune. Pentru că vom lucra alături de comisiile electorale locale și organizațiile societății civile, aceste Centre Electorale vor reprezenta locul în care comunitatea noastră va putea găsi informații oficiale sigure. Această inițiativă este doar un element al unei strategii mai ample pentru a citeste

Studiu Kärcher 2023: diferențe globale în obiceiurile de curățenie și importanța acordată sustenabilității

Facebooktwitterpinterestlinkedintumblr

  • Pentru 93% dintre respondenți este important sau chiar foarte important să trăiască într-o casă curată;
  • Polonia este țara care acordă cea mai mare importanță curățeniei (97%), urmată fiind de Franța (95%) și Marea Britanie (93%);
  • Satisfacția este cea mai comună emoție generată de curățare, pentru mai mult de 30% dintre respondenți. La polul opus, 23% dintre japonezi se declară iritați atunci când vine vorba de curățenie;
  • Pentru 75% dintre respondenți, sustenabilitatea este un aspect crucial în curățenie;
  • În Germania, curățenia este motivată de așteptările socialeși de menținerea armoniei în familie: 44% dintre femei și 42% dintre bărbați.

București, 23 noiembrie 2023 – Un nou studiu reprezentativ realizat de Kärcher privind comportamentul de curățare la nivel global relevă diferențe regionale, de gen și generaționale în modul în care facem curățenie. Studiul, care a inclus mai mult de 6.000 de persoane, cu vârste cuprinse între 18 și 65 de ani, s-a concentrat, de asemenea, asupra importanței sustenabilității în curățenie.

Cum se simt oamenii din întreaga lume atunci când fac curățenie în casă?

Curățenia declanșează o gamă de emoții și, în cea mai mare parte, oferă oamenilor o senzație de satisfacție.

Pentru cea mai mare parte a respondenților (93%), este important sau chiar foarte important să trăiască într-o casă curată. Țara care acordă cea mai mare importanță curățeniei este Polonia (97%), urmată fiind de Franța (95%) și Marea Britanie (93%), cea din urmă la egalitate cu SUA (93%). Germania se află în mijlocul clasamentului internațional, cu un procent de 90%.

Dacă facem referire la cea mai comună emoție generată de curățare, atunci satisfacția este cea care conduce topul la nivel internațional: 33% dintre respondenți spun că se simt satisfăcuți odată ce curățenia este încheiată. Senzația de satisfacție este cea mai puternică în Franța, unde aproape jumătate dintre cei chestionați (43%) consideră că treburile casnice îi fac să se simtă bine. În Marea Britanie și SUA, 40% dintre cei chestionați împărtășesc această opinie, iar Germania (28%), Polonia (27%) și Japonia (22%) se află în coada clasamentului.

În unele țări, însă, curățenia este asociată și cu sentimente negative: aproximativ 23% dintre respondenții japonezi se declară iritați atunci când vine vorba de curățenie. În Germania, de asemenea, foarte puțini respondenți (6%) se simt fericiți când fac curățenie. Aceștia consideră că a face curățenie în propria casă este fie plictisitor (18%), fie stresant (13%), ceea ce reprezintă și cea mai mare rată de stres înregistrată în cadrul studiului Kärcher.

De la Tokyo la Berlin – o comparație internațională a importanței sustenabilității în procesul de curățenie

Pentru 75% dintre respondenți, sustenabilitatea este un aspect crucial în curățenie. Mai mult de jumătate (52%) dintre respondenți au afirmat că adoptă metode de curățare prietenoase cu mediul. Cu toate acestea, se observă o diferență semnificativă între generații, în toate țările analizate în acest sondaj: în grupa de vârstă 18-24 de ani, 84% spun că sustenabilitatea este importantă pentru ei atunci când fac curățenie, în timp ce pentru grupa de vârstă 55-65 de ani, procentul înregistrat este de 69%. Japonia acordă cea mai mare importanță curățeniei durabile, cu 85% dintre respondenți afirmând că se gândesc la mediu atunci când fac curățenie. În clasament, următoarele poziții sunt ocupate de Polonia, cu 80%, și Franța, cu un procent de 77%.

Unul dintre cele mai importante subiecte ce țin de o curățenie eficientă și responsabilă îl reprezintă interesul consumatorilor pentru reducerea consumului de apă. Peste două treimi (70%) dintre respondenți se asigură că folosesc cât mai puțină apă posibil atunci când fac curățenie acasă. Utilizarea detergenților prietenoși cu mediul este, de asemenea, foarte populară: aproape două treimi (63%) dintre respondenți, la nivel mondial, sunt în favoarea acestora.

Tehnologia câștigă teren în rândul generației mai tinere

Studiul Kärcher relevă, de asemenea, că există diferențe între generații în ceea ce privește așteptările față de tehnologie și modul în care o utilizează. 25% dintre respondenții, cu vârste cuprinse între 18 și 25 de ani, cred că aparatele inteligente fac viața mult mai ușoară și economisesc timp. De cealaltă parte, în grupa de vârstă 55 – 65 de ani, acest procent este de doar 11%. Cu toate acestea, în toate generațiile analizate, peste jumătate dintre respondenți (56%) cred că produsele autonome fac curățenia mai ușoară.

La cumpărarea de produse pentru curățenia și îngrijirea gospodăriilor, germanii sunt atenți la raportul calitate – preț (90%), performanța înaltă (89%) și produse sustenabile (89%). Femeile acordă o importanță ușor mai mare aspectelor de mediu, cum ar fi economisirea apei și energiei, folosirea ambalajelor durabile. Tehnologia de ultimă generație este un factor decisiv în deciziile de cumpărare ale bărbaților.

Obiceiuri de curățenie în Germania: femeile fac curățenie când așteaptă vizitatori, iar bărbații pentru a menține armonia în familie

Noul studiu reprezentativ internațional al comportamentului de curățare, realizat de Kärcher, dezvăluie secretele și diferențele de gen ale curățeniei în casele germane.

Sondajul arată că doar 6% dintre angajații care lucrează de acasă își curăță casele în timpul programului de lucru al companiei. În Germania, curățenia este motivată mai mult de așteptările sociale și este de obicei făcută atunci când vin vizitatori. Unul din doi tineri, cu vârste cuprinse între 18 și 24 de ani, din Germania, își fac casele strălucitoare atunci când așteaptă companie. Grupa de vârstă 55-65 de ani pare să fie mai relaxată în privința acestui aspect – doar 23% dintre ei fac ordine înainte de a veni familia în vizită.

Mai multe femei (44%) decât bărbați (27%) consideră vizitatorii un motiv foarte important pentru a face ordine. Bărbații sunt mai predispuși să folosească un aspirator pentru a evita conflictele în gospodărie (bărbați: 42%, femei: 34%). Pentru generația mai în vârstă (45 – 65 de ani), vizitele prietenilor sunt principala motivație.

Informații despre sondaj:

Datele utilizate se bazează pe sondaje online realizate de Dynata, la care au participat în total 6.004 de persoane, cu vârste cuprinse între 18 și 65 de ani, în august 2023. Sondajul a fost reprezentativ la nivel național – incluzând cote pentru gen, vârstă și regiune. Sondajul a fost realizat în Germania, Franța, Marea Britanie, Polonia, Japonia și SUA.

Despre Kärcher

La Kärcher, o echipă de 15.330 de oameni, din 80 de țări, lucrează împreună pentru a face din lume un loc mai curat. În calitate de lider de piață în domeniul tehnologiei de curățare, Kärcher oferă soluții extinse de curățare și îngrijire, generând o cifră de afaceri de 3,16 miliarde de euro în 2022.

Comments

comments

loading...

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Winston Churchill
250px-Churchill_HU_90973

Puterea corupe iar puterea
absoluta corupe absolut.

acupunctură sujok, kinetoterapie, gimnastică medicală, drenaj limfatic, masaj medical, reflexoterapie sunteți invitați la Cabinetul de Recuperare Medicala Oltenița.
tel. 0721 170 958 sau email coteagabi@yahoo.com

Follow Buttons
FollowFollow on FacebookFollow on Google+Tweet about this on TwitterFollow on LinkedIn
noiembrie 2023
L Ma Mi J V S D
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  
Meta
Ipu, public, ziar, publicitate, natura, Oltenita, Romania, prejudecati, balsam, SUA, UE, atentate, blogging, Videochat , tip, Italia, drepturile omului, Santierul Naval Oltenita, istorie, apa, padure, pescuit, Turcia, NATO, ONG, Enel, Iohanis, SEO , Biosano,
Traduceri

Execut traduceri  documentații tehnice, instrucțiuni de folosire, etc. pentru gadgeturi diferite, mașinării, și altele din limbile rusă, franceza și engleză în limba română. Contract de colaborare.

Amănunte pe mail de contact al publicației.

office@ziarulluiipu.ro

Smart Youtube Widget
Top Rated
Newsletter

Salut! Iti pot oferi gratuit acces la cele mai noi stiri.

Ce trebui sa faci este doar sa introduci adresa ta de e-mail si sa te bucuri de informatiile pe care le vei primi

Free Website Translator

https://www.facebook.com/ziarulluiipu.ro