Ziarul lui Ipu

Xiaomi redefinește conectivitatea și prezintă conceptul "Human x Car x Home" la MWC 2024

Xiaomi redefinește conectivitatea și prezintă conceptul  Barcelona, Spania, 26 februarie 2024 - Xiaomi a prezentat astăzi pe plan global noul ecosistem inteligent "Human x Car x Home" la MWC Barcelona 2024, redefinind limitele integrării tehnologiei. Xiaomi SU7, ca element integral al ecosistemului inteligent "Human x Car x Home", a debutat pe scena internațională, oferind o privire de ansamblu asupra viziunii revoluționare a Xiaomi pentru un viitor inteligent, în care toate nevoile utilizatorilor sunt îndeplinite fără probleme într-un singur ecosistem inteligent. "La Xiaomi, tehnologia va fi întotdeauna centrată pe om. Inovația noastră este concepută în primul rând pe baza nevoilor utilizatorilor noștri. "Human x Car x Home" întruchipează citeste

HONOR lansează la MWC 2024 o nouă strategie All-scenario, bazată pe AI

HONOR lansează la MWC 2024 o nouă strategie All-scenario, bazată pe AI HONOR anunță lansarea la nivel global a smartphone-ului HONOR Magic6 Pro, demonstrând angajamentul în stimularea inovației în era AI 26 februarie 2024, București - Brandul global de tehnologie HONOR a dezvăluit noua sa strategie all-scenario în cadrul evenimentului ce a avut loc duminică, 25 februarie, la Barcelona, prin introducerea experiențelor cross OS susținute de AI și o interfață de utilizator intuitivă bazată pe intenție, precum și o gamă de dispozitive inteligente dezvoltate în colaborare cu parteneri globali. În cadrul prezentării, HONOR a anunțat lansarea globală a smartphone-ului HONOR Magic 6 Pro, care dispune de AI integrată la nivel de platformă, dezvoltată citeste

Samsung prezintă viziunea Galaxy AI la MWC 2024 prin intermediul celor mai recente produse și servicii

Samsung prezintă viziunea Galaxy AI la MWC 2024 prin intermediul celor mai recente produse și servicii Vizitatorii vor avea parte de experiențe puternice și autentice cu ajutorul seriei Galaxy S24, al ecosistemului extins de produse și al Samsung Connected Health, toate alimentate de Galaxy AI București, România – 26 februarie 2024 – Samsung Electronics va dezvălui noi experiențe de utilizare a produselor mobile cu Galaxy AI la Mobile World Congress 2024, care începe astăzi în Barcelona, Spania. Vizitatorii standului Samsung vor experimenta Galaxy AI pe toate produsele Galaxy, având în centrul atenției seria Galaxy S24, care deschide drumul către o nouă eră a telefoanelor mobile AI. Galaxy AI va fi, de asemenea, extins și la alte produse din portofoliul citeste

Xiaomi adaugă o serie captivantă de produse smart living gamei sale globale AIoT

Xiaomi adaugă o serie captivantă de produse smart living gamei sale globale AIoT Xiaomi, companie producătoare de electronice de consum și dispozitive smart conectate printr-o platformă IoT, a anunțat astăzi lansarea globală a celei mai recente colecții de dispozitive wearable. Lansată împreună cu seria Xiaomi 14, această gamă captivantă de produse include dispozitive de tip wearables precum Xiaomi Smart Band 8 Pro, Xiaomi Watch S3 și Xiaomi Watch 2, concepute pentru a îmbunătăți experiența utilizatorilor în ceea ce privește sportul, sănătatea și stilul de viață activ. Fitness-ul întâlnește moda: Xiaomi Smart Band 8 Pro Xiaomi Smart Band 8 Pro oferă personalizare avansată, monitorizare sportivă profesionistă, monitorizare completă a sănătății și alte funcții inteligente, asigurând o experiență citeste

Xiaomi lansează global seria Xiaomi 14, cu optică Leica de ultimă generație, susținută de Xiaomi HyperOS

Xiaomi lansează global seria Xiaomi 14, cu optică Leica de ultimă generație, susținută de Xiaomi HyperOS Xiaomi, lider global în inovație, anunță lansarea celei mai noi game de smartphone-uri flagship, seria Xiaomi 14, în cadrul unui eveniment exclusiv desfășurat la Barcelona, Spania. Această prezentare marchează un moment important în angajamentul Xiaomi de a oferi utilizatorilor din întreaga lume experiențe fără egal. Formalizând parteneriatul strategic din 2022, Xiaomi și Leica au revoluționat împreună industria imagistică mobilă. Printr-o căutare continuă a excelenței, Xiaomi a redefinit continuu standardele industriei cu fiecare generație succesivă de produse. Seria Xiaomi 14 reprezintă vârful acestei colaborări, integrând optica Leica Summilux. Această integrare prezintă cele mai avansate concepte optice și designuri de produse, consolidând poziția citeste

Samsung lansează noul Galaxy Fit3 pentru fanii Galaxy aflați permanent în mișcare

Galaxy Fit3, cu noul său design, ajută utilizatorii să înțeleagă mai bine starea lor de sănătate și să se bucure de o conectivitate îmbunătățită București, România – 23 februarie 2024 – Samsung Electronics lansează Galaxy Fit3, cel mai nou tracker de fitness menit să democratizeze tehnologia avansată Samsung de monitorizare a sănătății și să inspire oamenii în a adopta un stil de viață mai sănătos. Galaxy Fit3 are corp de aluminiu și un ecran mai mare prin intermediul căruia utilizatorii pot monitoriza datele de sănătate și bunăstare — de la antrenamentele zilnice, la somnul liniștit — direct de pe încheietura mâinii, în orice citeste

TikTok lansează funcția Add to Music App în România

TikTok lansează funcția Add to Music App în România Add To Music App duce mai departe puterea descoperirii muzicii pe TikTok și contribuie la consumul de muzică pe principalele servicii de streaming muzical Noua funcție este disponibilă acum pentru utilizatorii din 163 de țări 22 februarie 2024, București – Ca urmare a succesului lansării din 2023, TikTok este încântat să anunțe astăzi că funcția Add to Music App este acum disponibilă pentru utilizatorii din 163 țări, inclusiv România. Add to Music App este o funcție care le oferă fanilor muzicii posibilitatea să salveze melodiile pe care le descoperă pe TikTok pe serviciile de streaming muzical alese (în funcție de disponibilitate). Funcția Add to Music App a citeste

De ce este mai bine să cumperi o unitate SSD sau NVMe în loc de una HDD

De ce este mai bine să cumperi o unitate SSD sau NVMe în loc de una HDD Cred că suntem cu toții de acord că unitățile HDD, care au fost odată forța dominantă, au pierdut bătălia cu mediile moderne, cum ar fi SSD-urile SATA și NVMe. Luând în considerare posibilitățile tehnologiei moderne, înlocuirea soluțiilor depășite pare calea firească. Acest lucru a adus beneficii în primul rând consumatorilor, al căror mod de utilizare a computerelor s-a modificat dramatic ca urmare a acestei schimbări. Mai merită în ziua de azi să iei în considerare cumpărarea unei unități HDD? Viteză și eficiență Unitățile SATA și NVMe își surclasează predecesorul în primul rând în ceea ce privește performanța, fapt ce poate fi ilustrat citeste

Funcția de urmărire a ochilor de la HONOR poate controla mișcarea mașinii VIDEO

Funcția de urmărire a ochilor de la HONOR poate controla mișcarea mașinii VIDEO Te invităm să descoperi cea mai recentă inovație HONOR și să experimentezi o nouă eră a condusului prin intermediul funcției de urmărire a ochilor bazată pe inteligența artificială. Acum poți controla mișcarea mașinii tale doar cu privirea, chiar și din afara vehiculului. Un inginer auto a efectuat un experiment pentru a demonstra că poate controla o mașină cu privirea. Experimentul a fost realizat cu ajutorul funcției de urmărire a ochilor a smartphone-ului HONOR Magic6 Pro, care utilizează inteligența artificială pentru a interpreta intenția utilizatorului pe baza mișcărilor oculare. Iată videoclipul de pe YouTube realizat de Autocar: După cum se vede în videoclip, există patru comenzi citeste

Noua actualizare One UI 6.1 aduce Galaxy AI pe mai multe dispozitive Galaxy

Samsung accelerează extinderea globală a AI-ului mobil, oferind utilizatorilor posibilitatea de a experimenta Galaxy AI și pe modelele anterioare. București, România – 22 februarie 2024 – Samsung Electronics Co., Ltd. anunță astăzi disponibilitatea funcțiilor Galaxy AI pe mai multe dispozitive Galaxy printr-o nouă actualizare One UI 6.1 care își propune să democratizeze accesul la inteligența artificială mobilă. Actualizarea va fi disponibilă pe seriile Galaxy S23, S23 FE, Z Fold5, Z Flip5 și Tab S9, urmând a fi implementată începând cu sfârșitul lunii martie. În concordanță cu seria Galaxy S24 recent lansată, această actualizare ridică standardul experienței utilizatorilor în ceea ce privește inteligența artificială citeste

Consumatorul CSALB: Vrea să-și renegocieze contractul cu banca sau să rezolve amiabil litigiul din instanță. A obținut beneficii medii de 5.000 Euro după împăcarea cu banca

Facebooktwitterpinterestlinkedintumblr

16 ianuarie, București. Ultimii doi ani au adus modificări importante în profilul consumatorului care se adresează Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB). Analiza celor 5.560 de cereri de negociere cu băncile/IFN-urile trimise către CSALB în anii 2022 și 2023 arată că profilul consumatorului de servicii financiar-bancare este al unui bărbat din București, cu vârsta cuprinsă între 41-50 de ani, care are un credit de consum în lei și care solicită băncii renegocierea contractului de credit sau soluționarea amiabilă a litigiului din instanță. Beneficiile obținute în 2023 în urma negocierilor (4.980 euro) sunt, în medie, cu 16% mai mari decât în 2021 și cu 97% mai mari decât în 2019.

Bărbați/Femei: Majoritatea consumatorilor români care au solicitat o negociere cu banca/IFN-ul prin intermediul CSALB în 2022-2023 sunt bărbați. În ultimii doi ani ponderea acestora a fost în ușoară creștere față de perioada 2020-2021 (de la 55,7% bărbați, la 58% bărbați).  

Vârsta: Cei mai mulți consumatori care apelează la conciliere au între 41 și 50 de ani. Față de anii precedenți a scăzut ponderea consumatorilor din categoria 31-40 de ani și a crescut cea a consumatorilor care depășesc 51 de ani.

Repartizare geografică: Cele mai multe cereri trimise de consumatori în ultimii doi ani au venit din București (18,7%), Argeș (8,5%) și Ilfov (5,6%). Capitala înregistrează o scădere constantă în ultimii șase ani în privința ponderii din totalul cererilor (de la aproximativ 28% în 2018-2019, la sub 19% în ultimii doi ani). Primele 10 județe însumează peste 60% din cereri, iar jumătate dintre ele înregistrează creșteri în numărul de cereri de negociere trimise de consumatori către CSALB. Buzău, Dâmbovița și Constanța sunt pentru prima dată în top 10. Cea mai importantă creștere o înregistrează județul Argeș, iar cele mai puține cereri (12) au venit din Harghita.

 

 

 Probleme sesizate în cererile către CSALB: CSALB a primit peste 5.550 de cereri în 2022 și 2023. Cele mai multe solicitări au vizat:  Renegocierea contractelor (prin conversie credit, găsirea unei soluții în urma negocierii, suspendarea plăților: 13,2%) și soluționarea amiabilă a litigiilor din instanță: 13,1%. Restituiri de sume (comisioane, dobânzi) au fost cerute de 11,6% dintre consumatori, iar rezolvări pentru problemele generate de creșterea IRCC/ROBOR sau trecerea la dobândă fixă au apărut în 10,6% din cereri. Reeșalonarea, rescadențarea, refinanțarea unui credit au fost solicitate în 7,4% din cereri, iar diminuarea soldului sau a ratei, precum și ștergerea unei părți din datorie au făcut obiectul a 6,7% din cereri.

Moneda creditelor care fac obiectul cererilor: Majoritatea creditelor la care fac referire cererile de conciliere sunt în lei (88,6%). Se observă o reducere importantă și constantă în ultimii șase ani a cererilor care se referă la credite în Euro, CHF și alte valute (de la 25-30%, până la sub 10%). Motivele pot fi: refinanțările realizate în moneda în care consumatorii români își încasează veniturile, conversia în lei a creditelor care au creat în trecut dificultăți la plată, precum și activitatea de conciliere care a rezolvat o parte din problemele generate de creditele în monede străine.

Mod de sesizare: În acest moment activitatea CSALB se realizează în proporție de 96,4% online. Cei mai mulți consumatori completează cererea de intrare în negociere cu banca/IFN-ul direct pe site-ul www.csalb.ro, folosind aplicația IT. Timpul mediu de completare a unei cereri pe site este de sub 7 minute.

 

Alexandru Păunescu, reprezentantul Băncii Naționale a României în cadrul Colegiului CSALB: “În ultimii ani, consumatorii români de produse și servicii financiare au întâmpinat perioade dificile. Am trecut prin doi ani de criză sanitară, apoi ne-am confruntat cu o inflație ridicată și cu creșterea costurilor la creditele, atât la cele nou contractate, cât și la cele aflate în derulare. Solicitările românilor adresate băncilor și IFN-urilor, prin intermediul CSALB, arată nevoia de ajustare a unor contracte de credit la problemele întâmpinate de aceștia în prezent. Apoi, faptul că tot mai mulți consumatori doresc soluționarea prin negociere a proceselor arată că soluționarea alternativă nu mai este doar o excepție, ci a devenit o practică pentru unele bănci și este recomandată de judecători din tot mai multe orașe din țară. Printre beneficii se numără și degrevarea instanțelor de procese lungi și costisitoare pentru ambele părțile implicate. Începând cu 2021 și până la finele lui 2023 CSALB a soluționat amiabil peste 500 de dosare care se aflau pe rolul instanțelor în diferite stadii procesuale. Din fericire, disponibilitatea mai mare a băncilor spre rezolvarea problemelor cu care se confruntă consumatorii s-a văzut și în rezultatele negocierilor. Astfel, valoarea medie a beneficiilor obținute din conciliere aproape s-a dublat față de 2019, an premergător pandemiei.”

Despre CSALB: CSALB este o entitate înființată ca urmare a unei Directive europene și intermediază gratuit și în mai puțin de trei luni negocierea dintre consumatori și bănci sau IFN-uri pentru contractele aflate în derulare. Consumatorii din orice județ al țării pot trimite cereri către Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) completând un formular online direct pe site-ul www.csalb.ro. Dacă banca acceptă intrarea în procedură de conciliere/negociere este desemnat un conciliator. CSALB colaborează cu 17 conciliatori, dintre cei mai buni specialiști în Drept, cu expertiză în domeniul financiar-bancar. Totul se rezolvă amiabil, iar înțelegerea părților are puterea unei hotărâri în instanță. Mai multe informații despre activitatea Centrului puteți obține și la telefon 021 9414 (apel cu tarif normal) sau prin chat-ul de pe csalb.ro la care răspunde un operator din call-center.

Comments

comments

loading...

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Winston Churchill
250px-Churchill_HU_90973

Puterea corupe iar puterea
absoluta corupe absolut.

acupunctură sujok, kinetoterapie, gimnastică medicală, drenaj limfatic, masaj medical, reflexoterapie sunteți invitați la Cabinetul de Recuperare Medicala Oltenița.
tel. 0721 170 958 sau email coteagabi@yahoo.com

Follow Buttons
FollowFollow on FacebookFollow on Google+Tweet about this on TwitterFollow on LinkedIn
ianuarie 2024
L Ma Mi J V S D
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  
Meta
Ipu, public, ziar, publicitate, natura, Oltenita, Romania, prejudecati, balsam, SUA, UE, atentate, blogging, Videochat , tip, Italia, drepturile omului, Santierul Naval Oltenita, istorie, apa, padure, pescuit, Turcia, NATO, ONG, Enel, Iohanis, SEO , Biosano,
Traduceri

Execut traduceri  documentații tehnice, instrucțiuni de folosire, etc. pentru gadgeturi diferite, mașinării, și altele din limbile rusă, franceza și engleză în limba română. Contract de colaborare.

Amănunte pe mail de contact al publicației.

office@ziarulluiipu.ro

Smart Youtube Widget
Top Rated
Newsletter

Salut! Iti pot oferi gratuit acces la cele mai noi stiri.

Ce trebui sa faci este doar sa introduci adresa ta de e-mail si sa te bucuri de informatiile pe care le vei primi

Free Website Translator

https://www.facebook.com/ziarulluiipu.ro