Ziarul lui Ipu

SOLE lansează: Pop-Up Store SOLE 2024 – Discover. Shop. Shine.

România – 3 iulie 2024 – SOLE.ro , retailerul de top în produse cosmetice de înaltă calitate, are plăcerea de a anunța lansarea proiectului de vară 2024: Pop-Up Store SOLE. Această inițiativă inovatoare aduce o experiență de shopping unică și captivantă pentru iubitorii de frumusețe și îngrijire personală din întreaga țară.  Despre Pop-Up Store SOLE Începând cu 8 iulie 2024, Pop-Up Store SOLE va călători în principalele orașe din România, aducând cele mai noi și populare produse cosmetice direct la consumatori. Fiecare pop-up store va fi amenajat într-un stil modern și atrăgător, oferind vizitatorilor oportunitatea de a descoperi și testa produse de la branduri citeste

Pregătește-te pentru sezonul de construcții 2024 cu Somfy

Odată cu venirea verii și a zilelor mai calde, începe sezonul de construcții. Cum va fi acesta și ce provocări vor întâmpina consumatorii în 2024? Ce soluții pentru casa inteligentă merită luate în considerare? Somfy sugerează la ce să te gândești atunci când decizi să construiești. Să construiești sau să nu construiești? În anii anteriori, din cauza pandemiei, a unei inflații ridicate și a unei situații geopolitice instabile, piața construcțiilor a întâmpinat multe provocări. Casele pasive sau cu zero-energie sunt în prezent în creștere ca popularitate, deoarece necesită mai multe investiții la început, dar reduc costurile de întreținere și funcționare a casei în citeste

tRANSITNET – UN SERVICIU INOVATIV DESTINAT SIMPLIFICARII TRANZITULUI VAMAL

In comertul international, un exportator vinde bunuri fara a plati taxe si TVA in tara sa, in timp ce un importator va dori sa achite TVA si taxe doar dupa ce bunurile i-au intrat in depozit. Intre aceste doua locatii marfurile nu se afla in circulatie libera si pot fi transportate doar sub supraveghere vamala, ca un fel de magazin duty-free pe roti. Acest lucru se face in cadrul unei proceduri denumite tranzit vamal, care asigura datoria vamala in cazul in care marfurile dispar pe traseu sau nu ajung niciodata la destinatie. Pentru a veni in sprijinul celor interesati, SGS a citeste

Asociația Zi de Bine, în parteneriat cu Spitalul Clinic de Copii „Dr. Victor Gomoiu” și Spitalul de Psihiatrie Voila, inaugurează proiectul “Sunt (Im)Perfect”

Proiectul este adresat copiilor care se confruntă cu tulburări alimentare  Asociația Zi de Bine, în parteneriat cu Spitalul Clinic de Copii „Dr. Victor Gomoiu” și Spitalul de Psihiatrie Voila din Câmpina, inaugurează proiectul “Sunt (Im)Perfect”, un proiect pilot derulat pe o perioadă de 3 luni, care vizează recuperarea copiilor cu tulburări alimentare. Proiectul a presupus amenajarea unor saloane  din cadrul celor două spitale de referință din București și Câmpina. În plus, tot în cadrul acestui proiect, se va stabili primul protocol terapeutic pentru minorii care se confruntă cu tulburari alimentare, prin diagnosticarea și tratarea adecvată a acestor patologii. În luna august, campania citeste

Tuborg lansează un produs ideal pentru vară: Tuborg ICE în ediție limitată

București, 2 iulie 2024: Tuborg dă tonul verii cu un nou produs inovator, berea Tuborg ICE, filtrată la -1℃, cu 4.2% alcool. Rezultatul este o băutură mult mai fresh, care păstrează savoarea naturală, plină de aromă a hameiului, oferind o senzație de răcorire continuă, potrivită atât consumatorului clasic de bere Tuborg lager, cât şi tinerilor dornici să încerce produse noi, surprinzătoare. Cu o istorie de peste 140 de ani, Tuborg este un reper de calitate pe piața berii și a venit, de-a lungul timpului, în întâmpinarea consumatorilor cu produse îndrăznețe, adaptate noile tendințe și apreciate de consumatorii de orice vârstă, precum capacul special citeste

Raportul ESG al ELKO Group pe 2023: ”Sunt mândru de faptul că ELKO a devenit parte a inițiativei Science Based Targets”

Raportul ESG al ELKO Group pe 2023:  ”Sunt mândru de faptul că ELKO a devenit parte a inițiativei Science Based Targets” Grupul ELKO (denumit în continuare ELKO) a prezentat raportul ESG 2023, realizat în conformitate cu Directiva privind Raportarea Sustenabilității Corporative și cu Standardele Europene de Raportare privind Sustenabilitatea (ESRS). Utilizarea noii abordări în raportul 2023 a permis ELKO să prezinte informațiile într-o manieră mai structurată, fără abateri de la cerințe, și să evidențieze noile standarde de raportare. „Sunt mândru să vă prezint cel de-al treilea raport ESG al nostru. Ceea ce a început ca o călătorie în necunoscut a devenit un factor de igienă pe întreaga piață, legislația permițând noi standarde și cerințe de raportare. Am învățat cu sârguință și am făcut citeste

HONOR lansează două noi funcții inovatoare: prima protecție oculară AI Defocus Eye Protection din industrie și AI Deepfake Detection

La MWC Shanghai 2024, HONOR a prezentat noile funcții revoluționare, care utilizează inteligența artificială la nivel hardware pentru a ameliora miopia și a detecta eventuale fraude. [România, București – 26 iunie, 2024] - Brandul global de tehnologie HONOR a dezvăluit în cadrul discursului de la MWC Shanghai 2024, cele mai recente progrese AI centrate pe nevoile utilizatorilor: AI Defocus Eye Protection și AI Deepfake Detection. În cadrul sesiunii keynote, brandul a reafirmat angajamentul față de AI-ul centrat pe om integrat în dispozitive, subliniind potențialul hardware-ului activat de AI de a sprijini utilizatorii prin servicii personalizate, protejând totodată confidențialitatea acestora. „Inteligența artificială ne transformă viețile citeste

HONOR 200 Pro obține primul loc în clasamentul High-End de la DXOMARK

Noul HONOR 200 Pro, creat pentru a redefini experiența utilizatorilor, a obținut scoruri de top în clasamentele DXOMARK, câștigând prestigioasele premii Gold Display și Eye Comfort. [București, România - 28 iunie 2024] Brandul global de tehnologie HONOR anunță că cel mai recent smartphone lansat, HONOR 200 Pro, a obținut recunoașterea din partea DXOMARK. Clasat pe primul loc în clasamentul High-End de la DXOMARK, HONOR 200 Pro reflectă angajamentul constant al HONOR de a crea inovații centrate pe nevoile utilizatorilor. În plus, HONOR 200 Pro a câștigat prestigioasele premii Gold Display și Eye Comfort Label, fiind apreciat pentru calitatea remarcabilă a display-ului și funcțiile citeste

Elena Pap, Numită Director Europa în cadrul Up Group: Un Pas Strategic în Expansiunea Europeană

București, 17 Iunie 2024 – Up România anunță numirea Elenei Pap în funcția de Director Europa în cadrul Up Group, după o carieră de peste 20 de ani în care a ocupat poziția de CEO al Up România, în ultimii patru ani având cumulativ și poziția de Director Regional Up Group. Elena Pap este recunoscută pentru performanțele sale excepționale și contribuțiile semnificative la dezvoltarea companiei pe piața beneficiilor extrasalariale din România. Elena Pap a reușit să transforme Up România, dintr-o companie orientată către produse tradiționale, într-o companie orientată către tehnologie și inovație, consolidându-i poziția și extinzând afacerea în mod semnificativ. Sub conducerea sa, compania citeste

Noul monitor Philips dedicat productivității: modelul 49B2U6903CH dispune de funcții precum Thunderbolt 4, Busylight, Webcam Autoframing și multe altele

București, 25 iunie 2024 -  Philips prezintă un nou monitor dedicat productivității, ideal într-un mediu de lucru profesional. Philips 49B2U6903CH prezintă o serie de caracteristici care facilitează colaborarea la locul de muncă, precum un ecran mare de 48,8 inchi cu o rezoluție 5120 x 1440 px, o cameră web cu abilitate de autoîncadrare. Dezvoltat pentru mediul profesional Una dintre caracteristicile principale ale Philips 49B2U6903CH este portul Thunderbolt 4 care suportă semnal video de înaltă rezoluție și oferă transport multi-stream pentru conectarea în lanț (daisy chain), îmbunătățind considerabil conectivitatea monitorului. Alte funcții precum camera web ajustabilă cu abilitate de autoîncadrare, microfonul cu anulare a zgomotului citeste

Konica Minolta România și certSIGN anunță un parteneriat strategic privind furnizarea de soluții de semnătură electronică cu certificat digital calificat integrate cu aplicații de management al documentelor

Facebooktwitterpinterestlinkedintumblr

Konica Minolta Business Solutions România, lider pe piața sistemelor de printare, integrator de soluții de management al documentelor și furnizor de sisteme de supraveghere și soluții de analiză video, a încheiat recent un parteneriat tehnologic cu certSIGN, prestator de servicii de încredere conform Regulamentului eIDAS și de servicii de arhivare electronică cu valoare legală, prin intermediul căruia va oferi companiilor și instituțiilor publice de pe piața locală soluții de semnătură electronică cu certificat digital calificat, integrate cu aplicații de management al documentelor pentru procese de lucru complet automatizate.

Prin intermediul parteneriatului încheiat cu certSIGN, Konica Minolta România pune la dispoziția utilizatorilor soluții sigure de semnătură electronică cu certificat digital calificat, integrate cu aplicații pentru managementul documentelor, destinate derulării tranzacțiilor comerciale în mod digital. Procesul de semnare este inclus în fluxuri automate de lucru cu documentele, experienţa utilizatorilor fiind una interactivă şi simplă.

„Suntem deosebit de încântați de parteneriatul nostru cu certSIGN și de faptul că putem oferi clienților noștri comuni soluții complete de management al documentelor însoţite de semnăturile electronice necesare. Una dintre prioritățile noastre este aceea de a ne alinia permanent portofoliul de soluţii la cererea pieței, oferind soluții digitale care să acopere întregul ciclu de viață al documentelor, de la momentul la care sunt generate, până la aprobarea, stocarea și semnarea lor electronică”, afirmă Andreea Mocanu, Digital Business Services Manager în cadrul Konica Minolta Business Solutions România.  

Soluțiile de semnătură electronică calificată integrate cu aplicaţiile de management al documentelor pot fi utilizate atât în domeniul comercial (semnare contracte, de exemplu), operaţional (cum ar fi aprobarea şi/sau semnarea documentelor de achiziţii), cât şi al relațiilor de muncă (semnare contracte şi acte adiţionale), fiind integrate și cu serviciul de arhivare electronică.

Datorită calității de furnizor autorizat de servicii de arhivare electronică, conform legislației naționale (Legea nr. 135/2007), certSIGN asigură prin certARCHIVE respectarea tuturor reglementărilor legislative în vigoare privind arhivarea documentelor în formă electronică. Prin intermediul acestui serviciu, documentele semnate electronic pot fi trimise în mod automat către o arhivă electronică cu valoare legală.

Folosind aceste soluții integrate, utilizatorii elimină o mulțime de activități purtătoare de costuri, timpi de pregătire şi transportul documentelor.

„Cea mai mare parte a activităților de business se desfășoară în mediul digital, iar transformarea digitală nu mai e doar o sintagmă la modă, ci un proces continuu cu doi actori importanți: furnizorii de tehnologie și utilizatorii. Credem foarte mult în acest parteneriat deoarece le oferă utilizatorilor o experiență complet online de gestionare a documentelor electronice, care nu doar că îmbunătățește eficiența activității prin reducerea costurilor operaționale, ci garantează și valoarea legală și integritatea documentelor semnate electronic.” adaugă Aurel Meiroșu, Manager Dezvoltare Afaceri Servicii de încredere, certSIGN.

Certificatele digitale calificate, emise de certSIGN în conformitate cu Regulamentul eIDAS, permit generarea unei semnături electronice calificate cu valoare legală, având efectul juridic echivalent al unei semnături olografe și atestând identitatea semnatarului. O semnătură electronică calificată bazată pe un certificat calificat eliberat într-un stat membru UE este recunoscută drept semnătură electronică calificată în toate celelalte state membre.

Despre Konica Minolta Business Solutions România

Călătoria organizației Konica Minolta a început acum 150 de ani, odată cu o nouă viziune de a realiza diferit lucrurile. Dezvoltăm inovații pentru binele societății și al lumii. Același scop care ne-a ținut în mișcare atunci, ne mobilizează și acum.

Konica Minolta Business Solutions România, filială a Konica Minolta Business Solutions Europa, a fost înfiinţată la 1 octombrie 2003, pe structurile companiei Minolta România, existente pe piaţa locală încă din 1991, ca urmare a fuziunii la nivel internaţional dintre Minolta Co. şi Konica Corporation, care a generat noua companie Konica Minolta Holdings, Inc.

Konica Minolta Business Solutions România a păstrat structurile şi reţeaua de vânzări ale Minolta România, beneficiind de experienţa a peste 32 ani de existenţă pe piaţa românească şi de o reţea de distribuţie de peste 60 de parteneri. Ca în anii precedenţi, rezultatele anului 2021 plasează Konica Minolta în topul furnizorilor de echipamente de birou din România.

Konica Minolta Business Solutions România distribuie și asigură mentenanță pentru echipamente multifuncţionale office, imprimante și sisteme de tipar digital profesional și industrial şi oferă Servicii Optimizate de Printare, bazate pe soluţii complete de management al documentelor. Furnizor de top de servicii complete de management al informațiilor, compania pune la dispoziția clienților soluții software de ultimă generație în domeniul infrastructurii și securității IT, precum și în mediile cloud. Totodată, Konica Minolta comercializează o gamă extinsă de soluții de supraveghere și analiză video avansată.

Imagini ale produselor Konica Minolta sunt disponibile pe www.konicaminolta-images.eu.

Pentru mai multe informații vizitați https://www.konicaminolta.ro/ro-ro/news și urmăriți paginile oficiale ale companiei pe Facebook, YouTube și LinkedIn.

Termeni şi nume de produse pot fi mărci comerciale sau mărci înregistrate ale proprietarilor lor, recunoscute ca atare.

Pentru informații detaliate despre Konica Minolta:

Viorica Mocanu, Marketing Manager

Tel.: +40 21 207.4560; marketing@konicaminolta.ro

Despre certSIGN

certSIGN, companie românească de IT&C și principalul producător și dezvoltator național de soluții criptografice, furnizează servicii de încredere în conformitate cu cerințele Regulamentului eIDAS. Soluțiile sale sunt dezvoltate integral în România și sunt concepute pentru a susține și permite transformarea digitală a oricărei organizații, garantând în același timp securitatea datelor. Compania are o prezență internațională semnificativă, furnizând soluții de identitate digitală, criptare a datelor și servicii de încredere în peste 20 de țări.

Informații detaliate despre activitatea companiei: www.certsign.ro, LinkedIn, Facebook, YouTube.

Comments

comments

loading...

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Winston Churchill
250px-Churchill_HU_90973

Puterea corupe iar puterea
absoluta corupe absolut.

acupunctură sujok, kinetoterapie, gimnastică medicală, drenaj limfatic, masaj medical, reflexoterapie sunteți invitați la Cabinetul de Recuperare Medicala Oltenița.
tel. 0721 170 958 sau email coteagabi@yahoo.com

Follow Buttons
FollowFollow on FacebookFollow on Google+Tweet about this on TwitterFollow on LinkedIn
februarie 2024
L Ma Mi J V S D
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26272829  
Meta
Ipu, public, ziar, publicitate, natura, Oltenita, Romania, prejudecati, balsam, SUA, UE, atentate, blogging, Videochat , tip, Italia, drepturile omului, Santierul Naval Oltenita, istorie, apa, padure, pescuit, Turcia, NATO, ONG, Enel, Iohanis, SEO , Biosano,
Traduceri

Execut traduceri  documentații tehnice, instrucțiuni de folosire, etc. pentru gadgeturi diferite, mașinării, și altele din limbile rusă, franceza și engleză în limba română. Contract de colaborare.

Amănunte pe mail de contact al publicației.

office@ziarulluiipu.ro

Smart Youtube Widget
Top Rated
Newsletter

Salut! Iti pot oferi gratuit acces la cele mai noi stiri.

Ce trebui sa faci este doar sa introduci adresa ta de e-mail si sa te bucuri de informatiile pe care le vei primi

Free Website Translator

https://www.facebook.com/ziarulluiipu.ro