Ziarul lui Ipu

SOLE lansează: Pop-Up Store SOLE 2024 – Discover. Shop. Shine.

România – 3 iulie 2024 – SOLE.ro , retailerul de top în produse cosmetice de înaltă calitate, are plăcerea de a anunța lansarea proiectului de vară 2024: Pop-Up Store SOLE. Această inițiativă inovatoare aduce o experiență de shopping unică și captivantă pentru iubitorii de frumusețe și îngrijire personală din întreaga țară.  Despre Pop-Up Store SOLE Începând cu 8 iulie 2024, Pop-Up Store SOLE va călători în principalele orașe din România, aducând cele mai noi și populare produse cosmetice direct la consumatori. Fiecare pop-up store va fi amenajat într-un stil modern și atrăgător, oferind vizitatorilor oportunitatea de a descoperi și testa produse de la branduri citeste

Pregătește-te pentru sezonul de construcții 2024 cu Somfy

Odată cu venirea verii și a zilelor mai calde, începe sezonul de construcții. Cum va fi acesta și ce provocări vor întâmpina consumatorii în 2024? Ce soluții pentru casa inteligentă merită luate în considerare? Somfy sugerează la ce să te gândești atunci când decizi să construiești. Să construiești sau să nu construiești? În anii anteriori, din cauza pandemiei, a unei inflații ridicate și a unei situații geopolitice instabile, piața construcțiilor a întâmpinat multe provocări. Casele pasive sau cu zero-energie sunt în prezent în creștere ca popularitate, deoarece necesită mai multe investiții la început, dar reduc costurile de întreținere și funcționare a casei în citeste

tRANSITNET – UN SERVICIU INOVATIV DESTINAT SIMPLIFICARII TRANZITULUI VAMAL

In comertul international, un exportator vinde bunuri fara a plati taxe si TVA in tara sa, in timp ce un importator va dori sa achite TVA si taxe doar dupa ce bunurile i-au intrat in depozit. Intre aceste doua locatii marfurile nu se afla in circulatie libera si pot fi transportate doar sub supraveghere vamala, ca un fel de magazin duty-free pe roti. Acest lucru se face in cadrul unei proceduri denumite tranzit vamal, care asigura datoria vamala in cazul in care marfurile dispar pe traseu sau nu ajung niciodata la destinatie. Pentru a veni in sprijinul celor interesati, SGS a citeste

Asociația Zi de Bine, în parteneriat cu Spitalul Clinic de Copii „Dr. Victor Gomoiu” și Spitalul de Psihiatrie Voila, inaugurează proiectul “Sunt (Im)Perfect”

Proiectul este adresat copiilor care se confruntă cu tulburări alimentare  Asociația Zi de Bine, în parteneriat cu Spitalul Clinic de Copii „Dr. Victor Gomoiu” și Spitalul de Psihiatrie Voila din Câmpina, inaugurează proiectul “Sunt (Im)Perfect”, un proiect pilot derulat pe o perioadă de 3 luni, care vizează recuperarea copiilor cu tulburări alimentare. Proiectul a presupus amenajarea unor saloane  din cadrul celor două spitale de referință din București și Câmpina. În plus, tot în cadrul acestui proiect, se va stabili primul protocol terapeutic pentru minorii care se confruntă cu tulburari alimentare, prin diagnosticarea și tratarea adecvată a acestor patologii. În luna august, campania citeste

Tuborg lansează un produs ideal pentru vară: Tuborg ICE în ediție limitată

București, 2 iulie 2024: Tuborg dă tonul verii cu un nou produs inovator, berea Tuborg ICE, filtrată la -1℃, cu 4.2% alcool. Rezultatul este o băutură mult mai fresh, care păstrează savoarea naturală, plină de aromă a hameiului, oferind o senzație de răcorire continuă, potrivită atât consumatorului clasic de bere Tuborg lager, cât şi tinerilor dornici să încerce produse noi, surprinzătoare. Cu o istorie de peste 140 de ani, Tuborg este un reper de calitate pe piața berii și a venit, de-a lungul timpului, în întâmpinarea consumatorilor cu produse îndrăznețe, adaptate noile tendințe și apreciate de consumatorii de orice vârstă, precum capacul special citeste

Raportul ESG al ELKO Group pe 2023: ”Sunt mândru de faptul că ELKO a devenit parte a inițiativei Science Based Targets”

Raportul ESG al ELKO Group pe 2023:  ”Sunt mândru de faptul că ELKO a devenit parte a inițiativei Science Based Targets” Grupul ELKO (denumit în continuare ELKO) a prezentat raportul ESG 2023, realizat în conformitate cu Directiva privind Raportarea Sustenabilității Corporative și cu Standardele Europene de Raportare privind Sustenabilitatea (ESRS). Utilizarea noii abordări în raportul 2023 a permis ELKO să prezinte informațiile într-o manieră mai structurată, fără abateri de la cerințe, și să evidențieze noile standarde de raportare. „Sunt mândru să vă prezint cel de-al treilea raport ESG al nostru. Ceea ce a început ca o călătorie în necunoscut a devenit un factor de igienă pe întreaga piață, legislația permițând noi standarde și cerințe de raportare. Am învățat cu sârguință și am făcut citeste

HONOR lansează două noi funcții inovatoare: prima protecție oculară AI Defocus Eye Protection din industrie și AI Deepfake Detection

La MWC Shanghai 2024, HONOR a prezentat noile funcții revoluționare, care utilizează inteligența artificială la nivel hardware pentru a ameliora miopia și a detecta eventuale fraude. [România, București – 26 iunie, 2024] - Brandul global de tehnologie HONOR a dezvăluit în cadrul discursului de la MWC Shanghai 2024, cele mai recente progrese AI centrate pe nevoile utilizatorilor: AI Defocus Eye Protection și AI Deepfake Detection. În cadrul sesiunii keynote, brandul a reafirmat angajamentul față de AI-ul centrat pe om integrat în dispozitive, subliniind potențialul hardware-ului activat de AI de a sprijini utilizatorii prin servicii personalizate, protejând totodată confidențialitatea acestora. „Inteligența artificială ne transformă viețile citeste

HONOR 200 Pro obține primul loc în clasamentul High-End de la DXOMARK

Noul HONOR 200 Pro, creat pentru a redefini experiența utilizatorilor, a obținut scoruri de top în clasamentele DXOMARK, câștigând prestigioasele premii Gold Display și Eye Comfort. [București, România - 28 iunie 2024] Brandul global de tehnologie HONOR anunță că cel mai recent smartphone lansat, HONOR 200 Pro, a obținut recunoașterea din partea DXOMARK. Clasat pe primul loc în clasamentul High-End de la DXOMARK, HONOR 200 Pro reflectă angajamentul constant al HONOR de a crea inovații centrate pe nevoile utilizatorilor. În plus, HONOR 200 Pro a câștigat prestigioasele premii Gold Display și Eye Comfort Label, fiind apreciat pentru calitatea remarcabilă a display-ului și funcțiile citeste

Elena Pap, Numită Director Europa în cadrul Up Group: Un Pas Strategic în Expansiunea Europeană

București, 17 Iunie 2024 – Up România anunță numirea Elenei Pap în funcția de Director Europa în cadrul Up Group, după o carieră de peste 20 de ani în care a ocupat poziția de CEO al Up România, în ultimii patru ani având cumulativ și poziția de Director Regional Up Group. Elena Pap este recunoscută pentru performanțele sale excepționale și contribuțiile semnificative la dezvoltarea companiei pe piața beneficiilor extrasalariale din România. Elena Pap a reușit să transforme Up România, dintr-o companie orientată către produse tradiționale, într-o companie orientată către tehnologie și inovație, consolidându-i poziția și extinzând afacerea în mod semnificativ. Sub conducerea sa, compania citeste

Noul monitor Philips dedicat productivității: modelul 49B2U6903CH dispune de funcții precum Thunderbolt 4, Busylight, Webcam Autoframing și multe altele

București, 25 iunie 2024 -  Philips prezintă un nou monitor dedicat productivității, ideal într-un mediu de lucru profesional. Philips 49B2U6903CH prezintă o serie de caracteristici care facilitează colaborarea la locul de muncă, precum un ecran mare de 48,8 inchi cu o rezoluție 5120 x 1440 px, o cameră web cu abilitate de autoîncadrare. Dezvoltat pentru mediul profesional Una dintre caracteristicile principale ale Philips 49B2U6903CH este portul Thunderbolt 4 care suportă semnal video de înaltă rezoluție și oferă transport multi-stream pentru conectarea în lanț (daisy chain), îmbunătățind considerabil conectivitatea monitorului. Alte funcții precum camera web ajustabilă cu abilitate de autoîncadrare, microfonul cu anulare a zgomotului citeste

ING Bank & sendSMS: atenție la mesajele primite. Atacurile de smishing în România au crescut de peste șase ori în anul 2023

Facebooktwitterpinterestlinkedintumblr

Numărul atacurilor de tip smishing în România a crescut de peste șase ori în 2023 în comparație cu anul anterior, potrivit unei analize interne realizate de sendSMS. În primele luni ale acestui an, în 75% din cazurile de smishing, s-a încercat furtul de identitate prin utilizarea unei etichete personalizate (numele expeditorului) pentru a induce în eroare utilizatorii că mesajele sunt trimise de diferite companii.

La nivel global, 39% dintre consumatori s-au confruntat cu cel puțin o încercare de înșelătorie prin SMS în 2023, potrivit unui studiu realizat de Mobile Ecosystem Forum (MEF), asociație comercială din industria telecomunicațiilor.

Fraudele de tip smishing vizează domeniul bancar, industria de curierat și serviciile de telecomunicații

Atacurile de tip smishing sunt asemănătoare cu cele de phishing, dar folosesc mesaje SMS pentru a înșela potențialele victime. În majoritatea cazurilor, utilizatorii trebuie să acceseze un link și ajung pe un site web fals, creat special pentru a sustrage detalii confidențiale (cum ar fi datele cardului sau de autentificare în aplicația bancară). În alte cazuri, utilizatorilor li se cere să instaleze programe malware pe dispozitivele lor mobile.

„Pentru prevenirea și blocarea tentativelor de fraudă, pe lângă acțiunile interne și funcționalitățile din Home’Bank, colaborăm permanent cu autoritățile și cu diferiți furnizori, precum compania sendSMS. Cel mai frecvent, clientii sunt manipulați să își dea de bună voie datele cardului sau user, parola și coduri OTP (one time password), după ce primesc mesaje alarmante sau care le promit câștiguri impresionante. sendSMS filtrează zilnic atacurile de smishing și alertează ING pentru a bloca mesajele frauduloase, înainte de a fi trimise în numele băncii. Ne bucurăm de această colaborare, care ne ajută și mai mult să fim proactivi și să protejăm datele clienților noștri.

Continuăm să aducem inovații pentru prevenirea fraudelor și, în acest an, am lansat soluția de geolocalizare, care poate bloca tranzacțiile inițiate din alte zone geografice. Opțiunea poate fi activată foarte simplu, din Home’Bank, meniul Securitate și login.” – Alin Becheanu, Head of Fraud Monitoring and Prevention, ING Bank România. 

Potrivit analizelor sendSMS din ultimii trei ani, cele mai multe fraude de tip smishing din România vizează domeniul bancar (56%), industria de curierat (25%) și serviciile de telecomunicații (15%).

„sendSMS a dezvoltat un sistem anti-smishing performant pentru filtrarea automată a conținutului malițios și blocarea acestuia, înainte de a ajunge în rețelele operatorilor de telefonie. În plus, ca măsură de siguranță suplimentară, anumite operațiuni sunt executate manual de experți în securitate cibernetică. Anul trecut, am identificat peste 2600 de atacuri smishing, din care am blocat 94%. În primele trei luni ale anului în curs, 100% din tentativele de smishing au fost blocate.

Parte din strategia noastră include o atenție sporită asupra domeniilor web suspecte, urmărindu-le într-o rețea mai largă și analizând legăturile potențiale. De asemenea, suntem vigilenți în monitorizarea resurselor online ce facilitează trimiterea de mesaje SMS în mod anonim. O analiză detaliată a conținutului, stilului și altor particularități ale mesajelor smishing contribuie la îmbunătățirea continuă a sistemelor noastre de filtrare. Prin aceste metode, ne adaptăm constant pentru a anticipa și contracara evoluția tacticilor utilizate de atacatori în domeniul smishing-ului. Astfel, ne asigurăm că suntem proactivi și suntem la curent cu noile tipare ale atacatorilor.” – Liviu Băltoi, Cybersecurity Consultant and Founder, sendSMS.

5 Sfaturi de la ING & sendSMS pentru prevenirea fraudelor de tip smishing:

  1. Atenție la expeditorul mesajului! Companiile care apelează la comunicarea și marketingul prin SMS utilizează un sender ID, ceea ce înseamnă că la expeditor va apărea numele companiei în locul unui număr de telefon. Acest sender ID este verificat și implementat după o procedură similară mărcii OSIM.

Comparați mesajele primite care par să vină de la aceeași sursă, înainte de a acționa. Atunci când ceva pare suspect, contactați expeditorul pe un canal de comunicare diferit!

  1. Nu dați curs mesajelor urgente sau amenințătoare. Atacatorii încearcă să creeze un sentiment de panică sau presiune, pentru a vă distrage atenția de la elementele care v-ar ajuta să realizați că este o tentativă de smishing.

Mai mult, dacă mesajele au greșeli gramaticale, este un indiciu că textul a fost tradus automat și că este vorba despre o înșelăciune. Sunați la numarul de telefon de pe spatele cardului sau mergeți într-un ING Office pentru a lămuri orice neclaritate.

  1. Nu instalați niciodată programe pe telefon și nu efectuați operațiuni bancare în urma solicitărilor venite prin mesaje. De exemplu, banca nu vă va cere niciodată să instalați un program pentru actualizarea datelor. Dacă primiți un SMS cu un link pentru a plăti online un colet sau orice alt motiv, nu dați curs acestui demers, pentru că sunt mari șanse ca fraudatorii să vrea să obțină, de fapt, datele cardului bancar.
    Rețineți că organizațiile din zona financiar-bancară nu vă vor trimite niciodată mesaje care conțin link-uri pentru actualizarea sau verificarea datelor de autentificare sau cu caracter personal.
  2. Fiți atenți la paginile web unde sunteți redirecționati. Este numele de domeniu corect? Aspectul site-ului este suspect? Textele de pe site conțin multe greșeli sau au un limbaj robotizat? Intrați pe site-ul băncii/ companiei direct din browser, nu accesând linkul din SMS. Folosiți o soluție de securitate cibernetică pentru a vă proteja telefonul, tableta sau laptopul.
  3. Dacă ați accesat un link malițios, resetați telefonul la setările inițiale din fabrică. Dacă ați descărcat o aplicație malware pe telefon, nu accesați aplicația bancară înainte de a reseta telefonul. Resetați apoi parola aplicației de internet banking. Verificați dacă există tranzacții suspecte și contactați banca pentru a anunța atacul malware.

Pentru a recunoaște tentativele de fraudă online și a nu le cădea victimă, informați-vă constant despre acestea din surse de încredere precum secțiunea de securitate de pe site-ul ING Bank și sendSMS.

ING  

ING Bank România este parte a ING Group, instituție financiară internațională globală, care oferă servicii bancare unui număr de peste 38 de milioane de clienți individuali, companii sau instituții din peste 40 de țări. Înființată în 1994, ING Bank România este în prezent o bancă universală, oferind produse și servicii tuturor categoriilor de clienți – companii mari și mici, instituții financiare, mici antreprenori și persoane fizice. ING Bank România este singura bancă cu o creștere organică din top 10 bănci locale după active, fără achiziții de portofolii de clienți sau alte bănci. ING Bank România este o bancă universală cu peste 1,7 milioane de clienți din trei segmente de business: persoane fizice (retail), companii IMM-uri & Mid-Corporate și Wholesale Banking.
Misiunea ING este aceea de a-i susține pe oameni să fie cu un pas înainte, în viață și în afaceri.  

sendSMS.ro

sendSMS.ro, prima platformă web de notificări multichannel din România. De atunci, am realizat peste 30 de integrări no-code & low-code cu platforme eCommerce, CRM-uri, ERP-uri, integratoare. Și am colaborat cu peste 2500 de companii din România și Europa. sendSMS.ro a fost premiată drept “Cea mai bună platformă de mobile advertising din România” la European Enterprise Awards 2021. Și, în prezent, suntem una dintre cele mai fiabile platforme de comunicații-ca-un-serviciu (CPaaS) din Europa. SendSMS a implementat sistemului de management pentru securitatea informatiei şi primeste certificarea ISO 27001, demonstrand angajamentul pentru protecţia datelor procesate, continuitatea activităţilor (business continuity) şi respectarea legislaţiei naţionale şi internaţionale în domeniu.

Pentru mai multe detalii:

Alexandra Murea

PR Manager business lines, ING Bank România

M: 0751.510.179

Alexandra-Gabriela.Murea@ing.com

Comments

comments

loading...

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Winston Churchill
250px-Churchill_HU_90973

Puterea corupe iar puterea
absoluta corupe absolut.

acupunctură sujok, kinetoterapie, gimnastică medicală, drenaj limfatic, masaj medical, reflexoterapie sunteți invitați la Cabinetul de Recuperare Medicala Oltenița.
tel. 0721 170 958 sau email coteagabi@yahoo.com

Follow Buttons
FollowFollow on FacebookFollow on Google+Tweet about this on TwitterFollow on LinkedIn
aprilie 2024
L Ma Mi J V S D
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
Meta
Ipu, public, ziar, publicitate, natura, Oltenita, Romania, prejudecati, balsam, SUA, UE, atentate, blogging, Videochat , tip, Italia, drepturile omului, Santierul Naval Oltenita, istorie, apa, padure, pescuit, Turcia, NATO, ONG, Enel, Iohanis, SEO , Biosano,
Traduceri

Execut traduceri  documentații tehnice, instrucțiuni de folosire, etc. pentru gadgeturi diferite, mașinării, și altele din limbile rusă, franceza și engleză în limba română. Contract de colaborare.

Amănunte pe mail de contact al publicației.

office@ziarulluiipu.ro

Smart Youtube Widget
Top Rated
Newsletter

Salut! Iti pot oferi gratuit acces la cele mai noi stiri.

Ce trebui sa faci este doar sa introduci adresa ta de e-mail si sa te bucuri de informatiile pe care le vei primi

Free Website Translator

https://www.facebook.com/ziarulluiipu.ro