Ziarul lui Ipu

SOLE lansează: Pop-Up Store SOLE 2024 – Discover. Shop. Shine.

România – 3 iulie 2024 – SOLE.ro , retailerul de top în produse cosmetice de înaltă calitate, are plăcerea de a anunța lansarea proiectului de vară 2024: Pop-Up Store SOLE. Această inițiativă inovatoare aduce o experiență de shopping unică și captivantă pentru iubitorii de frumusețe și îngrijire personală din întreaga țară.  Despre Pop-Up Store SOLE Începând cu 8 iulie 2024, Pop-Up Store SOLE va călători în principalele orașe din România, aducând cele mai noi și populare produse cosmetice direct la consumatori. Fiecare pop-up store va fi amenajat într-un stil modern și atrăgător, oferind vizitatorilor oportunitatea de a descoperi și testa produse de la branduri citeste

Pregătește-te pentru sezonul de construcții 2024 cu Somfy

Odată cu venirea verii și a zilelor mai calde, începe sezonul de construcții. Cum va fi acesta și ce provocări vor întâmpina consumatorii în 2024? Ce soluții pentru casa inteligentă merită luate în considerare? Somfy sugerează la ce să te gândești atunci când decizi să construiești. Să construiești sau să nu construiești? În anii anteriori, din cauza pandemiei, a unei inflații ridicate și a unei situații geopolitice instabile, piața construcțiilor a întâmpinat multe provocări. Casele pasive sau cu zero-energie sunt în prezent în creștere ca popularitate, deoarece necesită mai multe investiții la început, dar reduc costurile de întreținere și funcționare a casei în citeste

tRANSITNET – UN SERVICIU INOVATIV DESTINAT SIMPLIFICARII TRANZITULUI VAMAL

In comertul international, un exportator vinde bunuri fara a plati taxe si TVA in tara sa, in timp ce un importator va dori sa achite TVA si taxe doar dupa ce bunurile i-au intrat in depozit. Intre aceste doua locatii marfurile nu se afla in circulatie libera si pot fi transportate doar sub supraveghere vamala, ca un fel de magazin duty-free pe roti. Acest lucru se face in cadrul unei proceduri denumite tranzit vamal, care asigura datoria vamala in cazul in care marfurile dispar pe traseu sau nu ajung niciodata la destinatie. Pentru a veni in sprijinul celor interesati, SGS a citeste

Asociația Zi de Bine, în parteneriat cu Spitalul Clinic de Copii „Dr. Victor Gomoiu” și Spitalul de Psihiatrie Voila, inaugurează proiectul “Sunt (Im)Perfect”

Proiectul este adresat copiilor care se confruntă cu tulburări alimentare  Asociația Zi de Bine, în parteneriat cu Spitalul Clinic de Copii „Dr. Victor Gomoiu” și Spitalul de Psihiatrie Voila din Câmpina, inaugurează proiectul “Sunt (Im)Perfect”, un proiect pilot derulat pe o perioadă de 3 luni, care vizează recuperarea copiilor cu tulburări alimentare. Proiectul a presupus amenajarea unor saloane  din cadrul celor două spitale de referință din București și Câmpina. În plus, tot în cadrul acestui proiect, se va stabili primul protocol terapeutic pentru minorii care se confruntă cu tulburari alimentare, prin diagnosticarea și tratarea adecvată a acestor patologii. În luna august, campania citeste

Tuborg lansează un produs ideal pentru vară: Tuborg ICE în ediție limitată

București, 2 iulie 2024: Tuborg dă tonul verii cu un nou produs inovator, berea Tuborg ICE, filtrată la -1℃, cu 4.2% alcool. Rezultatul este o băutură mult mai fresh, care păstrează savoarea naturală, plină de aromă a hameiului, oferind o senzație de răcorire continuă, potrivită atât consumatorului clasic de bere Tuborg lager, cât şi tinerilor dornici să încerce produse noi, surprinzătoare. Cu o istorie de peste 140 de ani, Tuborg este un reper de calitate pe piața berii și a venit, de-a lungul timpului, în întâmpinarea consumatorilor cu produse îndrăznețe, adaptate noile tendințe și apreciate de consumatorii de orice vârstă, precum capacul special citeste

Raportul ESG al ELKO Group pe 2023: ”Sunt mândru de faptul că ELKO a devenit parte a inițiativei Science Based Targets”

Raportul ESG al ELKO Group pe 2023:  ”Sunt mândru de faptul că ELKO a devenit parte a inițiativei Science Based Targets” Grupul ELKO (denumit în continuare ELKO) a prezentat raportul ESG 2023, realizat în conformitate cu Directiva privind Raportarea Sustenabilității Corporative și cu Standardele Europene de Raportare privind Sustenabilitatea (ESRS). Utilizarea noii abordări în raportul 2023 a permis ELKO să prezinte informațiile într-o manieră mai structurată, fără abateri de la cerințe, și să evidențieze noile standarde de raportare. „Sunt mândru să vă prezint cel de-al treilea raport ESG al nostru. Ceea ce a început ca o călătorie în necunoscut a devenit un factor de igienă pe întreaga piață, legislația permițând noi standarde și cerințe de raportare. Am învățat cu sârguință și am făcut citeste

HONOR lansează două noi funcții inovatoare: prima protecție oculară AI Defocus Eye Protection din industrie și AI Deepfake Detection

La MWC Shanghai 2024, HONOR a prezentat noile funcții revoluționare, care utilizează inteligența artificială la nivel hardware pentru a ameliora miopia și a detecta eventuale fraude. [România, București – 26 iunie, 2024] - Brandul global de tehnologie HONOR a dezvăluit în cadrul discursului de la MWC Shanghai 2024, cele mai recente progrese AI centrate pe nevoile utilizatorilor: AI Defocus Eye Protection și AI Deepfake Detection. În cadrul sesiunii keynote, brandul a reafirmat angajamentul față de AI-ul centrat pe om integrat în dispozitive, subliniind potențialul hardware-ului activat de AI de a sprijini utilizatorii prin servicii personalizate, protejând totodată confidențialitatea acestora. „Inteligența artificială ne transformă viețile citeste

HONOR 200 Pro obține primul loc în clasamentul High-End de la DXOMARK

Noul HONOR 200 Pro, creat pentru a redefini experiența utilizatorilor, a obținut scoruri de top în clasamentele DXOMARK, câștigând prestigioasele premii Gold Display și Eye Comfort. [București, România - 28 iunie 2024] Brandul global de tehnologie HONOR anunță că cel mai recent smartphone lansat, HONOR 200 Pro, a obținut recunoașterea din partea DXOMARK. Clasat pe primul loc în clasamentul High-End de la DXOMARK, HONOR 200 Pro reflectă angajamentul constant al HONOR de a crea inovații centrate pe nevoile utilizatorilor. În plus, HONOR 200 Pro a câștigat prestigioasele premii Gold Display și Eye Comfort Label, fiind apreciat pentru calitatea remarcabilă a display-ului și funcțiile citeste

Elena Pap, Numită Director Europa în cadrul Up Group: Un Pas Strategic în Expansiunea Europeană

București, 17 Iunie 2024 – Up România anunță numirea Elenei Pap în funcția de Director Europa în cadrul Up Group, după o carieră de peste 20 de ani în care a ocupat poziția de CEO al Up România, în ultimii patru ani având cumulativ și poziția de Director Regional Up Group. Elena Pap este recunoscută pentru performanțele sale excepționale și contribuțiile semnificative la dezvoltarea companiei pe piața beneficiilor extrasalariale din România. Elena Pap a reușit să transforme Up România, dintr-o companie orientată către produse tradiționale, într-o companie orientată către tehnologie și inovație, consolidându-i poziția și extinzând afacerea în mod semnificativ. Sub conducerea sa, compania citeste

Noul monitor Philips dedicat productivității: modelul 49B2U6903CH dispune de funcții precum Thunderbolt 4, Busylight, Webcam Autoframing și multe altele

București, 25 iunie 2024 -  Philips prezintă un nou monitor dedicat productivității, ideal într-un mediu de lucru profesional. Philips 49B2U6903CH prezintă o serie de caracteristici care facilitează colaborarea la locul de muncă, precum un ecran mare de 48,8 inchi cu o rezoluție 5120 x 1440 px, o cameră web cu abilitate de autoîncadrare. Dezvoltat pentru mediul profesional Una dintre caracteristicile principale ale Philips 49B2U6903CH este portul Thunderbolt 4 care suportă semnal video de înaltă rezoluție și oferă transport multi-stream pentru conectarea în lanț (daisy chain), îmbunătățind considerabil conectivitatea monitorului. Alte funcții precum camera web ajustabilă cu abilitate de autoîncadrare, microfonul cu anulare a zgomotului citeste

Naționala Feminină de Fotbal continuă campania împotriva stereotipurilor: Modele de Femeie – ediția 2024 – ALBUM DE FAMILIE!

Facebooktwitterpinterestlinkedintumblr

O campanie pentru normalizarea susținerii femeilor în fotbal atunci și acum, semnată de Naționala Feminină de Fotbal.

În perioada aprilie-iulie 2024 Naționala Feminină a României va juca șase meciuri în preliminariile pentru Campionatul European – WEURO 2025. Deși Naționala Feminină de Fotbal împlinește anul acesta 34 de ani de la înființare și sunt peste 100.000 de fete şi femei înrolate în cluburi mixte și feminine din toată țara, față de aproximativ 330 de participante câte erau la începutul anilor ’90, jucătoarele noastre încă se lovesc de stereotipuri de gen și misoginism.

Tocmai din acest motiv, în 2023, prin intermediul campaniei Modele de Femeie, lansată de FRF împreună cu Next Advertising, Naționala Feminină de Fotbal a devenit un vector pentru normalizarea rolului femeii in societate, nu doar în fotbal, ci oriunde. Anul trecut s-a vorbit despre femei și performanță, despre accesul la meserii considerate până acum bărbătești, dreptul de a face copii când și dacă vor, dreptul de a fi remunerate după criterii profesionale, nu fizice.

Iar dacă în 2023 campania își propunea să normalizeze prezența femeilor în fotbal, ca o continuare firească, scopul celei din acest an este normalizarea susținerii lor, iar startul acestei susțineri este întotdeauna în familie.

Modele de femeie 2024 prezintă: ALBUM DE FAMILIE cu file de poveste din copilăria jucătoarelor și nu numai, file ce au luat naștere prin susținerea avută din partea părinților, a fraților și a surorilor, a bunicilor, a colegilor din curtea școlii sau a profesorilor. Pentru că jucătoarele noastre sunt ceea ce sunt astăzi grație susținerii primite atunci. Însă este loc de mai bine, tocmai de aceea ele au nevoie de încurajările suporterilor și în prezent, dar și la viitoarele meciuri.

Campania „Modele de femeie” continuă așadar, pentru că încă este nevoie de multă muncă pentru a schimba mentalități și a putea oferi același suport pe care îl primesc bărbații și femeilor din fotbal. Cu toate că joacă în condiții mai grele decât cele ale colegilor lor, au parte de valorizare financiară mai redusă, doar de încurajări timide ale suporterilor și se lovesc de prejudecăți de gen, fetele de la Naționala Feminină de Fotbal joacă fotbal la fel ca și băieții, cu pasiune și dedicare.

„Când am început campania “Modele de Femeie” ne-am asumat de la bun început lupta împotriva prejudecăților și de a normaliza prezența femeilor în fotbal și oriunde. Însă fără susținere, orice luptă este în zadar. Jucătoarele noastre au sacrificat mult pentru a fi astăzi modele în această campanie, tocmai de aceea aducem cu încredere în față poveștile lor, atât pentru a inspira generațiile următoare, dar și pentru a arăta câtă nevoie e ca femeile din fotbal și nu numai să beneficieze de mai mult sprijin, mai multă deschidere, mai multă încredere, mai multă vizibilitate. FRF este principalul susținător al fotbalului feminin în general și al naționalei feminine în special, iar acest lucru se poate observa la nivel de investiții, programe de dezvoltare sau promovare. De aceea, continuare campaniei ”Modele de Femeie”, cu această nouă

perspectivă, reprezintă un parcurs firesc al angajamentului nostru față de fotbalul feminin.”- a declarat Emma Bârsan, Women’s Football Development Manager FRF

„Dacă anul trecut am lansat, alături de Naționala Feminină, Modele de Femeie 2023 – cartolinele care contrazic prejudecățile de gen și stereotipurile feminine prin performanțele jucătoarelor, în 2024 ne-am propus să ducem campania într-o zonă emoțională. Zis și făcut. De data asta, decupăm scene de familie din biografiile celor 23 de fotbaliste cu momentele de susținere din trecut care le-au ajutat să fie unde sunt azi. Adică în meciurile din preliminariile WEURO 2025.

Practic, facem un fel de album de familie cu meciuri duminicale cu tați și frați, miuțe cu băieții de la bloc, surori mai mari care leagă șireturi, ceasuri deșteptătoare care răsună cu imnul Barcelonei, unchi microbişti, mame asteptându-și fetiţele pe marginea terenului, fie vară, fie iarnă.

Art directorul nostru e happy să documenteze emoția raw, pe film alb-negru și pe Polaroidul lui din ’88, iar noi colectăm de la jucătoare poveștile. Le găsim pe fete așa cum sunt ele, unele mai timide, altele mai vorbărețe; toate emoționate, modeste şi recunoscătoare pentru interes. Și vedem la ele o responsabilitate built-in, ca și cum munca lor nu e doar despre prezent, ci și despre viitorul fetelor care vor face fotbal pe terenul pregătit de ele.

Cut to marți, 9 aprilie. După meciul superb pe care tocmai l-au câștigat pe stadion în aplauze frenetice, când copiii cer autografe cu voci tremurând de emoţie, ele mulțumesc fiecărui fan pentru susținere. Ne propusesem noi o campanie emoțională, dar emoțiile de toate părțile au depășit deja orice așteptare – şi mai avem două meciuri! Iar aici, în comunicat ne propusesem să povestim despre campania noastră. Dar n-avem cum, povestea tot despre jucătoare este.” – a declarat Maria Ionescu, Head of Copy @ Next Advertising.

Pe 9 aprilie Naționala Feminină de Fotbal a învins selecționata Kazahstanului, cu scorul de 1-0, în al doilea meci din preliminariile Campionatului European de fotbal feminin din 2025. Următoarele meciuri pe teren propriu vor fi: România – Bulgaria (31 mai), România – Armenia (16 iulie) și se vor juca pe Stadionul Arcul de Triumf.

Biletele la meciurile pentru calificarea la WEURO 2025 pot fi achiziționate pe bilete.frf.ro

Despre Echipa Națională de fotbal feminin

Cu aproape 34 de ani în urmă, în anul 1990 a luat naștere oficial echipa națională de fotbal feminin. În prezent, în România sunt peste 100.000 de fete şi femei înrolate în cluburi mixte și feminine față de aproximativ 330 de participante câte era la începuturile Naţionalei Feminine de Fotbal, în iunie 1990. Introducerea obligativității cluburilor din Liga 1 Masculin să aibă echipe de fotbal feminin din 2019 a contribuit la evoluția fotbalului feminin. La fel ca și lansarea primei strategii dedicate exclusiv activității de fotbal feminin în iunie 2021. Astfel, în prezent doar 8 județe din țară nu au echipă de fotbal feminin.

Website: https://modeledefemeie.frf.ro/

Instagram: https://www.instagram.com/nationalafeminina/

Facebook: https://www.facebook.com/NationalaFeminina

Pentru detalii suplimentare:  

Evelina Duşmănescu

evelina.dusmanescu@galeriuandpartners.ro;

Telefon: 0722.867.697

Comments

comments

loading...

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Winston Churchill
250px-Churchill_HU_90973

Puterea corupe iar puterea
absoluta corupe absolut.

acupunctură sujok, kinetoterapie, gimnastică medicală, drenaj limfatic, masaj medical, reflexoterapie sunteți invitați la Cabinetul de Recuperare Medicala Oltenița.
tel. 0721 170 958 sau email coteagabi@yahoo.com

Follow Buttons
FollowFollow on FacebookFollow on Google+Tweet about this on TwitterFollow on LinkedIn
aprilie 2024
L Ma Mi J V S D
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
Meta
Ipu, public, ziar, publicitate, natura, Oltenita, Romania, prejudecati, balsam, SUA, UE, atentate, blogging, Videochat , tip, Italia, drepturile omului, Santierul Naval Oltenita, istorie, apa, padure, pescuit, Turcia, NATO, ONG, Enel, Iohanis, SEO , Biosano,
Traduceri

Execut traduceri  documentații tehnice, instrucțiuni de folosire, etc. pentru gadgeturi diferite, mașinării, și altele din limbile rusă, franceza și engleză în limba română. Contract de colaborare.

Amănunte pe mail de contact al publicației.

office@ziarulluiipu.ro

Smart Youtube Widget
Top Rated
Newsletter

Salut! Iti pot oferi gratuit acces la cele mai noi stiri.

Ce trebui sa faci este doar sa introduci adresa ta de e-mail si sa te bucuri de informatiile pe care le vei primi

Free Website Translator

https://www.facebook.com/ziarulluiipu.ro