Ziarul lui Ipu

Fii și tu parte din lumea elegantă a rochiilor pe DY Fashion

Fii și tu parte din lumea elegantă a rochiilor pe DY Fashion Multe dintre femei caută să aleagă rochiile potrivite. Fie că urmează un eveniment, o nuntă, petrecere, o gală sau dorești să impresionezi prin eleganța și stilul tău, tocmai ai găsit destinația ideală. Dar cum vei alege rochia și culoarea potrivite? Rochiile nu sunt doar articole vestimentare, ci mai mult de atât, ele reprezintă și o formă de exprimare personală, în care îți poți prezenta personalitatea doar printr-o ținută. Ele sunt purtate de către femei venind în diverse stiluri, acoperind toate tipurile de materiale fie pentru sezonul rece sau cald. Mai multe aici vezi. Primul pas în alegerea rochiei tale potrivite constă în citeste

SOLE lansează: Pop-Up Store SOLE 2024 – Discover. Shop. Shine.

România – 3 iulie 2024 – SOLE.ro , retailerul de top în produse cosmetice de înaltă calitate, are plăcerea de a anunța lansarea proiectului de vară 2024: Pop-Up Store SOLE. Această inițiativă inovatoare aduce o experiență de shopping unică și captivantă pentru iubitorii de frumusețe și îngrijire personală din întreaga țară.  Despre Pop-Up Store SOLE Începând cu 8 iulie 2024, Pop-Up Store SOLE va călători în principalele orașe din România, aducând cele mai noi și populare produse cosmetice direct la consumatori. Fiecare pop-up store va fi amenajat într-un stil modern și atrăgător, oferind vizitatorilor oportunitatea de a descoperi și testa produse de la branduri citeste

Pregătește-te pentru sezonul de construcții 2024 cu Somfy

Odată cu venirea verii și a zilelor mai calde, începe sezonul de construcții. Cum va fi acesta și ce provocări vor întâmpina consumatorii în 2024? Ce soluții pentru casa inteligentă merită luate în considerare? Somfy sugerează la ce să te gândești atunci când decizi să construiești. Să construiești sau să nu construiești? În anii anteriori, din cauza pandemiei, a unei inflații ridicate și a unei situații geopolitice instabile, piața construcțiilor a întâmpinat multe provocări. Casele pasive sau cu zero-energie sunt în prezent în creștere ca popularitate, deoarece necesită mai multe investiții la început, dar reduc costurile de întreținere și funcționare a casei în citeste

tRANSITNET – UN SERVICIU INOVATIV DESTINAT SIMPLIFICARII TRANZITULUI VAMAL

In comertul international, un exportator vinde bunuri fara a plati taxe si TVA in tara sa, in timp ce un importator va dori sa achite TVA si taxe doar dupa ce bunurile i-au intrat in depozit. Intre aceste doua locatii marfurile nu se afla in circulatie libera si pot fi transportate doar sub supraveghere vamala, ca un fel de magazin duty-free pe roti. Acest lucru se face in cadrul unei proceduri denumite tranzit vamal, care asigura datoria vamala in cazul in care marfurile dispar pe traseu sau nu ajung niciodata la destinatie. Pentru a veni in sprijinul celor interesati, SGS a citeste

Asociația Zi de Bine, în parteneriat cu Spitalul Clinic de Copii „Dr. Victor Gomoiu” și Spitalul de Psihiatrie Voila, inaugurează proiectul “Sunt (Im)Perfect”

Proiectul este adresat copiilor care se confruntă cu tulburări alimentare  Asociația Zi de Bine, în parteneriat cu Spitalul Clinic de Copii „Dr. Victor Gomoiu” și Spitalul de Psihiatrie Voila din Câmpina, inaugurează proiectul “Sunt (Im)Perfect”, un proiect pilot derulat pe o perioadă de 3 luni, care vizează recuperarea copiilor cu tulburări alimentare. Proiectul a presupus amenajarea unor saloane  din cadrul celor două spitale de referință din București și Câmpina. În plus, tot în cadrul acestui proiect, se va stabili primul protocol terapeutic pentru minorii care se confruntă cu tulburari alimentare, prin diagnosticarea și tratarea adecvată a acestor patologii. În luna august, campania citeste

Tuborg lansează un produs ideal pentru vară: Tuborg ICE în ediție limitată

București, 2 iulie 2024: Tuborg dă tonul verii cu un nou produs inovator, berea Tuborg ICE, filtrată la -1℃, cu 4.2% alcool. Rezultatul este o băutură mult mai fresh, care păstrează savoarea naturală, plină de aromă a hameiului, oferind o senzație de răcorire continuă, potrivită atât consumatorului clasic de bere Tuborg lager, cât şi tinerilor dornici să încerce produse noi, surprinzătoare. Cu o istorie de peste 140 de ani, Tuborg este un reper de calitate pe piața berii și a venit, de-a lungul timpului, în întâmpinarea consumatorilor cu produse îndrăznețe, adaptate noile tendințe și apreciate de consumatorii de orice vârstă, precum capacul special citeste

Raportul ESG al ELKO Group pe 2023: ”Sunt mândru de faptul că ELKO a devenit parte a inițiativei Science Based Targets”

Raportul ESG al ELKO Group pe 2023:  ”Sunt mândru de faptul că ELKO a devenit parte a inițiativei Science Based Targets” Grupul ELKO (denumit în continuare ELKO) a prezentat raportul ESG 2023, realizat în conformitate cu Directiva privind Raportarea Sustenabilității Corporative și cu Standardele Europene de Raportare privind Sustenabilitatea (ESRS). Utilizarea noii abordări în raportul 2023 a permis ELKO să prezinte informațiile într-o manieră mai structurată, fără abateri de la cerințe, și să evidențieze noile standarde de raportare. „Sunt mândru să vă prezint cel de-al treilea raport ESG al nostru. Ceea ce a început ca o călătorie în necunoscut a devenit un factor de igienă pe întreaga piață, legislația permițând noi standarde și cerințe de raportare. Am învățat cu sârguință și am făcut citeste

HONOR lansează două noi funcții inovatoare: prima protecție oculară AI Defocus Eye Protection din industrie și AI Deepfake Detection

HONOR lansează două noi funcții inovatoare: prima protecție oculară AI Defocus Eye Protection din industrie și AI Deepfake Detection La MWC Shanghai 2024, HONOR a prezentat noile funcții revoluționare, care utilizează inteligența artificială la nivel hardware pentru a ameliora miopia și a detecta eventuale fraude. [România, București – 26 iunie, 2024] - Brandul global de tehnologie HONOR a dezvăluit în cadrul discursului de la MWC Shanghai 2024, cele mai recente progrese AI centrate pe nevoile utilizatorilor: AI Defocus Eye Protection și AI Deepfake Detection. În cadrul sesiunii keynote, brandul a reafirmat angajamentul față de AI-ul centrat pe om integrat în dispozitive, subliniind potențialul hardware-ului activat de AI de a sprijini utilizatorii prin servicii personalizate, protejând totodată confidențialitatea acestora. „Inteligența artificială ne transformă viețile citeste

HONOR 200 Pro obține primul loc în clasamentul High-End de la DXOMARK

HONOR 200 Pro obține primul loc în clasamentul High-End de la DXOMARK Noul HONOR 200 Pro, creat pentru a redefini experiența utilizatorilor, a obținut scoruri de top în clasamentele DXOMARK, câștigând prestigioasele premii Gold Display și Eye Comfort. [București, România - 28 iunie 2024] Brandul global de tehnologie HONOR anunță că cel mai recent smartphone lansat, HONOR 200 Pro, a obținut recunoașterea din partea DXOMARK. Clasat pe primul loc în clasamentul High-End de la DXOMARK, HONOR 200 Pro reflectă angajamentul constant al HONOR de a crea inovații centrate pe nevoile utilizatorilor. În plus, HONOR 200 Pro a câștigat prestigioasele premii Gold Display și Eye Comfort Label, fiind apreciat pentru calitatea remarcabilă a display-ului și funcțiile citeste

Elena Pap, Numită Director Europa în cadrul Up Group: Un Pas Strategic în Expansiunea Europeană

Elena Pap, Numită Director Europa în cadrul Up Group: Un Pas Strategic în Expansiunea Europeană București, 17 Iunie 2024 – Up România anunță numirea Elenei Pap în funcția de Director Europa în cadrul Up Group, după o carieră de peste 20 de ani în care a ocupat poziția de CEO al Up România, în ultimii patru ani având cumulativ și poziția de Director Regional Up Group. Elena Pap este recunoscută pentru performanțele sale excepționale și contribuțiile semnificative la dezvoltarea companiei pe piața beneficiilor extrasalariale din România. Elena Pap a reușit să transforme Up România, dintr-o companie orientată către produse tradiționale, într-o companie orientată către tehnologie și inovație, consolidându-i poziția și extinzând afacerea în mod semnificativ. Sub conducerea sa, compania citeste

Bass puternic. Vibrația supremă. Sony lansează ULT POWER SOUND, o nouă gamă de boxe și căști

Facebooktwitterpinterestlinkedintumblr

  • Gama ULT POWER SOUND este creată pentru iubitorii de muzică care își doresc să se bucure de un sunet puternic și profund ce le face inima să tresară
  • Gama ULT POWER SOUND cuprinde trei boxe – ULT TOWER 10, ULT FIELD 7 și ULT FIELD 1 – precum și căștile wireless ULT WEAR.

Sony anunță astăzi lansarea gamei ULT POWER SOUND® – o nouă serie de boxe și căști wireless concepute pentru a-i face pe utilizatori să se simtă de parcă s-ar afla în primul rând, la concertul preferat. Creată pentru iubitorii de muzică, această gamă oferă un sunet puternic și profund, care îți face inima să tresară.

Noua gamă este formată din boxele wireless ULT TOWER 10, ULT FIELD 7, ULT FIELD 1 și căștile wireless ULT WEAR.

Toate aceste modele includ butonul ULT, care oferă o calitate deosebită a sunetului, prin îmbunătățirea melodiilor redate cu unul sau două moduri de sunet diferite.

ULT TOWER 10 – puterea sunetului de concert la tine acasă

Casa ta devine nucleul distracției datorită bass-ului masiv, funcțiilor Party Sound 360°, 360° Party Light și funcției de karaoke – cu ajutorul microfonului wireless. Mai mult, utilizatorii pot conecta boxa la televizor pentru a amplifica sunetul producțiilor pe care le place să le urmărească.

Principalele funcționalități ale boxei ULT TOWER 10:

  • ULT POWER SOUND– Toate sunetele joase sunt îmbunătățite pentru ca utilizatorii să se poată bucura de un bass excepțional. Aceștia se pot bucura de cele două moduri de redare a sunetului care scot în evidență puterea bass-ului. Prin apăsarea butonului ULT bass-ul este amplificat profund, în așa fel încât utilizatorii pot experimenta modul ULT 1, cu un sunet de frecvență joasă care să le facă inima să tresară. Mai departe, modul ULT2 oferă un bass puternic pentru a le permite tuturor să simtă ritmul și a-i face să danseze.
  • Funcția Sound Field Optimization– Boxa detectează zgomotul și modifică automat setarea sunetului pentru a reda clar muzica, chiar și atunci când utilizatorii sunt înconjurați de alte sunete.
  • 360°Party Sound și 360° Party Light – În fiecare colț al camerei, muzica se aude la fel de puternic datorită funcției 360° Party Sound. Iar cu luminile sale vibrante, boxa ULT TOWER 10 iluminează fiecare zonă a petrecerii, putând chiar să se sincronizeze cu muzica pentru a crea o adevărată atmosferă de festival.
  • Karaoke, intrare pentru chitară și TV Sound Booster – Datorită microfonului wireless inclus, utilizatorii pot să interpreteze toate melodiile preferate, având control complet asupra sunetului cu ajutorul comenzilor Echo și Key Controls de pe panoul superior al boxei. Mai mult, un alt microfon poate fi adăugat pentru o interpretare în duet și poate fi conectată chiar și o chitară, transformând ULT TOWER 10 într-un amplificator. Iar datorită funcției TV Sound Booster, sunetul provenit de la televizor este îmbunătățit.
  • Party Connect– Cu această funcție, utilizatorii pot conecta până la 100 de boxe compatibile pentru a sincroniza muzica și luminile. Cu Party Connect creezi o atmosferă de petrecere extraordinară, datorită sunetului puternic care ajunge în toată încăperea.

ULT FIELD 7 – Petrecerea care te însoțește oriunde

Distracția este mai mare cu bass-ul puternic și luminile vibrante, oriunde ai merge. Cu boxa ULT FIELD 7 poți lua petrecerea cu tine oriunde, datorită construcției rezistente la apă și praf, iar autonomia mare a bateriei înseamnă că poți petrece mai mult timp. În plus, ai opțiunea de a conecta un microfon pentru karaoke chiar și atunci când nu te afli acasă.

Principalele caracteristici ale boxei ULT FIELD 7:

  • ULT POWER SOUND– Utilizatorii pot selecta modul ULT 1 pentru un bass mai profund cu frecvențe mai joase sau ULT2 pentru un bass puternic și dinamic.
  • Funcția Sound Field Optimization– Boxa detectează zgomotul și ajustează automat setările de sunet pentru a oferi o experiență muzicală optimă, indiferent cât de aglomerată ar fi locația.
  • Petrecerea durează mai mult – Cu boxa ULT FIELD 7, poți organiza o petrecere oriunde îți dorești și pentru mai mult timp datorită bateriei cu o autonomie de până la 30 de ore. În plus, cu încărcarea rapidă, sunt adăugate încă 3 ore de redare în doar 10 minute. Rezistența la apă și praf  certificată IP67, îți permit să muți petrecerea afară fără teamă. De asemenea, boxa este rezistentă la apă sărată, ceea ce înseamnă că te poți bucura de muzică chiar și pe plajă.
  • Transportă boxa oriunde– Boxa ULT FIELD 7 poate fi transportată cu ușurință cu ajutorul mânerelor convenabile și, mai mult, este proiectată să funcționeze perfect indiferent dacă este poziționată orizontal sau vertical.
  • Intrare pentru chitară și karaoke și iluminare– Cu un microfon conectat, poți cânta oriunde  vrei. Această boxă este partenerul perfect pentru petrecere datorită controalelor Echo și Key Controls de pe panoul din spate. De asemenea, poți transforma ULT FIELD 7 într-un amplificator prin conectarea unei chitare. Iar pentru mai multă distracție, lumina ambientală oferă o atmosferă subtilă perfectă atât pentru petreceri, cât și pentru utilizarea zilnică.
  • Party Connect– Cu această funcție, poți conecta până la 100 de boxe compatibile pentru a sincroniza muzica și luminile.

ULT FIELD 1 – Sunet puternic. Dimensiuni mici

Cu un bass puternic încorporat într-un pachet compact, boxa ULT FIELD 1 le permite utilizatorilor să asculte melodiile preferate oriunde. Completată cu o curea ce poate fi purtată în mai multe moduri, pentru o utilizare mai ușoară, aceștia pot lua boxa rezistentă la apă, la praf și la șocuri peste tot, pentru mai mult timp, datorită bateriei cu o durată de viață lungă.

Principalele caracteristici ale boxei ULT FIELD 1:

  • ULT POWER SOUND– Pentru un bass mai puternic, activează funcția ULT POWER SOUND.
  • Oriunde, în orice mod– Boxa ULT FIELD 1 este partenerul perfect, oriunde. Proiectată pentru a fi portabilă și cu o autonomie a bateriei de până la 12 ore, utilizatorii se pot bucura de melodiile preferate pentru mai mult timp. În plus, cureaua care poate fi purtată în mai multe moduri, rezistența la apă și praf certificată IP67, designul rezistent la șocuri și rezistența la apă sărată, le permite utilizatorilor să ia boxa cu ei oriunde, în interior sau în exterior.
  • Culori care se potrivesc oricărui stil – Boxa este disponibilă în variantele de culoare Negru, Off-White, Forest Grey și Orange, oferindu-le utilizatorilor posibilitatea să aleagă culoarea care se potrivește cel mai bine stilului lor.
  • Opțiuni de poziționare  – Boxa ULT FIELD 1 este construită pentru a funcționa perfect și atunci când este așezată vertical, și pe o parte, pentru o utilizare optimă a spațiului – chiar și atunci când acesta este limitat.
  • Utilizare– Boxa este ușor de utilizat și de conectat, datorită microfonului încorporat pentru apeluri hands-free, tehnologia Echo Cancelling oferind apeluri mai clare.

ULT WEAR – Sunet puternic. În felul tău

Cu bass excepțional și funcția îmbunătățită de anulare a zgomotului, noile căști ULT WEAR le permit utilizatorilor să se bucure de atmosfera de festival sau de club oriunde s-ar afla.

Principalele caracteristici ale căștilor ULT WEAR:

  • ULT POWER SOUND– Doar prin apăsarea butonului ULT, utilizatorii se pot bucura de un sunet mai puternic. Modul ULT1 oferă un bass profund, cu frecvențe joase, în timp ce ULT2 oferă un bass puternic.
  • Proiectate pentru putere– Căștile sunt alimentate de Sony Integrated Processor V1, același procesor care se regăsește în căștile premiate din seria 1000X de la Sony, și de o unitate de driver proiectată special pentru seria ULT POWER SOUND, pentru a produce o energie impresionantă, un bass cu rezonanță mare și detalii extrem de clare.
  • Anularea zgomotului– Cu tehnologia Dual Noise Sensor și procesorul integrat V1, căștile ULT WEAR duc anularea zgomotului la un alt nivel. Acum poți să organizezi o petrecere doar pentru tine, oriunde te-ai afla – doar tu și muzica – eliminând distragerile din mediul înconjurător.
  • Design confortabil– Căștile sunt confortabile, cu pernuțe moi pentru urechi și cu mai mult spațiu în jurul urechilor, dar oferă în continuare un sunet puternic și de înaltă calitate. Modelul ULT WEAR are un design pliabil și este livrat și împreună cu o husă pentru transport.
  • Utilizare zilnică– Căștile ULT WEAR sunt un model care emană funcționalitate, formă și funcții speciale. Senzorul încorporat pauză muzicii atunci când utilizatorii își scot căștile și o pornește din nou atunci când le pun la loc. De asemenea, funcția Bluetooth® oferă posibilitatea de a conecta două dispozitive în același timp.

Proiectate având ca prioritate sustenabilitatea

Seria ULT Power Sound nu este concepută doar pentru a oferi un sunet puternic, ci este construită cu gândul la mediul înconjurător. În construcția produselor se utilizează plastic reciclat, reflectând astfel angajamentul Sony de a reduce impactul produselor și practicilor asupra mediului.

Preț și disponibilitate

  • ULT TOWER 10 este disponibil în varianta de culoare Negru, începând cu aprilie 2024, la un preț estimat de 6000 lei
  • ULT FIELD 7 este disponibil în varianta de culoare Negru, începând cu aprilie 2024, la un preț estimat de 2000 lei
  • ULT FIELD 1 este disponibil în variantele de culoare Negru, Forest Grey, Off White și Orange, începând din aprilie 2024, la un preț estimat de 700 lei
  • Căștile ULT WEAR sunt disponibile în variantele de culoare Negru, Forest Gray și Alb, începând cu aprilie 2024, la un preț estimat de 1000 lei

For the Music

Sony a creat platforma „For The Music” pentru produsele și serviciile sale audio profesionale și dedicate consumatorilor. Cu „For The Music” Sony se afirmă ca fiind primul brand audio care conectează creatorii de muzică și consumatorii, având ca scop construirea de experiențe muzicale autentice pentru fani prin susținerea viziunii creatorilor mai presus de orice.

Despre Sony Corporation

Sony Corporation este o filială deținută în totalitate de Sony Group Corporation și este responsabilă pentru activitățile de divertisment, tehnologie și servicii (ET&S) din cadrul grupului Sony. Cu viziunea de a „continua să ofere Kando și Anshin* oamenilor și societății din întreaga lume prin urmărirea tehnologiei și a noilor provocări”, Sony Corporation sprijină Grupul Sony cu ajutorul tehnologiei pentru a crea divertismentul viitorului împreună cu creatorii de conținut.

Pentru mai multe informații, vizitează: www.sony.net

*Ambele cuvinte japoneze, Kando înseamnă emoție, iar Anshin are diverse semnificații, cum ar fi liniște sufletească, fiabilitate și încredere.

Comments

comments

loading...

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Winston Churchill
250px-Churchill_HU_90973

Puterea corupe iar puterea
absoluta corupe absolut.

acupunctură sujok, kinetoterapie, gimnastică medicală, drenaj limfatic, masaj medical, reflexoterapie sunteți invitați la Cabinetul de Recuperare Medicala Oltenița.
tel. 0721 170 958 sau email coteagabi@yahoo.com

Follow Buttons
FollowFollow on FacebookFollow on Google+Tweet about this on TwitterFollow on LinkedIn
aprilie 2024
L Ma Mi J V S D
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
Meta
Ipu, public, ziar, publicitate, natura, Oltenita, Romania, prejudecati, balsam, SUA, UE, atentate, blogging, Videochat , tip, Italia, drepturile omului, Santierul Naval Oltenita, istorie, apa, padure, pescuit, Turcia, NATO, ONG, Enel, Iohanis, SEO , Biosano,
Traduceri

Execut traduceri  documentații tehnice, instrucțiuni de folosire, etc. pentru gadgeturi diferite, mașinării, și altele din limbile rusă, franceza și engleză în limba română. Contract de colaborare.

Amănunte pe mail de contact al publicației.

office@ziarulluiipu.ro

Smart Youtube Widget
Top Rated
Newsletter

Salut! Iti pot oferi gratuit acces la cele mai noi stiri.

Ce trebui sa faci este doar sa introduci adresa ta de e-mail si sa te bucuri de informatiile pe care le vei primi

Free Website Translator

https://www.facebook.com/ziarulluiipu.ro