Ziarul lui Ipu

Fii și tu parte din lumea elegantă a rochiilor pe DY Fashion

Fii și tu parte din lumea elegantă a rochiilor pe DY Fashion Multe dintre femei caută să aleagă rochiile potrivite. Fie că urmează un eveniment, o nuntă, petrecere, o gală sau dorești să impresionezi prin eleganța și stilul tău, tocmai ai găsit destinația ideală. Dar cum vei alege rochia și culoarea potrivite? Rochiile nu sunt doar articole vestimentare, ci mai mult de atât, ele reprezintă și o formă de exprimare personală, în care îți poți prezenta personalitatea doar printr-o ținută. Ele sunt purtate de către femei venind în diverse stiluri, acoperind toate tipurile de materiale fie pentru sezonul rece sau cald. Mai multe aici vezi. Primul pas în alegerea rochiei tale potrivite constă în citeste

SOLE lansează: Pop-Up Store SOLE 2024 – Discover. Shop. Shine.

România – 3 iulie 2024 – SOLE.ro , retailerul de top în produse cosmetice de înaltă calitate, are plăcerea de a anunța lansarea proiectului de vară 2024: Pop-Up Store SOLE. Această inițiativă inovatoare aduce o experiență de shopping unică și captivantă pentru iubitorii de frumusețe și îngrijire personală din întreaga țară.  Despre Pop-Up Store SOLE Începând cu 8 iulie 2024, Pop-Up Store SOLE va călători în principalele orașe din România, aducând cele mai noi și populare produse cosmetice direct la consumatori. Fiecare pop-up store va fi amenajat într-un stil modern și atrăgător, oferind vizitatorilor oportunitatea de a descoperi și testa produse de la branduri citeste

Pregătește-te pentru sezonul de construcții 2024 cu Somfy

Odată cu venirea verii și a zilelor mai calde, începe sezonul de construcții. Cum va fi acesta și ce provocări vor întâmpina consumatorii în 2024? Ce soluții pentru casa inteligentă merită luate în considerare? Somfy sugerează la ce să te gândești atunci când decizi să construiești. Să construiești sau să nu construiești? În anii anteriori, din cauza pandemiei, a unei inflații ridicate și a unei situații geopolitice instabile, piața construcțiilor a întâmpinat multe provocări. Casele pasive sau cu zero-energie sunt în prezent în creștere ca popularitate, deoarece necesită mai multe investiții la început, dar reduc costurile de întreținere și funcționare a casei în citeste

tRANSITNET – UN SERVICIU INOVATIV DESTINAT SIMPLIFICARII TRANZITULUI VAMAL

In comertul international, un exportator vinde bunuri fara a plati taxe si TVA in tara sa, in timp ce un importator va dori sa achite TVA si taxe doar dupa ce bunurile i-au intrat in depozit. Intre aceste doua locatii marfurile nu se afla in circulatie libera si pot fi transportate doar sub supraveghere vamala, ca un fel de magazin duty-free pe roti. Acest lucru se face in cadrul unei proceduri denumite tranzit vamal, care asigura datoria vamala in cazul in care marfurile dispar pe traseu sau nu ajung niciodata la destinatie. Pentru a veni in sprijinul celor interesati, SGS a citeste

Asociația Zi de Bine, în parteneriat cu Spitalul Clinic de Copii „Dr. Victor Gomoiu” și Spitalul de Psihiatrie Voila, inaugurează proiectul “Sunt (Im)Perfect”

Proiectul este adresat copiilor care se confruntă cu tulburări alimentare  Asociația Zi de Bine, în parteneriat cu Spitalul Clinic de Copii „Dr. Victor Gomoiu” și Spitalul de Psihiatrie Voila din Câmpina, inaugurează proiectul “Sunt (Im)Perfect”, un proiect pilot derulat pe o perioadă de 3 luni, care vizează recuperarea copiilor cu tulburări alimentare. Proiectul a presupus amenajarea unor saloane  din cadrul celor două spitale de referință din București și Câmpina. În plus, tot în cadrul acestui proiect, se va stabili primul protocol terapeutic pentru minorii care se confruntă cu tulburari alimentare, prin diagnosticarea și tratarea adecvată a acestor patologii. În luna august, campania citeste

Tuborg lansează un produs ideal pentru vară: Tuborg ICE în ediție limitată

București, 2 iulie 2024: Tuborg dă tonul verii cu un nou produs inovator, berea Tuborg ICE, filtrată la -1℃, cu 4.2% alcool. Rezultatul este o băutură mult mai fresh, care păstrează savoarea naturală, plină de aromă a hameiului, oferind o senzație de răcorire continuă, potrivită atât consumatorului clasic de bere Tuborg lager, cât şi tinerilor dornici să încerce produse noi, surprinzătoare. Cu o istorie de peste 140 de ani, Tuborg este un reper de calitate pe piața berii și a venit, de-a lungul timpului, în întâmpinarea consumatorilor cu produse îndrăznețe, adaptate noile tendințe și apreciate de consumatorii de orice vârstă, precum capacul special citeste

Raportul ESG al ELKO Group pe 2023: ”Sunt mândru de faptul că ELKO a devenit parte a inițiativei Science Based Targets”

Raportul ESG al ELKO Group pe 2023:  ”Sunt mândru de faptul că ELKO a devenit parte a inițiativei Science Based Targets” Grupul ELKO (denumit în continuare ELKO) a prezentat raportul ESG 2023, realizat în conformitate cu Directiva privind Raportarea Sustenabilității Corporative și cu Standardele Europene de Raportare privind Sustenabilitatea (ESRS). Utilizarea noii abordări în raportul 2023 a permis ELKO să prezinte informațiile într-o manieră mai structurată, fără abateri de la cerințe, și să evidențieze noile standarde de raportare. „Sunt mândru să vă prezint cel de-al treilea raport ESG al nostru. Ceea ce a început ca o călătorie în necunoscut a devenit un factor de igienă pe întreaga piață, legislația permițând noi standarde și cerințe de raportare. Am învățat cu sârguință și am făcut citeste

HONOR lansează două noi funcții inovatoare: prima protecție oculară AI Defocus Eye Protection din industrie și AI Deepfake Detection

HONOR lansează două noi funcții inovatoare: prima protecție oculară AI Defocus Eye Protection din industrie și AI Deepfake Detection La MWC Shanghai 2024, HONOR a prezentat noile funcții revoluționare, care utilizează inteligența artificială la nivel hardware pentru a ameliora miopia și a detecta eventuale fraude. [România, București – 26 iunie, 2024] - Brandul global de tehnologie HONOR a dezvăluit în cadrul discursului de la MWC Shanghai 2024, cele mai recente progrese AI centrate pe nevoile utilizatorilor: AI Defocus Eye Protection și AI Deepfake Detection. În cadrul sesiunii keynote, brandul a reafirmat angajamentul față de AI-ul centrat pe om integrat în dispozitive, subliniind potențialul hardware-ului activat de AI de a sprijini utilizatorii prin servicii personalizate, protejând totodată confidențialitatea acestora. „Inteligența artificială ne transformă viețile citeste

HONOR 200 Pro obține primul loc în clasamentul High-End de la DXOMARK

HONOR 200 Pro obține primul loc în clasamentul High-End de la DXOMARK Noul HONOR 200 Pro, creat pentru a redefini experiența utilizatorilor, a obținut scoruri de top în clasamentele DXOMARK, câștigând prestigioasele premii Gold Display și Eye Comfort. [București, România - 28 iunie 2024] Brandul global de tehnologie HONOR anunță că cel mai recent smartphone lansat, HONOR 200 Pro, a obținut recunoașterea din partea DXOMARK. Clasat pe primul loc în clasamentul High-End de la DXOMARK, HONOR 200 Pro reflectă angajamentul constant al HONOR de a crea inovații centrate pe nevoile utilizatorilor. În plus, HONOR 200 Pro a câștigat prestigioasele premii Gold Display și Eye Comfort Label, fiind apreciat pentru calitatea remarcabilă a display-ului și funcțiile citeste

Elena Pap, Numită Director Europa în cadrul Up Group: Un Pas Strategic în Expansiunea Europeană

Elena Pap, Numită Director Europa în cadrul Up Group: Un Pas Strategic în Expansiunea Europeană București, 17 Iunie 2024 – Up România anunță numirea Elenei Pap în funcția de Director Europa în cadrul Up Group, după o carieră de peste 20 de ani în care a ocupat poziția de CEO al Up România, în ultimii patru ani având cumulativ și poziția de Director Regional Up Group. Elena Pap este recunoscută pentru performanțele sale excepționale și contribuțiile semnificative la dezvoltarea companiei pe piața beneficiilor extrasalariale din România. Elena Pap a reușit să transforme Up România, dintr-o companie orientată către produse tradiționale, într-o companie orientată către tehnologie și inovație, consolidându-i poziția și extinzând afacerea în mod semnificativ. Sub conducerea sa, compania citeste

Cum arată joburile viitorului. 62% dintre elevii români aspiră să lucreze în domeniul IT

Facebooktwitterpinterestlinkedintumblr

  • Domeniul IT&C este cel mai atractiv pentru liceeni atunci când vine vorba despre viitorul lor loc de muncă (62%), urmat de zona de creare de conținut (29%), marketing, publicitate și jurnalism (25%)
  • Liceenii consideră că cele mai importante abilități pentru joburile viitorului sunt, în principal, abilitățile interpersonale. Dintre acestea, abilitățile de comunicare (65%), colaborarea eficientă în echipă (60%) și gândirea creativă (57%) sunt cele mai des mentionate
  • 4 din 10 liceeni ar dori să studieze în străinătate, iar 40% dintre aceștia și-ar dori ca după finalizarea studiilor să se întoarcă în România pentru a lucra
  • Referitor la programul de lucru, 47% dintre respondenți au declarat că preferă un program hibrid, 30% și-ar dori să lucreze 4 zile pe săptămână, în vreme ce 16% vor să lucreze mai mult online
  • ING Hubs România contribuie la pregătirea liceenilor pentru piața muncii viitorului prin susținerea programului PepinTEEN, dedicat adolescenților din grupuri vulnerabile

Liceenii români preferă IT-ul și telecomunicațiile ca principale opțiuni de carieră (62%), iar 61% dintre ei anticipează o creștere a cererii de specialiști în aceste domenii, arată un studiu realizat de Cult Market Research pentru ING Hubs România.

Cercetarea arată că majoritatea elevilor de liceu din România se consideră bine pregătiți pentru viitoarea piață a muncii. Eșantinonul a fost format din adolescenți cu vârsta cuprinsă între 14 și 18 ani, din toată țara, atât din mediul urban, cât și din cel rural. 40% dintre aceștia consideră că automatizarea și inteligența artificială vor determina schimbări semnificative pe piața muncii, ceea ce indică o cunoaștere a domeniilor care cunosc un progres tehnologic rapid.

Domeniul IT, preferatul tinerilor români pentru o viitoare carieră

Rezultatele cercetării noastre conturează o generație Z conștientă de tendințele socio-economice și orientată spre adaptabilitate în contextul schimbărilor viitoare. Anticipările tinerilor relevă o creștere semnificativă a cererii pentru specialiști IT (61%). Ei apreciază importanța unui mix de abilități tehnice și non-tehnice, care pune accent pe colaborare și comunicare. Orientarea profesională a majorității tinerilor (62%) se îndreaptă către domeniul IT, demonstrând o concentrare clară către acest sector”, a declarat Paul Acatrini, Sociolog, Research Director & Managing Partner, Cult Research.

După domeniul IT, pe locul al doilea în preferințele liceenilor români pentru viitorul lor job se găsește domeniul dezvoltării de conținut audio sau video pe platforme precum YouTube, TikTok sau Twitch (29%), în vreme ce 25% dintre aceștia își doresc să lucreze în marketing, publicitate sau jurnalism.

Indiferent de cariera pe care și-o doresc, liceenii sunt conștienți de faptul că joburile viitorului sunt o combinație de abilitățile interpersonale și competențele tehnice. Astfel, 65% dintre aceștia consideră că aptitudinile de comunicare reprezintă un factor esențial pentru succesul profesional, 60% cred că munca eficientă în echipă este și ea extrem de importantă, iar 57% sunt de părere că joburile viitorului vor necesita gândire creativă și abilitatea de a rezolva probleme complexe.

Tinerii din România își doresc să studieze în străinătate, dar vor să revină în țară

În ceea ce privește pregătirea academică, 86% dintre tineri își doresc să urmeze studii superioare, iar principalele criterii după care spun că își vor alege facultatea sau domeniul de studiu sunt perspectivele de angajare și câștigurile financiare (71%). În plus, studiul aprofundează aspirațiile educaționale ale elevilor de liceu, dezvăluind o înclinație puternică spre continuarea studiilor superioare, 68% dintre aceștia dorindu-și să continue studiile în domeniul IT, 30% fiind atrași de o posibilă pregătire în domeniul creării de conținut video sau audio, în vreme ce 26% dintre aceștia iau în calcul să studieze în domenii precum marketing, publicitate sau jurnalism. 4 din 10 liceeni sunt atrași de ideea de a se specializa în străinătate, iar 40% dintre aceștia își exprimă dorința de a se întoarce în România după finalizarea studiilor peste granițe.

„Peste două treimi dintre tineri își doresc să urmeze studii superioare în domeniu, fie în țară, fie în străinătate. Pregătirea lor include învățarea autodidactă, consilierea de la mentori (părinți, profesori), participarea la programe și cursuri specializate. Concluziile cercetării evidențiază o generație care se simte pregătită pentru provocările viitorului. Tinerii sunt conștienți de importanța abilităților mixte pentru joburile neautomatizabile și consideră educația de calitate o prioritate”, a completat Paul Acatrini, Sociolog, Research Director & Managing Partner, Cult Research.

Atunci când vine vorba despre un job, aceștia au preferințe clare referitoare la programul de lucru pe care ar dori să-l aibă. Schimbările aduse de pandemie în ceea ce privește modul de lucru se reflectă și în percepțiile tinerilor liceeni, 47% dintre aceștia preferând să lucreze hibrid (de la birou și de acasă, alternativ). 30% dintre ei își doresc să lucreze patru zile pe săptămână în locul programului clasic de cinci zile lucrătoare, iar 16% spun că preferă să lucreze mai degrabă online. Doar 7% dintre respondenți au declarat că ar prefera să lucreze mai degrabă offline în momentul angajării.

Cercetarea subliniază importanța unei abordări integrate, multidisciplinare a educației și a pregătirii pentru carieră. Una dintre concluziile cercetării arată că locurile de muncă ale viitorului sunt o fuziune între expertiza tehnică și abilitățile interpersonale, consolidând ideea că un profesionist în domeniul software nu trebuie să știe doar să scrie cod, ci este necesar să aibă o mare disponibilitate de colaborare cu celelalte echipe și capacitatea de a comunica eficient cu acestea.

PepinTEEN, un program care pregătește elevii de azi pentru joburile de mâine

Concluziile studiului realizat de Cult Market Research sunt în linie cu conceptul „blended learning” pe care se bazează programa PepinTEEN, un proiect dezvoltat de Școala de Valori și ING Hubs, care are ca scop pregătirea adolescenților care provin din medii dezavantajate pentru piața muncii viitorului.

Ne bucurăm să constatăm că și tinerii care se pregătesc pentru viitoarea lor carieră sunt conștienți de necesitatea unei dezvoltări multilaterale și că sunt atrași în special de ideea de a deveni profesioniști în IT. În ceea ce ne privește, prin încurajarea acumulării competențelor necesare și prin stimularea unei  educații continue, care îmbină competențe sociale și tehnice prin inițiative precum PepinTEEN, ne propunem să dăm posibilitatea elevilor din medii dezavanatajate să se adapteze cu ușurință la o piață a muncii dinamică”, a declarat Roxana Colisniuc, Sustainability Manager ING Hubs România (tbc spokesperson).

Programul PepinTEEN sprijină anual 450 de adolescenți din grupuri defavorizate. Timp de aproape un an, aceștia urmează un program multidisciplinar în urma căruia obțin competențe IT și abilități interpersonale, sub îndrumarea profesioniștilor de la ING Hubs România și a formatorilor de la Școala de Valori.

Doar în anul scolar 2022-2023, prin programul PepinTEEN au fost dezvoltate patru hub-uri educaționale (în București, Cluj, Iași și Brașov), gestionate de studenți în beneficiul adolescenților din grupuri defavorizate. În total, anul trecut au fost organizate 57 de ateliere de lucru în domeniul IT susținute atât online, cât și fizic de 28 de voluntari ING Hubs. De asemenea, în cadrul programului au fost încheiate parteneriate cu unele dintre cele mai importante Universități din România, precum Universitatea Transilvania din Brașov, Academia de Studii Economice din București, Universitatea Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca și Universitatea Alexandru Ioan Cuza din Iași.

*Studiul a fost realizat de Cult Market Research pentru ING Hubs, pe un eșantion de 350 de tineri cu vârste cuprinse între 14 și 18 ani, elevi de liceu.

Pentru mai multe informații puteți contacta:

Despre ING Hubs România

ING Hubs Romania (cunoscut anterior sub numele de ING Tech) oferă servicii tehnologice în cadrul  ING Group, contribuind la procesul de îmbunătățire și uniformizare a experienței clienților ING la nivel global.

Compania a început în 2015 ca un hub de dezvoltare software in cadrul  ING, apoi a extins constant portofoliul pentru a include mai multe servicii și competențe în domeniul dezvoltării software, managementul datelor, risc și conformitate nefinanciară, audit și operațiuni de retail.

Din 2022, compania operează din două locații – București și Cluj-Napoca.

Cu ajutorul a peste 1600 de specialiști IT si  profesioniști în domeniul riscului și operațiunilor, ING Hubs România oferă acum 150 de servicii pentru 24 de unități ING din întreaga lume. Competențele IT au în continuare cel mai mare impact în activitatea companiei,  cuprinzând majoritatea proiectelor dezvoltate în hub și 1300  de specialiști IT activi în domeniul Data Management, TouchPoint Channels & Integration și Core Banking.

Comments

comments

loading...

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Winston Churchill
250px-Churchill_HU_90973

Puterea corupe iar puterea
absoluta corupe absolut.

acupunctură sujok, kinetoterapie, gimnastică medicală, drenaj limfatic, masaj medical, reflexoterapie sunteți invitați la Cabinetul de Recuperare Medicala Oltenița.
tel. 0721 170 958 sau email coteagabi@yahoo.com

Follow Buttons
FollowFollow on FacebookFollow on Google+Tweet about this on TwitterFollow on LinkedIn
mai 2024
L Ma Mi J V S D
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
Meta
Ipu, public, ziar, publicitate, natura, Oltenita, Romania, prejudecati, balsam, SUA, UE, atentate, blogging, Videochat , tip, Italia, drepturile omului, Santierul Naval Oltenita, istorie, apa, padure, pescuit, Turcia, NATO, ONG, Enel, Iohanis, SEO , Biosano,
Traduceri

Execut traduceri  documentații tehnice, instrucțiuni de folosire, etc. pentru gadgeturi diferite, mașinării, și altele din limbile rusă, franceza și engleză în limba română. Contract de colaborare.

Amănunte pe mail de contact al publicației.

office@ziarulluiipu.ro

Smart Youtube Widget
Top Rated
Newsletter

Salut! Iti pot oferi gratuit acces la cele mai noi stiri.

Ce trebui sa faci este doar sa introduci adresa ta de e-mail si sa te bucuri de informatiile pe care le vei primi

Free Website Translator

https://www.facebook.com/ziarulluiipu.ro