Ziarul lui Ipu

Ce zici de o sesiune de relaxare la masaj erotic în București? Încearcă ceva nou pentru tine!

Ce zici de o sesiune de relaxare la masaj erotic în București? Încearcă ceva nou pentru tine!Vrei să aduci ceva nou în viața ta? În genul relaxării la un salon de masaj erotic în București? De ce nu? Până la urmă, și acest gen de masaj este ca oricare altă formă de destindere. Se practică într-un mediu intim, unde îți sunt respectate dorințele și limitele, și unde mergi pentru a te simți bine. Relaxarea la un salon de masaj va fi mereu de bun augur Indiferent de tipul de masaj practicat, tu vei fi personajul principal care va primi atenție și va fi răsfățat de terapeuți sau maseuze cu experiență și ani de practică. Deci, dacă ai primit citeste

Fii și tu parte din lumea elegantă a rochiilor pe DY Fashion

Fii și tu parte din lumea elegantă a rochiilor pe DY Fashion Multe dintre femei caută să aleagă rochiile potrivite. Fie că urmează un eveniment, o nuntă, petrecere, o gală sau dorești să impresionezi prin eleganța și stilul tău, tocmai ai găsit destinația ideală. Dar cum vei alege rochia și culoarea potrivite? Rochiile nu sunt doar articole vestimentare, ci mai mult de atât, ele reprezintă și o formă de exprimare personală, în care îți poți prezenta personalitatea doar printr-o ținută. Ele sunt purtate de către femei venind în diverse stiluri, acoperind toate tipurile de materiale fie pentru sezonul rece sau cald. Mai multe aici vezi. Primul pas în alegerea rochiei tale potrivite constă în citeste

SOLE lansează: Pop-Up Store SOLE 2024 – Discover. Shop. Shine.

România – 3 iulie 2024 – SOLE.ro , retailerul de top în produse cosmetice de înaltă calitate, are plăcerea de a anunța lansarea proiectului de vară 2024: Pop-Up Store SOLE. Această inițiativă inovatoare aduce o experiență de shopping unică și captivantă pentru iubitorii de frumusețe și îngrijire personală din întreaga țară.  Despre Pop-Up Store SOLE Începând cu 8 iulie 2024, Pop-Up Store SOLE va călători în principalele orașe din România, aducând cele mai noi și populare produse cosmetice direct la consumatori. Fiecare pop-up store va fi amenajat într-un stil modern și atrăgător, oferind vizitatorilor oportunitatea de a descoperi și testa produse de la branduri citeste

Pregătește-te pentru sezonul de construcții 2024 cu Somfy

Odată cu venirea verii și a zilelor mai calde, începe sezonul de construcții. Cum va fi acesta și ce provocări vor întâmpina consumatorii în 2024? Ce soluții pentru casa inteligentă merită luate în considerare? Somfy sugerează la ce să te gândești atunci când decizi să construiești. Să construiești sau să nu construiești? În anii anteriori, din cauza pandemiei, a unei inflații ridicate și a unei situații geopolitice instabile, piața construcțiilor a întâmpinat multe provocări. Casele pasive sau cu zero-energie sunt în prezent în creștere ca popularitate, deoarece necesită mai multe investiții la început, dar reduc costurile de întreținere și funcționare a casei în citeste

tRANSITNET – UN SERVICIU INOVATIV DESTINAT SIMPLIFICARII TRANZITULUI VAMAL

In comertul international, un exportator vinde bunuri fara a plati taxe si TVA in tara sa, in timp ce un importator va dori sa achite TVA si taxe doar dupa ce bunurile i-au intrat in depozit. Intre aceste doua locatii marfurile nu se afla in circulatie libera si pot fi transportate doar sub supraveghere vamala, ca un fel de magazin duty-free pe roti. Acest lucru se face in cadrul unei proceduri denumite tranzit vamal, care asigura datoria vamala in cazul in care marfurile dispar pe traseu sau nu ajung niciodata la destinatie. Pentru a veni in sprijinul celor interesati, SGS a citeste

Asociația Zi de Bine, în parteneriat cu Spitalul Clinic de Copii „Dr. Victor Gomoiu” și Spitalul de Psihiatrie Voila, inaugurează proiectul “Sunt (Im)Perfect”

Proiectul este adresat copiilor care se confruntă cu tulburări alimentare  Asociația Zi de Bine, în parteneriat cu Spitalul Clinic de Copii „Dr. Victor Gomoiu” și Spitalul de Psihiatrie Voila din Câmpina, inaugurează proiectul “Sunt (Im)Perfect”, un proiect pilot derulat pe o perioadă de 3 luni, care vizează recuperarea copiilor cu tulburări alimentare. Proiectul a presupus amenajarea unor saloane  din cadrul celor două spitale de referință din București și Câmpina. În plus, tot în cadrul acestui proiect, se va stabili primul protocol terapeutic pentru minorii care se confruntă cu tulburari alimentare, prin diagnosticarea și tratarea adecvată a acestor patologii. În luna august, campania citeste

Tuborg lansează un produs ideal pentru vară: Tuborg ICE în ediție limitată

București, 2 iulie 2024: Tuborg dă tonul verii cu un nou produs inovator, berea Tuborg ICE, filtrată la -1℃, cu 4.2% alcool. Rezultatul este o băutură mult mai fresh, care păstrează savoarea naturală, plină de aromă a hameiului, oferind o senzație de răcorire continuă, potrivită atât consumatorului clasic de bere Tuborg lager, cât şi tinerilor dornici să încerce produse noi, surprinzătoare. Cu o istorie de peste 140 de ani, Tuborg este un reper de calitate pe piața berii și a venit, de-a lungul timpului, în întâmpinarea consumatorilor cu produse îndrăznețe, adaptate noile tendințe și apreciate de consumatorii de orice vârstă, precum capacul special citeste

Raportul ESG al ELKO Group pe 2023: ”Sunt mândru de faptul că ELKO a devenit parte a inițiativei Science Based Targets”

Raportul ESG al ELKO Group pe 2023:  ”Sunt mândru de faptul că ELKO a devenit parte a inițiativei Science Based Targets” Grupul ELKO (denumit în continuare ELKO) a prezentat raportul ESG 2023, realizat în conformitate cu Directiva privind Raportarea Sustenabilității Corporative și cu Standardele Europene de Raportare privind Sustenabilitatea (ESRS). Utilizarea noii abordări în raportul 2023 a permis ELKO să prezinte informațiile într-o manieră mai structurată, fără abateri de la cerințe, și să evidențieze noile standarde de raportare. „Sunt mândru să vă prezint cel de-al treilea raport ESG al nostru. Ceea ce a început ca o călătorie în necunoscut a devenit un factor de igienă pe întreaga piață, legislația permițând noi standarde și cerințe de raportare. Am învățat cu sârguință și am făcut citeste

HONOR lansează două noi funcții inovatoare: prima protecție oculară AI Defocus Eye Protection din industrie și AI Deepfake Detection

HONOR lansează două noi funcții inovatoare: prima protecție oculară AI Defocus Eye Protection din industrie și AI Deepfake Detection La MWC Shanghai 2024, HONOR a prezentat noile funcții revoluționare, care utilizează inteligența artificială la nivel hardware pentru a ameliora miopia și a detecta eventuale fraude. [România, București – 26 iunie, 2024] - Brandul global de tehnologie HONOR a dezvăluit în cadrul discursului de la MWC Shanghai 2024, cele mai recente progrese AI centrate pe nevoile utilizatorilor: AI Defocus Eye Protection și AI Deepfake Detection. În cadrul sesiunii keynote, brandul a reafirmat angajamentul față de AI-ul centrat pe om integrat în dispozitive, subliniind potențialul hardware-ului activat de AI de a sprijini utilizatorii prin servicii personalizate, protejând totodată confidențialitatea acestora. „Inteligența artificială ne transformă viețile citeste

HONOR 200 Pro obține primul loc în clasamentul High-End de la DXOMARK

HONOR 200 Pro obține primul loc în clasamentul High-End de la DXOMARK Noul HONOR 200 Pro, creat pentru a redefini experiența utilizatorilor, a obținut scoruri de top în clasamentele DXOMARK, câștigând prestigioasele premii Gold Display și Eye Comfort. [București, România - 28 iunie 2024] Brandul global de tehnologie HONOR anunță că cel mai recent smartphone lansat, HONOR 200 Pro, a obținut recunoașterea din partea DXOMARK. Clasat pe primul loc în clasamentul High-End de la DXOMARK, HONOR 200 Pro reflectă angajamentul constant al HONOR de a crea inovații centrate pe nevoile utilizatorilor. În plus, HONOR 200 Pro a câștigat prestigioasele premii Gold Display și Eye Comfort Label, fiind apreciat pentru calitatea remarcabilă a display-ului și funcțiile citeste

Cine sunt speakerii internaționali care vor fi prezenți la “Dare to Learn”, cel mai mare eveniment din Europa destinat învățării și dedicat profesorilor, managerilor și antreprenorilor. Ce metode de învățare propun aceștia

Facebooktwitterpinterestlinkedintumblr

București,  21 mai 2024:  Peste 20 de lideri locali și internaționali în educație vor sosi în această toamnă, în Capitală, pentru a dezvălui cele mai recente rezultate ale studiilor și cercetărilor în practicile educaționale. În 25 și 26 octombrie a.c., București va fi centrul dezbaterilor și al massterclass-urilor în educație, prin intermediul Dare to Learn – cel mai mare eveniment din Europa dedicat atât profesorilor și experților din învățământul preuniversitar și universitar, cât și trainerilor din domeniul formării continue, specialiștilor în resurse umane din companii sau corporații, specialiștilor din instituțiile locale și actorilor guvernamentali.

Totodată, în cadrul “Dare to Learn” vor exista și zone dedicate întâlnirilor one-to-one și networkingului între participanți și vorbitori, precum și o zonă amplă de expoziție dedicată partenerilor acestui eveniment (lansare de cărți, dezbateri ale autorităților, standuri cu activități ale companiilor etc.)

Cine sunt experții globali care vor fi prezenți la București

Evenimentul va găzdui academicieni de renume, inovatori în tehnologie și lideri în transformarea educației care se vor adresa atât profesorilor, cât și specialiștilor în HR din companii și corporații.

Peter Senge este un celebru teoretician al managementului organizațional și un pionier în învățarea organizațională, în dezvoltarea leadershipului și în schimbări sistemice. Lucrarea sa –  “Schools That Learn: The Fifth Discipline Fieldbook for Educators” – a fost recunoscută de Financial Times drept una dintre cele mai importante cărți de management, iar Harvard Business Review a numit conceptul de organizație de învățare una dintre „ideile de afaceri fundamentale din ultimii 75 de ani”. La evenimentul de la București, Senge va susține masterclass-ul “How to create learning communities in education?” / “Cum să creăm comunități de învățare în educație?”.

Zack Kass se remarcă drept una dintre cele mai strălucite minți din domeniul inteligenței artificiale. A fost director de Go To Market la OpenAI și este lider în promovarea inteligenței artificiale în afara sferei corporatiste, raportându-se la AI ca la un instrument pentru progresul comunităților și al societății în general. Misiunea sa este de a se asigura că societățile, companiile, organizațiile și guvernele sunt participanți activi în viitorul construit în jurul AI și sunt dotate corespunzător, pentru a permite un viitor prosper și sigur. Dincolo de lumea corporatistă, Kass este un susținător ferm al potențialului AI de a revoluționa în special educația.

John Hattie este expert în învățare vizibilă și literație, cu o experiență de peste 30 de ani în cercetare, propunând o abordare educațională axată pe identificarea și maximizarea factorilor care influențează pozitiv învățarea. Din martie 2011, este profesor și director al Institutului de Cercetare în Educație la Universitatea din Melbourne, Australia. Anterior, Hattie a fost profesor de ştiinţele educației la Universitatea din Auckland, la Universitatea Carolina de Nord din Greensboro și la Universitatea Australia de Vest. În cadrul Dare to Learn, acesta va susține masterclass-urile Making Learning Visible” / Să facem învățarea vizibilă” și “Things that make teachers great” / Lucrurile care îi ajută pe profesori să fie grozavi”.

Sugata Mitra este unul dintre cei mai respectați cercetători în domeniul educației din lume și un pionier în învățarea auto-dirijată. În 1999, a condus experimentul Hole in the Wall (HIW), când un computer a fost încorporat într-un perete într-o mahala indiană din Kalkaji, Delhi, iar copiilor li s-a permis să-l folosească liber. Experimentul a avut ca scop evidențierea faptului că cei mici pot învăța să utilizeze computerele cu ușurință, fără a avea nevoie de pregătire formală. Sugata, căruia i se atribuie peste 25 de invenții în domeniul științei cognitive și al tehnologiei educaționale, a numit această educație minim invazivă (MIE). La București, acesta va susține masterclass-ul “Self-organising systems and The Hole in the Wall Experiment” / „Sisteme auto-organizatoare și experimentul găurii din perete”.

Charles Leadbeater lucrează cu antreprenori, guverne, orașe și fundații din întreaga lume pentru a promova inovația cu sens. Autor al unor rapoarte influente despre educație și inovație (ex: “Learning from the Extremes”), Leadbeater a explorat nevoile de competențe ale studenților în lume și a analizat modul în care tehnologia poate transforma învățarea în regiunile sărace. În calitate de fost consilier guvernamental în mandatul lui Tony Blair și autor de politici, el a susținut economia bazată pe cunoaștere și a consiliat diverse guverne în strategii de inovare pe termen lung. Leadbeater este autor renumit de cărți și recunoscut drept unul dintre cei mai importanți gânditori în domeniul inovației și managementului.

Victoria Colbert este fondatoare și director al Fundației Escuela Nueva care promovează modelul educațional cu același nume. Un element cheie al acestui model educațional este că elevii învață autonom, în ritmul lor, folosind Ghidul de Învățare pe care Colbert îl descrie drept „o combinație între un manual, un auxiliar și un ghid pentru profesor”. Elevii parcurg ghidul în ritmul lor, profesorii servind drept consilieri, iar studenții care stăpânesc o anume competență ajutându-i adesea pe cei care nu au reușit să asimileze. La București, Colbert va susține un masterclass recomandat directorilor de școli: Escuela Nueva, an empowering leadership and learning model” / „Școala Nouă, un model de lidership și de învățare care conferă putere de decizie”.

Graham Brown-Martin, un catalizator al conversațiilor profunde și al gândirii inovatoare, a fost pionier în proiectarea computerele mobile în anii ’80, în rețelele de divertisment interactive în anii ’90, în rețelele sociale bazate pe comunitate în anii 2000 și a creat un forum global pentru viitorul învățării în 2010. Este fondator al The Catalyst Coach, o firmă de coaching și consultanță globală, dar și al Learning Without Frontiers (LWF), o comunitate internațională ce promovează idei revoluționare în educație și tehnologie.

Niko Herlin este un antreprenor, consultant, speaker și pasionat al viitorului din Finlanda. Este co-fondator al Great Minds și a asistat, de-a lungul timpului, numeroase companii și organizații să-și îndrepte privirea spre viitor, să se pregătească pentru alternativele acestuia, să elaboreze strategii și să capitalizeze oportunitățile schimbării. Herlin conduce procese strategice pentru clienți din diverse industrii, manifestând un interes deosebit pentru viitorul educației, al muncii și al conducerii. De asemenea, Niko Herlin a dezvoltat un instrument concret pentru analizarea, măsurarea și dezvoltarea capacităților organizațiilor în viitor.

Henri Muurimaa are misiunea de a aduce expertiza educațională finlandeză în întreaga lume. Este CEO și cofondator al Eduten, care a luat naștere la Universitatea din Turku, una dintre cele mai bine cotate universități din lume. Cu un impact științific demonstrat asupra rezultatelor învățării, fericirii profesorilor și motivației elevilor, Eduten este utilizată în 61% dintre școlile finlandeze și este disponibilă global din 2018, fiind utilizată în peste 60 de țări. Scopul lor este să creeze experiențe de învățare pozitive și active, aspirând să fie prezentă în fiecare școală din lume. În cadrul Dar.e to Learn, Muurimaa va susține masterclasul “Eduten Math Learning Platform” / „Platforma Eduten de învățare a matematicii”.

Diana Laufenberg, fostă profesoară de studii sociale în învățământul liceal din Statele Unite timp de 16 ani, este în prezent director executiv al Școlilor de Cercetare Inquiry Schools. Aceasta a fost recunoscută pentru lucrarea în educația modernă și modelul PBL (Project-Based Leaning), predând la Science Leadership Academy din Philadelphia. Totodată, Laufenberg a prezentat lucrarea „How to learn from mistakes?” la o conferință TED, obținând Național Board Certification. În 2013, ea a cofondat Inquiry Schools, o organizație non-profit dedicată creării și susținerii unor medii de învățare bazate pe investigație, proiecte și tehnologie modernă.  Diana Laufenberg va susține în toamnă, la București, un masterclass recomandat directorilor de școli, numit “Inquiry Schools” / „Școli de cercetare”.

Cami Anderson este un lider dedicat al transformării educației, cu peste 30 de ani de experiență în lupta cu sistemele și politicile învechite. Timp de 10 ani a fost supervizor școlar în New York, apoi în Newark, implementând reforme-cheie care au îmbunătățit semnificativ rezultatele elevilor, indiferent de statutul lor socio-economic. A fost recunoscută, pe scară largă, pentru munca sa cu elevii din medii defavorizate. Anderson a fost inclusiv educatoare Montessori, regizor de teatru pentru tineret și director executiv al Teach for America în New York, unde a inițiat programe de formare și parteneriate eficiente. La București, va susține masterclassul “Barriers, Basements and Beliefs: redefining teachers’ work with diversity” / „Bariere, confruntări și convingeri: redefinirea muncii profesorilor prin diversitate”.

Ng Aik Yang este co-fondator și CEO al HoloTracker, o platformă care promovează dezvoltarea emoțională și socială a elevilor. Și-a început antreprenoriatul în educație la doar 15 ani și a lucrat cu peste 15.000 de elevi și profesori în inovația educațională. HoloTracker susține peste 30.000 de elevi și educatori din peste 20 de școli din Singapore, facilitând învățarea adaptivă prin capturarea și comunicarea datelor observaționale. Ministerul Educației din Singapore a luat în considerare implementarea la nivel național a HoloTracker și extinderea sa în Asia și America. “How can we use AI to support holistic evaluation of pupils?” / „Cum putem folosi inteligența artificială pentru a susține evaluarea holistică a elevilor?” se numește masterclass-ul pe care Ng Aik Tang îl va susține în România.

Totodată, evenimentul Dare to Learn va găzdui și o serie de masterclass-uri susține de următorii speakeri:

  • Sneh Vaswani, Miko.ai: „Inteligența artificială și robotica în sprijinul dezvoltării cognitive, sociale și emoționale”
  • Dragoș Grigoriu, CEO și fondator SupersonaApp: „Supersona, încurajând succesul copiilor în educație la orice vârstă”
  • Răzvan Bologa, CEO și fondator NextLab.Tech: „Cum pregătim elevii pentru un viitor high-tech?”
  • Richard Wilson, fondator Maths Pathways: „Creșterea implicării elevilor la orele de matematică”
  • Elena Lotrean, Finnish Teacher Training Centre: „Instrumente digitale pentru educația financiară și antreprenorială”
  • Oluwaseun Kayode: „Utilizarea tehnologiei pentru a dezvolta un mediu educativ susținut de educatori bine pregătiți”
  • Laura Piros, Ema Patrichi și Raluca Voina:„Citim conștient pentru a învăța și a ne informa! Strategii de literație disciplinară”
  • Ana-Maria Rusu: „Educație prin artă: Practici validate de educaţie muzicală centrată pe nevoile de formare ale elevului”
  • James Anderson: „Educație și contextul educațional”
  • Daniela Țepeș șiGabriela Deliu: „Competențe – de la teorie la schimbarea practicilor educaționale”
  • Marişca Morari șiAnca Mezei: „Cultivarea învăţării preşcolarilor prin sarcini provocatoare”
  • Antoaneta Luchian, Briena Stoica șiBogdan Rațiu: „Borne conceptuale pentru transformarea unui profesor bun într-un profesor exceptional”
  • Stepehn Cox, CEO Osiris Educational, co-creator al World Education Summit: „Concentrarea pe pregătirea viitorilor profesori”
  • Iulia Mandasescuși Antonela Samson: „Cultivarea rezilienței în sala mea de clasă – adaptare și incluziune în contextul educației copiilor cu CES”
  • Ed Vainker, CEO Reach Foundation: „De la primii pași spre carieră: Ce face o școală cu adevărat remarcabilă?”
  • Marius Luca, Fundația Verita: „Reziliența în clasă, școală și comunitate: o abordare integrată, fundamentată pe compasiune”
  • Luciana Baicea, Mindarchitect: „Cum construim direcția tânărului la intersecția dintre talente, pasiuni, valori și motivații?”
  • Alex Beard, Teach for All: „Transformarea educației în secolul XXI”
  • Alina Amir, Arus Academy: „Reducerea decalajului de performanţă şi a decalajului de oportunităţi”
  • Steven Farr, Teach For All: „Predarea ca leadership colectiv. Relațiile – elementul invizibil din spatele celor mai bune ore din lume”
  • Shaheen Mistri, CEO și co-fondator Teach for India: „Lidership studențesc într-o lume profund inechitabilă”
  • Reprezentanți Camera de Comerț Română pentru Diversitate: „Echitate, diversitate și incluziune: Factori-cheie pentru lidershipul de succes în școli”

Începând cu 1 mai, accesul la eveniment a fost deschis și publicului larg (altor categorii profesionale, cu excepția celor din învățământ), online, pe platforma www.d2l.ro. Mai multe informații despre pachetele de participare se găsesc aici.

Evenimentul Dare to Learn este rezultatul unui parteneriat între Fundația Dare to LearnAsociația Română de Literație (ARL România), Teach for Romania și Finnish Teacher Training Centre.

ING Bank Romania este presenting partner al evenimentului.

EducațiePrivată.ro este partener media principal al evenimentului. Pe lista partenerilor media se mai numără Antena 3 CNN, Hotnews.ro, Adevarul.ro și Stiripesurse.ro.

Despre Fundația Dare to Learn

Fundația Dare to Learn este o organizație non-guvernamentală care promovează și sprijină inovarea în domeniul educației și învățării pe tot parcursul vieții, pentru a elimina orice barieră din calea învățării unei persoane. Prin abordări și tehnologii inovatoare, Fundația își propune să elimine impactul constrângerilor geografice, disparităților socio-economice, ciclurilor multigeneraționale de eșec educațional, permițând indivizilor din toate mediile si de toate vârstele să se angajeze în experiențe de învățare semnificative și eficiente. Procedând astfel, Fundația urmărește să reducă abandonul școlar și decalajul educațional și să ofere indivizilor puterea de a-și atinge întregul potențial, indiferent de circumstanțele lor.

Fundația Dare to Learn este inițiatorul platformei Dare to Learn, prin care urmează a se pilota abordări inovatoare în educație, și susține desfășurarea pe termen lung a evenimentului Dare to Learn în România, unde se reunesc gânditori, personalități de talie mondială, cercetători în leadership organizațional și educațional, deschizători de drumuri în educație echitabilă, precum și vizionari în inteligența artificială.

Despre Teach for Romania

Teach for Romania este o organizaţie non-guvernamentală care pregătește viitori educatori, învățători şi profesori model și îi sprijină în procesul de transformare a sistemului educațional din România. Scopul organizaţiei este să intervină pe termen lung în procesul de reducere a inechității educaţionale şi să dezvolte abilități sociale în rândul elevilor.

Teach for Romania face parte din reţeaua globală Teach for All, care pregăteşte viitori educatori, învăţători sau profesori care vor să performeze în învăţământul de stat, în special pentru elevii din medii vulnerabile. Scopul rețelei este să extindă accesul la educaţie în întreaga lume, prin creşterea şi accelerarea impactului generat de organizaţii care cultivă leadership-ul necesar pentru schimbare. Teach for All este prezent astăzi în peste 60 de țări din întreaga lume şi numără peste 100.000 de profesori și alumni care lucrează cu copii din comunități vulnerabile.

Despre Asociația Română de Literație (ARL România)

Asociația Română de Literație este o organizație non-guvernamentală a cărei misiune constă în dezvoltarea, promovarea şi susţinerea programelor şi proiectelor educaţionale care conduc la îmbunătăţirea serviciilor educaționale oferite de instituţiile de învăţământ pentru copii, tineri şi adulți din România şi din străinătate.

Asociația promovează exemple de bună practică, modele de excelenţă şi eficienţă didactică în educaţie, urmărind cu prioritate creşterea calităţii procesului de predare-învăţare pentru a contribui la formarea şi dezvoltarea competenţelor necesare împlinirii la nivel personal şi social a elevilor într-o societate bazată pe cunoaştere şi învăţare continuă. Dezvoltarea competențelor de literație ale elevilor reprezintă o prioritate a ARL.

Despre Finnish Teacher Training Centre

Finnish Teacher Training Centre este un centru de formare continuă pentru cadrele didactice din învățământul preuniversitar, care a apărut în urma nevoii profesorilor de a fi mereu conectați la schimbare. Portofoliul său de programe și cursuri este unul modular și flexibil, construit atât pe competențe generale de dezvoltare personală și a carierei, cât și pe competențe tehnice, metodologice, specifice corpului didactic, adaptat sistemului local.

Comments

comments

loading...

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Winston Churchill
250px-Churchill_HU_90973

Puterea corupe iar puterea
absoluta corupe absolut.

acupunctură sujok, kinetoterapie, gimnastică medicală, drenaj limfatic, masaj medical, reflexoterapie sunteți invitați la Cabinetul de Recuperare Medicala Oltenița.
tel. 0721 170 958 sau email coteagabi@yahoo.com

Follow Buttons
FollowFollow on FacebookFollow on Google+Tweet about this on TwitterFollow on LinkedIn
mai 2024
L Ma Mi J V S D
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
Meta
Ipu, public, ziar, publicitate, natura, Oltenita, Romania, prejudecati, balsam, SUA, UE, atentate, blogging, Videochat , tip, Italia, drepturile omului, Santierul Naval Oltenita, istorie, apa, padure, pescuit, Turcia, NATO, ONG, Enel, Iohanis, SEO , Biosano,
Traduceri

Execut traduceri  documentații tehnice, instrucțiuni de folosire, etc. pentru gadgeturi diferite, mașinării, și altele din limbile rusă, franceza și engleză în limba română. Contract de colaborare.

Amănunte pe mail de contact al publicației.

office@ziarulluiipu.ro

Smart Youtube Widget
Top Rated
Newsletter

Salut! Iti pot oferi gratuit acces la cele mai noi stiri.

Ce trebui sa faci este doar sa introduci adresa ta de e-mail si sa te bucuri de informatiile pe care le vei primi

Free Website Translator

https://www.facebook.com/ziarulluiipu.ro