Ziarul lui Ipu

ViewSonic M10 câștigă premiul iF Design 2024: Oferind proiectoarelor portabile noi orizonturi

ViewSonic M10 câștigă premiul iF Design 2024: Oferind proiectoarelor portabile noi orizonturi Brea, California - ViewSonic Corp., furnizor global de soluții vizuale, este onorat să anunțe că proiectorul laser RGB portabil M10 a primit recunoașterea prestigiosului premiu iF Design Award. M10 oferă o experiență audiovizuală cinematografică într-un design compact care împinge limitele proiecției portabile. Adoptând tehnologia avansată cu laser RGB, acesta oferă un spectru larg de culori de 100% din gama BT.2020, asigurând culori vii și luminozitate sporită la rezoluția Full HD. M10 dispune de un difuzor Harman Kardon, oferind o calitate audio excepțională. „Primirea premiului iF Design Award subliniază încă o dată dedicarea noastră pentru excelență în design și inovație tehnologică”, a declarat citeste

Bass puternic. Vibrația supremă. Sony lansează ULT POWER SOUND, o nouă gamă de boxe și căști

Bass puternic. Vibrația supremă. Sony lansează ULT POWER SOUND, o nouă gamă de boxe și căști Gama ULT POWER SOUND este creată pentru iubitorii de muzică care își doresc să se bucure de un sunet puternic și profund ce le face inima să tresară Gama ULT POWER SOUND cuprinde trei boxe - ULT TOWER 10, ULT FIELD 7 și ULT FIELD 1 - precum și căștile wireless ULT WEAR. Sony anunță astăzi lansarea gamei ULT POWER SOUND® - o nouă serie de boxe și căști wireless concepute pentru a-i face pe utilizatori să se simtă de parcă s-ar afla în primul rând, la concertul preferat. Creată pentru iubitorii de muzică, această gamă oferă un sunet puternic și citeste

Naționala Feminină de Fotbal continuă campania împotriva stereotipurilor: Modele de Femeie – ediția 2024 – ALBUM DE FAMILIE!

Naționala Feminină de Fotbal continuă campania împotriva stereotipurilor: Modele de Femeie – ediția 2024 – ALBUM DE FAMILIE! O campanie pentru normalizarea susținerii femeilor în fotbal atunci și acum, semnată de Naționala Feminină de Fotbal. În perioada aprilie-iulie 2024 Naționala Feminină a României va juca șase meciuri în preliminariile pentru Campionatul European – WEURO 2025. Deși Naționala Feminină de Fotbal împlinește anul acesta 34 de ani de la înființare și sunt peste 100.000 de fete şi femei înrolate în cluburi mixte și feminine din toată țara, față de aproximativ 330 de participante câte erau la începutul anilor ’90, jucătoarele noastre încă se lovesc de stereotipuri de gen și misoginism. Tocmai din acest motiv, în 2023, prin intermediul campaniei Modele de Femeie, citeste

Isopan Est, liderul pieței de panouri termoizolante din România, a realizat o cifră de afaceri de 94,5 milioane de euro în 2023

Isopan Est, liderul pieței de panouri termoizolante din România,  a realizat o cifră de afaceri de 94,5 milioane de euro în 2023 COTĂ DE PIAȚĂ: 23,6% pe segmentul producție de panouri sandwich; CREȘTERE a producției cu 12% față de anul anterior; București, 10 aprilie 2024. Isopan Est, companie producătoare de panouri termoizolante, este liderul absolut al pieței din România, atât din punct de vedere al cantității produse, cât și din cel cifrei de afaceri realizată la finalul unui an 2023 record. Isopan a raportat o cifră de afaceri de 94,5 milioane de euro și o producție de 3,91 milioane de metri pătrați de panouri termoizolante, cantitate în creștere cu 12% față de anul precedent. Potrivit unei analize efectuată de agenția Neomar, în 2023 citeste

Populismul, principalul pericol pentru economie și sistemul bancar | Record de cereri și negocieri consumatori-bănci în primele 3 luni

Populismul, principalul pericol pentru economie și sistemul bancar | Record de cereri și negocieri consumatori-bănci în primele 3 luni 10 aprilie, București. Deși economia țării este dependentă de finanțarea pe care o poate asigura sistemul bancar, reprezentanții băncilor spun că populismul unor politicieni și instituții reprezintă principalul factor care erodează încrederea dintre consumatori și instituțiile de credit. Efectele sunt accentuate de intermedierea financiară scăzută (sub o treime din media europeană), suprataxarea și amenzile date băncilor cu scopul de a fi capitalizată electoral percepția negativă asupra acestora. Iată o parte dintre temele dezbătute în al doilea episod din #PodcasturileCSALB, în care sunt invitați Florin Dănescu și Septimiu Stoica, într-o discuție moderată de Emilia Olescu. | PODCAST CSALB | Este al 4-lea sezon de interviuri la care participă top citeste

Aqurate: Opțiuni suplimentare de personalizare a recomandărilor AI; integrare a platformei VTEX printr-o dezvoltare iviteb

Aqurate: Opțiuni suplimentare de personalizare a recomandărilor AI; integrare a platformei VTEX printr-o dezvoltare iviteb Magazinele online pot personaliza, de acum, recomandările AI de produse furnizate de Aqurate; VTEX (NYSE: VTEX), platforma enterprise de comerț digital cu ajutorul căreia brandurile și retailerii își gestionează operațiunile de comerț la nivel global, este o soluțiede eCommerce B2B, B2C care  include capabilități precum marketplace nativ și Order Management System; iviteb a dezvoltat componentele de conectare și automatizare a integrării cu VTEX Aqurate, platformă SaaS care crește conversiile din eCommerce prin personalizare bazată pe Inteligenţă Artificială (AI), lansează opțiuni suplimentare de personalizare și prioritizare a recomandărilor de produse și integrează platforma VTEX (NYSE: VTEX), printr-o dezvoltare realizată de echipa iviteb. „Avem două noutăți citeste

Nova Power & Gas salută încheierea Misiunii SEED efectuată de AIEA, menită să revizuiască procesul adoptat în selectarea primului amplasament propus pentru Reactoarele Modulare

Nova Power & Gas salută încheierea Misiunii SEED efectuată de AIEA, menită să revizuiască procesul adoptat în selectarea primului amplasament propus pentru Reactoarele Modulare Nova Power & Gas, parte a grupului E-INFRA, salută încheierea cu succes a Misiunii SEED (Site External Events Design) efectuată de experții AIEA, menită să revizuiască procesul adoptat în selectarea primului amplasament propus pentru Reactoarele Modulare Mici (SMR) la Doicești. Site-ul de la Doicești a fost preselectat în urma unei analize complexe de specialitate realizate de Nuclearelectrica în cadrul unui grant de 1,2 milioane de dolari de la USTDA în 2021 pentru identificarea și evaluarea potențialelor amplasamente pentru Reactoare Modulare Mici. Această cercetare a presupus evaluarea mai multor site-uri potențiale, iar fostul amplasament al termocentralei Doicești a îndeplinit un număr substanțial citeste

Studiu: Peste 50% dintre consumatorii români au adoptat în prezent Sistemul de Garanție - Returnare

Studiu: Peste 50% dintre consumatorii români au adoptat în prezent Sistemul de Garanție - Returnare  Conform unui studiu Kantar, realizat pe un eșantion reprezentativ de consumatori*, peste 50% dintre consumatorii români intervievați au aderat până în prezent la Sistemul de Garanție -Returnare. Dintre aceștia, 25% returnează constant ambalajele SGR la punctele de returnare, iar 58% au returnat ambalaje SGR de cel puțin 3 ori până în prezent. Studiul mai arată că peste 38% dintre persoanele care nu au participat încă la Sistemul de Garanție - Returnare intenționează să facă acest lucru în viitorul apropiat. Consumatorii români cunosc SGR și apreciază sistemul ca fiind soluția cea mai bună pentru colectare și reciclare Nivelul de notorietate al Sistemului de Garanție citeste

Cauți distracție de timp liber? Află despre păcănele fără depunere

Cauți distracție de timp liber? Află despre păcănele fără depunereLa pacanica.ro poți paria fără grija depunerii. Pacanica.ro poate constitui pentru pasionații jocurilor de noroc un loc special în care aceștia pot experimenta emoția păcănelelor, fără a fi presați de efectuarea unei depuneri. Acest site se diferențiază de celelalte prin orientarea sa directă către utilizator, putând pune la dispoziție o gamă extrem de variată de oferte pentru păcănele accesibile gratuit. Avantajul principal al site-ului constă în această ofertă foarte generoasă, care permite utilizatorilor să se bucure de o multitudine de jocuri, fără riscul asociat păcănelelor pe bani reali. Un alt avantaj la pacanica.ro este diversitatea sa în ceea ce privește numeroasa citeste

Green Revolution, în parteneriat cu Raiffeisen Bank România și Mastercard România, lansează primul Pop-up de infrastructură

Green Revolution, în parteneriat cu Raiffeisen Bank România și Mastercard România, lansează primul Pop-up de infrastructură Asociația Green Revolution, primul ONG de ecologie urbană din România, în parteneriat cu Raiffeisen Bank România și Mastercard, propun o soluție inovatoare pentru problema infrastructurii de sustenabilitate. Conceptul, lansat deja în București, are la bază Pop-up-uri de infrastructură ce integrează câteva elemente esențiale pentru viitorul sustenabil al României: Susține mobilitatea alternativă prin parcarea securizată de biciclete BBOX. Contribuie la decarbonizarea transportului logistic din orașe, prin dotarea cu serviciul FANbox . Încurajează transportul sustenabil prin montarea stațiilor de încărcare pentru vehicule electrice. Investește în eficiența energetică prin utilizarea panourilor solare. Promovează colectarea selectivă și gestionează managementul deșeurilor prin montarea unui aparat citeste

Un nou showroom CUPRA Garage se deschide la București

Facebooktwitterpinterestlinkedintumblr

București, 14 septembrie 2023

  • CUPRA lansează ȋn România cel de-al treilea showroom CUPRA Garage și, în același timp, al 2-lea în București.Noua locație se află în incinta centrului Porsche București Nord din Voluntari și este concepută drept un spațiu în care cumpărătorul și vizitatorul se bucură de o experiență captivantă, de o viziune explicită și completă asupra mărcii. Aceasta consolidează rețeaua națională și globală a acestui concept de showroom, revoluționând trendurile prezentului și redefinind viitorul după valorile brandului.
  • Brandul CUPRA a cunoscut o ascensiune remarcabilă în cei 5 ani de la lansare, construind o rețea de distribuție puternică, reflectată în cifrele înregistrate pe toate segmentele de modele. Astfel, în prima jumătatea a lui 2023, CUPRA a reușit să vândă peste 600 de unități, consolidând imaginea și prezența brandului în piață.

Brent Valmar – Director General Porsche România, a declarat cu prilejul lansării: „Încă de la început, CUPRA și-a propus să inoveze, să surprindă și să promoveze ineditul și modernul. Funcționalitatea modelelor lansate a făcut ca și pe piața locală să înregistrăm un succes rapid, fascinația clientului pentru noua marcă transformându-se într-o constantă. Astfel, vânzările CUPRA în România au înregistrat, în 2022, o creștere cu 120% față de anul precedent, iar în 2023 prognozăm că vom depăși 1.000 unități CUPRA livrate până la sfârșitul anului. Pentru Porsche România, aceste cifre demonstrează, încă o dată, că ofensiva electrificării este de neoprit și că modelele convenționale, supuse evoluției tehnologice, care oferă clienților o experiență autentică, pot propulsa rapid un brand nou în topul preferințelor clienților. Vorbim de o marcă ce nu țintește neapărat volume, ci o oportunitate de a duce familia brandurilor Porsche România la un alt nivel. CUPRA înseamnă performanță pură, emisii reduse, confort și promisiunea de a face parte dintr-o comunitate unică, care aspiră la branduri iconice. Iar acest brand este pe cale să devină unul iconic, cu un potențial imens.”

Showroom-ul va găzdui gama completă de modele CUPRA, inclusiv cele mai recente lansări și versiuni speciale. Cu ajutorul unor modele precum  CUPRA Formentor, CUPRA Leon sau Ateca, dar și a modelelor electrice CUPRA Born sau viitorul CUPRA Tavascan, cei care-i trec pragul vor avea ocazia să exploreze inovația și performanța într-o manieră unică, urbană, simțind apartenența la o comunitate emergentă.

 Odată cu evoluția tehnologică, cu dezvoltarea tendințelor industriale și minimaliste, dar și cu adoptarea conceptelor de sustenabilitate și economie circulară, a fost nevoie de o schimbare de viziune în ceea ce privește felul în care ne raportăm la un brand nou, precum CUPRA, care stă sub semnul provocărilor și dezvoltării constante. Deși atunci când vorbim despre mașini ne gândim în primul rând la viteză, pentru cei care aleg CUPRA importantă este experiența de a conduce și sentimentul unic de a sta la volanul unei mașini definite de eleganță și îndrăzneală. A treia destinație CUPRA Garage în România inaugurată astăzi vine într-un moment pe care îl considerăm optim, datorită cererii și interesului ridicat pentru această marcă. Ne dorim ca spațiile CUPRA să devină un hub care să reflecte unicitatea la nivel de design, tehnologia, pasiunea și inovația pe care producătorii acestui brand le pun în fiecare produs lansat”, a declarat Horațiu Moldovan, Brand Manager CUPRA România.

În doar câțiva ani, CUPRA a creat un impuls de neoprit și este hotărâtă să conducă o mișcare definită de emoție și ambiție, pentru a modela o lume nonconformistă și electrificată. CUPRA are un obiectiv simplu: să construiască mașini care transmit emoție, cu un design deosebit și performanțe impresionante. Marca dovedește că mașinile nu trebuie să fie doar funcționale, ci și captivante.

„CUPRA este o marcă în care am crezut și am investit încă de la început”, a completat Alin Tapalagă, Director General  Porsche Inter Auto. Acum cinci ani, în 2018, inauguram, tot la Porsche București Nord, primul CUPRA CORNER, un format temporar de vânzare, concept revoluționar în sine, dezvoltat pentru un brand nou și necunoscut. De atunci până astăzi am investit peste 500.000 EUR în această marcă, dar la fiecare pas, eforturile și încrederea noastră ne-au fost răsplătite de performanțele foarte bune în vânzări înregistrate de CUPRA.”

CUPRA, constant sub semnul evoluției

CUPRA Garage oferă acum un contact autentic și fascinant cu brandul CUPRA prin noua locație din cadrul Porsche București Nord din Voluntari situat pe Bd. Pipera nr. 2., deschisă sub rețeaua Porsche Inter Auto. Este un spațiu modern, primitor, adecvat pentru descoperirea universului acestui brand. Pe lângă brandurile de mașini, cei care îi trec pragul vor putea achiziționa accesorii realizate cu maiestrie de catre ateliere artizanale: genți, articole de îmbracăminte și încălțăminte, ochelari de soare etc.

Marca se pregătește în prezent pentru cea mai mare ofensivă de produse din istorie, care va începe în 2024 cu lansarea CUPRA Tavascan și CUPRA Terramar, urmată de CUPRA  Raval în 2025. Aceste noi modele vor permite mărcii să intre pe noi segmente și piețe, contribuind astfel la atingerea obiectivului pe termen mediu de a vinde 500.000 de mașini pe an la nivel global. CUPRA are ca obiectiv poziționarea ȋntre primele 100 cele mai bune mărci globale până în 2030.

Comments

comments

loading...

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Winston Churchill
250px-Churchill_HU_90973

Puterea corupe iar puterea
absoluta corupe absolut.

acupunctură sujok, kinetoterapie, gimnastică medicală, drenaj limfatic, masaj medical, reflexoterapie sunteți invitați la Cabinetul de Recuperare Medicala Oltenița.
tel. 0721 170 958 sau email coteagabi@yahoo.com

Follow Buttons
FollowFollow on FacebookFollow on Google+Tweet about this on TwitterFollow on LinkedIn
septembrie 2023
L Ma Mi J V S D
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  
Meta
Ipu, public, ziar, publicitate, natura, Oltenita, Romania, prejudecati, balsam, SUA, UE, atentate, blogging, Videochat , tip, Italia, drepturile omului, Santierul Naval Oltenita, istorie, apa, padure, pescuit, Turcia, NATO, ONG, Enel, Iohanis, SEO , Biosano,
Traduceri

Execut traduceri  documentații tehnice, instrucțiuni de folosire, etc. pentru gadgeturi diferite, mașinării, și altele din limbile rusă, franceza și engleză în limba română. Contract de colaborare.

Amănunte pe mail de contact al publicației.

office@ziarulluiipu.ro

Smart Youtube Widget
Top Rated
Newsletter

Salut! Iti pot oferi gratuit acces la cele mai noi stiri.

Ce trebui sa faci este doar sa introduci adresa ta de e-mail si sa te bucuri de informatiile pe care le vei primi

Free Website Translator

https://www.facebook.com/ziarulluiipu.ro