Ziarul lui Ipu

Fii și tu parte din lumea elegantă a rochiilor pe DY Fashion

Fii și tu parte din lumea elegantă a rochiilor pe DY Fashion Multe dintre femei caută să aleagă rochiile potrivite. Fie că urmează un eveniment, o nuntă, petrecere, o gală sau dorești să impresionezi prin eleganța și stilul tău, tocmai ai găsit destinația ideală. Dar cum vei alege rochia și culoarea potrivite? Rochiile nu sunt doar articole vestimentare, ci mai mult de atât, ele reprezintă și o formă de exprimare personală, în care îți poți prezenta personalitatea doar printr-o ținută. Ele sunt purtate de către femei venind în diverse stiluri, acoperind toate tipurile de materiale fie pentru sezonul rece sau cald. Mai multe aici vezi. Primul pas în alegerea rochiei tale potrivite constă în citeste

SOLE lansează: Pop-Up Store SOLE 2024 – Discover. Shop. Shine.

România – 3 iulie 2024 – SOLE.ro , retailerul de top în produse cosmetice de înaltă calitate, are plăcerea de a anunța lansarea proiectului de vară 2024: Pop-Up Store SOLE. Această inițiativă inovatoare aduce o experiență de shopping unică și captivantă pentru iubitorii de frumusețe și îngrijire personală din întreaga țară.  Despre Pop-Up Store SOLE Începând cu 8 iulie 2024, Pop-Up Store SOLE va călători în principalele orașe din România, aducând cele mai noi și populare produse cosmetice direct la consumatori. Fiecare pop-up store va fi amenajat într-un stil modern și atrăgător, oferind vizitatorilor oportunitatea de a descoperi și testa produse de la branduri citeste

Pregătește-te pentru sezonul de construcții 2024 cu Somfy

Odată cu venirea verii și a zilelor mai calde, începe sezonul de construcții. Cum va fi acesta și ce provocări vor întâmpina consumatorii în 2024? Ce soluții pentru casa inteligentă merită luate în considerare? Somfy sugerează la ce să te gândești atunci când decizi să construiești. Să construiești sau să nu construiești? În anii anteriori, din cauza pandemiei, a unei inflații ridicate și a unei situații geopolitice instabile, piața construcțiilor a întâmpinat multe provocări. Casele pasive sau cu zero-energie sunt în prezent în creștere ca popularitate, deoarece necesită mai multe investiții la început, dar reduc costurile de întreținere și funcționare a casei în citeste

tRANSITNET – UN SERVICIU INOVATIV DESTINAT SIMPLIFICARII TRANZITULUI VAMAL

In comertul international, un exportator vinde bunuri fara a plati taxe si TVA in tara sa, in timp ce un importator va dori sa achite TVA si taxe doar dupa ce bunurile i-au intrat in depozit. Intre aceste doua locatii marfurile nu se afla in circulatie libera si pot fi transportate doar sub supraveghere vamala, ca un fel de magazin duty-free pe roti. Acest lucru se face in cadrul unei proceduri denumite tranzit vamal, care asigura datoria vamala in cazul in care marfurile dispar pe traseu sau nu ajung niciodata la destinatie. Pentru a veni in sprijinul celor interesati, SGS a citeste

Asociația Zi de Bine, în parteneriat cu Spitalul Clinic de Copii „Dr. Victor Gomoiu” și Spitalul de Psihiatrie Voila, inaugurează proiectul “Sunt (Im)Perfect”

Proiectul este adresat copiilor care se confruntă cu tulburări alimentare  Asociația Zi de Bine, în parteneriat cu Spitalul Clinic de Copii „Dr. Victor Gomoiu” și Spitalul de Psihiatrie Voila din Câmpina, inaugurează proiectul “Sunt (Im)Perfect”, un proiect pilot derulat pe o perioadă de 3 luni, care vizează recuperarea copiilor cu tulburări alimentare. Proiectul a presupus amenajarea unor saloane  din cadrul celor două spitale de referință din București și Câmpina. În plus, tot în cadrul acestui proiect, se va stabili primul protocol terapeutic pentru minorii care se confruntă cu tulburari alimentare, prin diagnosticarea și tratarea adecvată a acestor patologii. În luna august, campania citeste

Tuborg lansează un produs ideal pentru vară: Tuborg ICE în ediție limitată

București, 2 iulie 2024: Tuborg dă tonul verii cu un nou produs inovator, berea Tuborg ICE, filtrată la -1℃, cu 4.2% alcool. Rezultatul este o băutură mult mai fresh, care păstrează savoarea naturală, plină de aromă a hameiului, oferind o senzație de răcorire continuă, potrivită atât consumatorului clasic de bere Tuborg lager, cât şi tinerilor dornici să încerce produse noi, surprinzătoare. Cu o istorie de peste 140 de ani, Tuborg este un reper de calitate pe piața berii și a venit, de-a lungul timpului, în întâmpinarea consumatorilor cu produse îndrăznețe, adaptate noile tendințe și apreciate de consumatorii de orice vârstă, precum capacul special citeste

Raportul ESG al ELKO Group pe 2023: ”Sunt mândru de faptul că ELKO a devenit parte a inițiativei Science Based Targets”

Raportul ESG al ELKO Group pe 2023:  ”Sunt mândru de faptul că ELKO a devenit parte a inițiativei Science Based Targets” Grupul ELKO (denumit în continuare ELKO) a prezentat raportul ESG 2023, realizat în conformitate cu Directiva privind Raportarea Sustenabilității Corporative și cu Standardele Europene de Raportare privind Sustenabilitatea (ESRS). Utilizarea noii abordări în raportul 2023 a permis ELKO să prezinte informațiile într-o manieră mai structurată, fără abateri de la cerințe, și să evidențieze noile standarde de raportare. „Sunt mândru să vă prezint cel de-al treilea raport ESG al nostru. Ceea ce a început ca o călătorie în necunoscut a devenit un factor de igienă pe întreaga piață, legislația permițând noi standarde și cerințe de raportare. Am învățat cu sârguință și am făcut citeste

HONOR lansează două noi funcții inovatoare: prima protecție oculară AI Defocus Eye Protection din industrie și AI Deepfake Detection

HONOR lansează două noi funcții inovatoare: prima protecție oculară AI Defocus Eye Protection din industrie și AI Deepfake Detection La MWC Shanghai 2024, HONOR a prezentat noile funcții revoluționare, care utilizează inteligența artificială la nivel hardware pentru a ameliora miopia și a detecta eventuale fraude. [România, București – 26 iunie, 2024] - Brandul global de tehnologie HONOR a dezvăluit în cadrul discursului de la MWC Shanghai 2024, cele mai recente progrese AI centrate pe nevoile utilizatorilor: AI Defocus Eye Protection și AI Deepfake Detection. În cadrul sesiunii keynote, brandul a reafirmat angajamentul față de AI-ul centrat pe om integrat în dispozitive, subliniind potențialul hardware-ului activat de AI de a sprijini utilizatorii prin servicii personalizate, protejând totodată confidențialitatea acestora. „Inteligența artificială ne transformă viețile citeste

HONOR 200 Pro obține primul loc în clasamentul High-End de la DXOMARK

HONOR 200 Pro obține primul loc în clasamentul High-End de la DXOMARK Noul HONOR 200 Pro, creat pentru a redefini experiența utilizatorilor, a obținut scoruri de top în clasamentele DXOMARK, câștigând prestigioasele premii Gold Display și Eye Comfort. [București, România - 28 iunie 2024] Brandul global de tehnologie HONOR anunță că cel mai recent smartphone lansat, HONOR 200 Pro, a obținut recunoașterea din partea DXOMARK. Clasat pe primul loc în clasamentul High-End de la DXOMARK, HONOR 200 Pro reflectă angajamentul constant al HONOR de a crea inovații centrate pe nevoile utilizatorilor. În plus, HONOR 200 Pro a câștigat prestigioasele premii Gold Display și Eye Comfort Label, fiind apreciat pentru calitatea remarcabilă a display-ului și funcțiile citeste

Elena Pap, Numită Director Europa în cadrul Up Group: Un Pas Strategic în Expansiunea Europeană

Elena Pap, Numită Director Europa în cadrul Up Group: Un Pas Strategic în Expansiunea Europeană București, 17 Iunie 2024 – Up România anunță numirea Elenei Pap în funcția de Director Europa în cadrul Up Group, după o carieră de peste 20 de ani în care a ocupat poziția de CEO al Up România, în ultimii patru ani având cumulativ și poziția de Director Regional Up Group. Elena Pap este recunoscută pentru performanțele sale excepționale și contribuțiile semnificative la dezvoltarea companiei pe piața beneficiilor extrasalariale din România. Elena Pap a reușit să transforme Up România, dintr-o companie orientată către produse tradiționale, într-o companie orientată către tehnologie și inovație, consolidându-i poziția și extinzând afacerea în mod semnificativ. Sub conducerea sa, compania citeste

RADAR lansează RADAR Kids, secțiunea dedicată copiilor, în cadrul celui mai mare festival de artă digitală

Facebooktwitterpinterestlinkedintumblr

București, 25 octombrie 2023. RADAR, cel mai amplu festival de new art media, anunță lansarea unei noi ediții RADAR Kids la magazinul București din centrul Bucureștiului, între 27 și 29 octombrie.  

Tema acestei ediții este Evoluția și este pusă în scenă sub forma unui loc de joacă în care arta, tehnologia și interacțiunea se împletesc pentru a dezvolta creativitatea copiilor.  În cadrul festivalului sunt prezentate 10 instalații de artă digitală cu care copiii cu vârsta de peste 3 ani pot interacționa.

Biletul oferă acces în cadrul tuturor secțiunilor din festival unde se pot bucura alături de părinți de proiecte de realitate augmentată, virtuală, inteligență artificială și momente performative.

RADAR Kids Evoluția este un proiect educațional susținut și prezentat de Lidl România și finanțat de Primaria Sectorului 3, cu fonduri nerambursabile de la bugetul local.

Prin intermediul secțiunii RADAR Kids, festivalul aduce cultura digitală și tehnologia în contact cu copiii într-un mod creativ. Această secțiune prezintă proiecte care conectează asociații și instituții culturale cu artiști, încurajându-i să descopere universul imaginației și să ofere copiilor experiențe cu adevărat neobișnuite. Peste 3.000 de copii au participat la eveniment anul trecut, explorând atât zona principală RADAR, cât și secțiunea specială dedicată lor. Tema de anul acesta se concentrează pe Evoluție și aduce în prim plan instalații interactive și proiecte digitale concepute special pentru cei mici. Recomandăm aceste activități pentru copiii cu vârsta de peste 3 ani, pentru a se bucura de o experiență cât mai potrivită fiecăruia, în funcție de vârstă și etapă în dezvoltare.”, spun organizatorii RADAR – Romanian Artists Developing Alternative Realities.

3 zile, 10 instalații

Timp de 3 zile, între 11:00 și 23:00, peste 10 instalații ce folosesc noile tehnologii ca mediu de creație vor ilustra evoluția unor lumi și personaje într-un spațiu gândit special pentru copii. Dintre acestea enumerăm AR (augmented reality), VR (virtual reality), proiecții video, senzori de mișcare, lumini și sunete care captează atenția celor mici și le permite să controleze și să exploreze o lume fantastică în evoluție.

Una dintre instalațiile din zona Kids este pregătită de Opera Comică București, în colaborare cu un grup de studenți din cadrul Masterului de Tehnologii interactive pentru arte performative și media – Universitatea Naţională de Artă Teatrală și Cinematografică „I.L. Caragiale” din București (UNATC). Aceștia vor aduce o instalație multisenzorială care îmbină lumini vibrante, oglinzi magice și proiecții interactive prin care copiii vor experimenta o călătorie în Valea Recunoștinței pornind de la spectacolul „Erus și Valea Recunoștinței” al Operei Comice pentru Copii, regizat de Ana Crăciun Lambru, o adaptare după textul lui Alec Blenche.

O altă colaborare, Teatrul „George Ciprian” Buzău și Ogmios Z42, va aduce un robot care joacă teatru la RADAR Kids. Ogmios Z42 este un robot care încurajează prietenia dintre oameni și roboți și care invită oamenii să se joace de-a roboții, dacă sunt iubitori de teatru. Personajul Ogmios Z42 a fost creat de Marina Hanganu (RO) și Bianca Trifan (RO) și adus la viață de Smaranda Găbudeanu – păpușar (RO) în spectacolul „2032 SMART-FAMILY” din cadrul proiectului european „Tele-Encounters: Beyond the Human”.

Anul acesta la RADAR este prezentă și Societatea Ornitologică Română (SOR), care se ocupă cu studiul și protecția păsărilor și a naturii de peste 30 de ani. SOR va susține realizarea a 3 instalații pentru copii prin sunete, triluri si imagini ale păsărilor din România – o modalitate inedită de a stârni emoția celor participanți și de a începe sau aprofunda o relație de durată cu păsările și natura.

Pe tot parcursul vizitei în secțiunea Kids, copiii vor fi întâmpinați de Pufarici, mascota Lidl România, prietenos, curios și entuziasmat de noi tehnologii și de artă.

Line up

Artiștii invitați la RADAR Kids anul acesta sunt: Cristina Bodnărescu & Oana Băluță, Simona-Diana Chiru, Caty Alexandra Samata, Constantin Șimon, Ștefan Damian, Ioana Mischie, Andra Bria, TAMMY LOVIN, Ygreq Interactive, Emil Drăgan, 13m10j, Lucian E. Matei.

Festivalul RADAR va avea loc pe toată suprafața a 5 etaje ale Magazinului București și va găzdui peste 30 de proiecte artistice, instalații de artă digitală, proiecte ce folosesc inteligența artificială, lucrări de realitate augmentată, realitate virtuală și mixtă, spectacole de dans contemporan, muzică și poezie și secțiunea dedicată RADAR Kids.

Biletele sunt disponibile pe iabilet.ro.

Despre RADAR

RADAR este cel mai amplu festival de new media art susținut de UniCredit Bank și co-finanțat de Primăria Municipiului București prin ARCUB în cadrul Programului București acasă 2023.

RADAR KIDS este prezentat de Lidl România.

RADAR KIDS Evoluția este un proiect finanțat de Primăria Sectorului 3, prin fonduri nerambursabile de la bugetul local al Sectorului 3. Acest material nu reprezintă poziția autorității finanțatoare.

Parteneri: Administrația Fondului Cultural Național (AFCN), Mercedes, Fanta, Primăria Municipiului București prin ARCUB,  Absolut, Conceptual Lab by Theo Nissim,  Primăria Sectorului 3, Institutul Cultural Român, Institutul Francez din România, UNATC I. L. Caragiale, Centrul de Excelență în Studiul Imaginii (CESI) al Universității din București, Opera Comică, Societatea Ornitologică Română (SOR), Fundația România de Mâine, Fundația ESHTE, 360 Revolution.

Parteneri media: IQAds, The Institute, Zeppelin, Agerpress, Designist, BIZ, Iabilet, Bilete.ro, Eventim, Livetickets, start//up, Igloo, Modernism, GOKID, Munteanu, Radio România Cultural.

Parteneri radio: KissFm, Zile si Nopti, Rock FM, Magic FM.

Identitatea acestei ediții RADAR este realizată de Glitch Shop.Mai multe informatii pe pe paginile de social media @RADAR.newmediaart.

RADAR LIVE este un proiect cultural co-finanţat de Administraţia Fondului Cultural Naţional.

Proiectul nu reprezintă în mod necesar poziţia Administrației Fondului Cultural Național. AFCN nu este responsabilă de conținutul proiectului sau de modul în care rezultatele proiectului pot fi folosite. Acestea sunt în întregime responsabilitatea beneficiarului finanțării.

Conţinutul acestui material nu reprezintă în mod necesar poziţia oficială a Primăriei Municipiului București sau ARCUB. Pentru informații detaliate despre programul de finanțare al Primăriei Municipiului București prin ARCUB, puteți accesa www.arcub.ro

Comments

comments

loading...

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Winston Churchill
250px-Churchill_HU_90973

Puterea corupe iar puterea
absoluta corupe absolut.

acupunctură sujok, kinetoterapie, gimnastică medicală, drenaj limfatic, masaj medical, reflexoterapie sunteți invitați la Cabinetul de Recuperare Medicala Oltenița.
tel. 0721 170 958 sau email coteagabi@yahoo.com

Follow Buttons
FollowFollow on FacebookFollow on Google+Tweet about this on TwitterFollow on LinkedIn
octombrie 2023
L Ma Mi J V S D
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  
Meta
Ipu, public, ziar, publicitate, natura, Oltenita, Romania, prejudecati, balsam, SUA, UE, atentate, blogging, Videochat , tip, Italia, drepturile omului, Santierul Naval Oltenita, istorie, apa, padure, pescuit, Turcia, NATO, ONG, Enel, Iohanis, SEO , Biosano,
Traduceri

Execut traduceri  documentații tehnice, instrucțiuni de folosire, etc. pentru gadgeturi diferite, mașinării, și altele din limbile rusă, franceza și engleză în limba română. Contract de colaborare.

Amănunte pe mail de contact al publicației.

office@ziarulluiipu.ro

Smart Youtube Widget
Top Rated
Newsletter

Salut! Iti pot oferi gratuit acces la cele mai noi stiri.

Ce trebui sa faci este doar sa introduci adresa ta de e-mail si sa te bucuri de informatiile pe care le vei primi

Free Website Translator

https://www.facebook.com/ziarulluiipu.ro