Ziarul lui Ipu

Fii și tu parte din lumea elegantă a rochiilor pe DY Fashion

Fii și tu parte din lumea elegantă a rochiilor pe DY Fashion Multe dintre femei caută să aleagă rochiile potrivite. Fie că urmează un eveniment, o nuntă, petrecere, o gală sau dorești să impresionezi prin eleganța și stilul tău, tocmai ai găsit destinația ideală. Dar cum vei alege rochia și culoarea potrivite? Rochiile nu sunt doar articole vestimentare, ci mai mult de atât, ele reprezintă și o formă de exprimare personală, în care îți poți prezenta personalitatea doar printr-o ținută. Ele sunt purtate de către femei venind în diverse stiluri, acoperind toate tipurile de materiale fie pentru sezonul rece sau cald. Mai multe aici vezi. Primul pas în alegerea rochiei tale potrivite constă în citeste

SOLE lansează: Pop-Up Store SOLE 2024 – Discover. Shop. Shine.

România – 3 iulie 2024 – SOLE.ro , retailerul de top în produse cosmetice de înaltă calitate, are plăcerea de a anunța lansarea proiectului de vară 2024: Pop-Up Store SOLE. Această inițiativă inovatoare aduce o experiență de shopping unică și captivantă pentru iubitorii de frumusețe și îngrijire personală din întreaga țară.  Despre Pop-Up Store SOLE Începând cu 8 iulie 2024, Pop-Up Store SOLE va călători în principalele orașe din România, aducând cele mai noi și populare produse cosmetice direct la consumatori. Fiecare pop-up store va fi amenajat într-un stil modern și atrăgător, oferind vizitatorilor oportunitatea de a descoperi și testa produse de la branduri citeste

Pregătește-te pentru sezonul de construcții 2024 cu Somfy

Odată cu venirea verii și a zilelor mai calde, începe sezonul de construcții. Cum va fi acesta și ce provocări vor întâmpina consumatorii în 2024? Ce soluții pentru casa inteligentă merită luate în considerare? Somfy sugerează la ce să te gândești atunci când decizi să construiești. Să construiești sau să nu construiești? În anii anteriori, din cauza pandemiei, a unei inflații ridicate și a unei situații geopolitice instabile, piața construcțiilor a întâmpinat multe provocări. Casele pasive sau cu zero-energie sunt în prezent în creștere ca popularitate, deoarece necesită mai multe investiții la început, dar reduc costurile de întreținere și funcționare a casei în citeste

tRANSITNET – UN SERVICIU INOVATIV DESTINAT SIMPLIFICARII TRANZITULUI VAMAL

In comertul international, un exportator vinde bunuri fara a plati taxe si TVA in tara sa, in timp ce un importator va dori sa achite TVA si taxe doar dupa ce bunurile i-au intrat in depozit. Intre aceste doua locatii marfurile nu se afla in circulatie libera si pot fi transportate doar sub supraveghere vamala, ca un fel de magazin duty-free pe roti. Acest lucru se face in cadrul unei proceduri denumite tranzit vamal, care asigura datoria vamala in cazul in care marfurile dispar pe traseu sau nu ajung niciodata la destinatie. Pentru a veni in sprijinul celor interesati, SGS a citeste

Asociația Zi de Bine, în parteneriat cu Spitalul Clinic de Copii „Dr. Victor Gomoiu” și Spitalul de Psihiatrie Voila, inaugurează proiectul “Sunt (Im)Perfect”

Proiectul este adresat copiilor care se confruntă cu tulburări alimentare  Asociația Zi de Bine, în parteneriat cu Spitalul Clinic de Copii „Dr. Victor Gomoiu” și Spitalul de Psihiatrie Voila din Câmpina, inaugurează proiectul “Sunt (Im)Perfect”, un proiect pilot derulat pe o perioadă de 3 luni, care vizează recuperarea copiilor cu tulburări alimentare. Proiectul a presupus amenajarea unor saloane  din cadrul celor două spitale de referință din București și Câmpina. În plus, tot în cadrul acestui proiect, se va stabili primul protocol terapeutic pentru minorii care se confruntă cu tulburari alimentare, prin diagnosticarea și tratarea adecvată a acestor patologii. În luna august, campania citeste

Tuborg lansează un produs ideal pentru vară: Tuborg ICE în ediție limitată

București, 2 iulie 2024: Tuborg dă tonul verii cu un nou produs inovator, berea Tuborg ICE, filtrată la -1℃, cu 4.2% alcool. Rezultatul este o băutură mult mai fresh, care păstrează savoarea naturală, plină de aromă a hameiului, oferind o senzație de răcorire continuă, potrivită atât consumatorului clasic de bere Tuborg lager, cât şi tinerilor dornici să încerce produse noi, surprinzătoare. Cu o istorie de peste 140 de ani, Tuborg este un reper de calitate pe piața berii și a venit, de-a lungul timpului, în întâmpinarea consumatorilor cu produse îndrăznețe, adaptate noile tendințe și apreciate de consumatorii de orice vârstă, precum capacul special citeste

Raportul ESG al ELKO Group pe 2023: ”Sunt mândru de faptul că ELKO a devenit parte a inițiativei Science Based Targets”

Raportul ESG al ELKO Group pe 2023:  ”Sunt mândru de faptul că ELKO a devenit parte a inițiativei Science Based Targets” Grupul ELKO (denumit în continuare ELKO) a prezentat raportul ESG 2023, realizat în conformitate cu Directiva privind Raportarea Sustenabilității Corporative și cu Standardele Europene de Raportare privind Sustenabilitatea (ESRS). Utilizarea noii abordări în raportul 2023 a permis ELKO să prezinte informațiile într-o manieră mai structurată, fără abateri de la cerințe, și să evidențieze noile standarde de raportare. „Sunt mândru să vă prezint cel de-al treilea raport ESG al nostru. Ceea ce a început ca o călătorie în necunoscut a devenit un factor de igienă pe întreaga piață, legislația permițând noi standarde și cerințe de raportare. Am învățat cu sârguință și am făcut citeste

HONOR lansează două noi funcții inovatoare: prima protecție oculară AI Defocus Eye Protection din industrie și AI Deepfake Detection

HONOR lansează două noi funcții inovatoare: prima protecție oculară AI Defocus Eye Protection din industrie și AI Deepfake Detection La MWC Shanghai 2024, HONOR a prezentat noile funcții revoluționare, care utilizează inteligența artificială la nivel hardware pentru a ameliora miopia și a detecta eventuale fraude. [România, București – 26 iunie, 2024] - Brandul global de tehnologie HONOR a dezvăluit în cadrul discursului de la MWC Shanghai 2024, cele mai recente progrese AI centrate pe nevoile utilizatorilor: AI Defocus Eye Protection și AI Deepfake Detection. În cadrul sesiunii keynote, brandul a reafirmat angajamentul față de AI-ul centrat pe om integrat în dispozitive, subliniind potențialul hardware-ului activat de AI de a sprijini utilizatorii prin servicii personalizate, protejând totodată confidențialitatea acestora. „Inteligența artificială ne transformă viețile citeste

HONOR 200 Pro obține primul loc în clasamentul High-End de la DXOMARK

HONOR 200 Pro obține primul loc în clasamentul High-End de la DXOMARK Noul HONOR 200 Pro, creat pentru a redefini experiența utilizatorilor, a obținut scoruri de top în clasamentele DXOMARK, câștigând prestigioasele premii Gold Display și Eye Comfort. [București, România - 28 iunie 2024] Brandul global de tehnologie HONOR anunță că cel mai recent smartphone lansat, HONOR 200 Pro, a obținut recunoașterea din partea DXOMARK. Clasat pe primul loc în clasamentul High-End de la DXOMARK, HONOR 200 Pro reflectă angajamentul constant al HONOR de a crea inovații centrate pe nevoile utilizatorilor. În plus, HONOR 200 Pro a câștigat prestigioasele premii Gold Display și Eye Comfort Label, fiind apreciat pentru calitatea remarcabilă a display-ului și funcțiile citeste

Elena Pap, Numită Director Europa în cadrul Up Group: Un Pas Strategic în Expansiunea Europeană

Elena Pap, Numită Director Europa în cadrul Up Group: Un Pas Strategic în Expansiunea Europeană București, 17 Iunie 2024 – Up România anunță numirea Elenei Pap în funcția de Director Europa în cadrul Up Group, după o carieră de peste 20 de ani în care a ocupat poziția de CEO al Up România, în ultimii patru ani având cumulativ și poziția de Director Regional Up Group. Elena Pap este recunoscută pentru performanțele sale excepționale și contribuțiile semnificative la dezvoltarea companiei pe piața beneficiilor extrasalariale din România. Elena Pap a reușit să transforme Up România, dintr-o companie orientată către produse tradiționale, într-o companie orientată către tehnologie și inovație, consolidându-i poziția și extinzând afacerea în mod semnificativ. Sub conducerea sa, compania citeste

Tehnologie sustenabilă pentru binele planetei 

Facebooktwitterpinterestlinkedintumblr
Tehnologie sustenabilă pentru binele planetei 

Tehnologie sustenabilă pentru binele planetei 

Barometrul Realității Climatice Epson România

 Mai mult de jumătate dintre români cred că investițiile în tehnologii sustenabile sunt cele mai importante acțiuni pe care companiile le pot întreprinde împotriva schimbărilor climatice –

Într-o perioadă în care sustenabilitatea este un termen din în ce mai des folosit, România ia parte pentru prima oară, la studiul Barometrul Realității Climatice, inițiat de Epson. 

Anul 2023 marchează a treia ediție a Barometrului Realității Climatice Epson. Acesta prezintă actualizări și noi perspective asupra modului în care se schimbă atitudinile oamenilor pe măsură ce criza climatică se intensifică. Barometrul din acest an este extins semnificativ, ajungând acum la peste 30.000 de persoane (26.000 în 2022) în 39 de piețe globale (28 în 2022). Barometrul explorează şi opiniile celor născuți după prima conferință COP din 1995 – cunoscuți sub numele de Generația COP (Gen COP).

În ultimii ani, România a experimentat o creștere semnificativă a efectelor schimbărilor climatice asupra sistemelor sale naturale şi a societăţii, ceea ce a determinat o concentrare sporită asupra problemelor legate de climă.

Cu toate că românii se confruntă și cu alte consecințe ale situației globale, cum ar fi Războiul din Ucraina, creșterea prețurilor la energie sau inflația, aceștia cred în continuare că acțiunile lor în privința schimbărilor climatice contează și există o presiune pentru implicarea guvernului în promovarea unui comportament conștient despre schimbările climatice.

În realitate, oamenii chiar iau măsuri

Într-o eră în care schimbările climatice și conservarea mediului au devenit preocupări primordiale, are loc o schimbare remarcabilă. Acest sondaj dezvăluie că un procent semnificativ de oameni din România, nu doar că își exprimă îngrijorarea cu privire la viitorul planetei, ci caută activ modalități de a face o diferență în viața lor de zi cu zi. Încurajator, mulți oameni iau deja măsuri în ceea ce privește anumite aspecte pentru a atenua urgența climatică.

Astfel, 68,1% dintre respondenți folosesc mai multe obiecte reutilizabile, 57,6% şi-au îmbunătățit obiceiurile de reciclare și 55,8% merg pe jos sau cu bicicleta mai des.

Principalele acțiuni pe care respondenții plănuiesc să le adopte în viitor

Lumea se află în punctul în care acțiunile individuale devin forța motrică pentru un viitor durabil.

Aproape 60% dintre respondenți și-au declarat intenția de a trece la surse de energie regenerabilă, iar 53,7% au în plan să facă trecerea la vehicule electrice, anunțând astfel o revoluție în transportul personal. La fel de important este procentul de 46,5% ce reprezintă oamenii care sunt dispuși să convingă angajatorii să își reanalizeze strategiile pentru un viitor cu emisii nete zero. Aceste cifre nu sunt doar statistici, ci sunt o dovadă a unei conștientizări în creștere.

Un apel la acțiune pentru companii

Românii consideră important  ca organizațiile să întreprindă acțiuni în lupta împotriva schimbărilor climatice.

Rezultatele arată că 52% dintre respondenți pun un accent deosebit pe investițiile corporative în tehnologii sustenabile, 42,4% cer îmbunătățirea proceselor de reciclare și reutilizare a produselor și 25,9% aprobă necesitatea reducerii utilizării resurselor naturale în producție și transport.

Realitatea globală. Comparație între rezultatele globale și cele locale

  • România a fost una dintre cele 17 state (din totalul de 39 sondate) care au enumerat creșterea prețurilor drept cea mai importantă problemă. Țările care au expus același lucru sunt: Marea Britanie, SUA, Canada, Australia, Singapore, Maroc, Egipt, Olanda, Finlanda, Polonia, Africa de Sud, Republica Cehă, Ungaria, Grecia, Serbia și Lituania.
  • 60,9% dintre români consideră creşterea prețurilor una dintre cele mai mari probleme cu care se confruntă în prezent, clasând-o pe primul loc înaintea sărăciei (locul 2, 50,5%) și a schimbărilor climatice (locul 3, 45,3%)
  • 49,2% dintre persoanele din România sunt optimiste că vom evita o catastrofă climatică, un procent mai mare decât media globală (47%).
  • Generația COP din România a fost mai puțin optimistă decât eșantionul global în ceea ce privește evitarea unei catastrofe climatice (46,8% dintre români cu vârsta mai mică sau egală cu 29 de ani, față de 48,8% pentru acest grup de vârstă la nivel global). Cu toate acestea, România prezintă un nivel de optimism mai mare, în comparație cu ţări precum: Marea Britanie – 38.9%; Germania – 32.7%; Italia – 34.6%; Franta – 35.8%;  SUA – 43.1%;  Finlanda – 45.6%; Belgia – 35.9%, Polonia – 34.9%, Danemarca – 37.8%, Olanda 36.9%, Norvegia 35.9%.
  • Mai multe persoane din România plănuiesc să treacă la surse de energie regenerabilă (59,9%), față de media globală (50,6%).

Ce urmează în viitorul apropiat?

La Epson, acționăm în fața schimbărilor climatice.

Credem că niciun individ, comunitate, companie, tehnologie, guvern sau chiar emisferă nu poate aborda singur aceste provocări. Doar prin unirea forțelor putem evita dezastre.

Barometrul Realității Climatice Epson 2023 poate fi redus la un singur cuvant – progres. Lumea recunoaște în cele din urmă că schimbările climatice reprezintă provocarea noastră comună. Dacă vrem să facem față acestei probleme, ar trebui să fim optimiști că acțiunea va duce la schimbări pozitive.

„Barometrul Realității Climatice realizat anul acesta și pentru România, vine să confirme un lucru știut de noi. Există așteptări și din partea companiilor să preia conducerea tranziției verzi. Tehnologia Heat-Free dezvoltată de Epson se remarcă prin utilizarea redusă a resurselor în etapele de producție și exploatare, precum și prin consumabilele mai puțin solicitante. În consecință, costurile și necesarul de sesiuni de întreținere pentru echipamente se reduc semnificativ. Lucrând împreună, Epson crede că putem construi cu toții un viitor prosper și mai sustenabil.”

 Simona Decuseara – Country Manager Romania & Bulgaria 

Despre Epson

Epson este un lider global în tehnologie, dedicat conectării oamenilor, lucrurilor şi informaţiilor, prin intermediul tehnologiilor sale originale eficiente, compacte şi precise. Având o gamă de produse care cuprinde de la imprimante cu jet de cerneală şi sisteme de imprimare digitală până la proiectoare 3LCD, ceasuri şi roboţi industriali, compania se concentrează asupra stimulării inovaţiilor şi depăşirii aşteptărilor clienţilor în ceea ce priveşte imprimantele cu jet de cerneală, comunicarea vizuală, echipamentele portabile şi robotica.

Condus de Seiko Epson Corporation din Japonia, Grupul Epson are peste 81.000 de angajaţi în 85 de companii din întreaga lume şi se mândreşte cu contribuţiile aduse comunităţilor în care îşi desfăşoară activitatea şi cu eforturile permanente de a reduce impactul asupra mediului.

https://global.epson.com

Metodologia de cercetare

Sondajul a fost realizat online, desfășurat în România, în perioada 13.07.2023 – 24.07.2023 pe un eșantion de 654 de respondenți, cu vârste egale sau mai mari cu 16 ani. În total, Barometrul Realității Climatice Epson a sondat 30.294 de consumatori din 39 de state din întreaga lume.

Pentru anul 2023, au fost efectuate câteva actualizări minore la formularea întrebărilor și la opțiunile de răspuns. Acest lucru asigură că sondajul continuă să reflecte subiectele globale de actualitate și facilitează alegerea răspunsurilor pentru consumatori.

Comments

comments

loading...

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Winston Churchill
250px-Churchill_HU_90973

Puterea corupe iar puterea
absoluta corupe absolut.

acupunctură sujok, kinetoterapie, gimnastică medicală, drenaj limfatic, masaj medical, reflexoterapie sunteți invitați la Cabinetul de Recuperare Medicala Oltenița.
tel. 0721 170 958 sau email coteagabi@yahoo.com

Follow Buttons
FollowFollow on FacebookFollow on Google+Tweet about this on TwitterFollow on LinkedIn
octombrie 2023
L Ma Mi J V S D
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  
Meta
Ipu, public, ziar, publicitate, natura, Oltenita, Romania, prejudecati, balsam, SUA, UE, atentate, blogging, Videochat , tip, Italia, drepturile omului, Santierul Naval Oltenita, istorie, apa, padure, pescuit, Turcia, NATO, ONG, Enel, Iohanis, SEO , Biosano,
Traduceri

Execut traduceri  documentații tehnice, instrucțiuni de folosire, etc. pentru gadgeturi diferite, mașinării, și altele din limbile rusă, franceza și engleză în limba română. Contract de colaborare.

Amănunte pe mail de contact al publicației.

office@ziarulluiipu.ro

Smart Youtube Widget
Top Rated
Newsletter

Salut! Iti pot oferi gratuit acces la cele mai noi stiri.

Ce trebui sa faci este doar sa introduci adresa ta de e-mail si sa te bucuri de informatiile pe care le vei primi

Free Website Translator

https://www.facebook.com/ziarulluiipu.ro