Ziarul lui Ipu

Rețeaua PENNY România a ajuns la 361 de magazine

Rețeaua PENNY România a ajuns la 361 de magazine PENNY România continuă în ritm alert planul de expansiune și deschide cel de al 361-lea magazin din România în Dobroești, județul Ilfov. Începând cu 8 decembrie, clienții din zonă sunt așteptați să experimenteze ambientul modern, prietenos și accesibil, reprezentând evoluția strategică a brandului în România. Designul magazinelor PENNY oferă o experiență plăcută clienților, evidențiind, totodată, angajamentul companiei în extinderea portofoliului de produse 3RO - produse cu ingredientul principal provenit din România, procesate și ambalate în țară. Experiența la cumpărături este îmbunătățită datorită unei zone extinse dedicate produselor proaspete sau mărcilor proprii realizate conform preferințelor clienților români, spațiul oferind totodată o semnalizare citeste

Acer se angajează la neutralitate climatică pentru linia de laptopuri Vero

Acer se angajează la neutralitate climatică pentru linia de laptopuri Vero Acer și-a anunțat angajamentul față de neutralitatea emisiilor de carbon pentru linia de laptopuri Aspire Vero, începând cu noul Aspire Vero 16 (AV16-51P). În conformitate cu standardele internaționale pentru calcularea amprentei de carbon și a neutralității climatice, în fiecare etapă a ciclului de viață al dispozitivului  se iau măsuri pentru a minimiza amprenta de carbon , iar apoi, vor fi aplicate credite de carbon de înaltă calitate pentru a atinge neutralitatea climatică. "Pentru a contribui la abordarea provocărilor din ce în ce mai mari reprezentate de schimbările climatice, pe partea de produse, Acer propune o "tehnologie conștientă" proiectată și realizată cu gândul la viitor", a citeste

IWA Charity Christmas Bazaar. Comunitatea diplomatică din România se mobilizează în spirit filantropic pe 10 decembrie. Celebrare caritabilă pentru cauza „Demnității pentru Seniori”

Duminică, 10 decembrie 2023, începând cu ora 10:00, la parterul Bibliotecii Naționale a României, Asociația Femeilor Internaționale (IWA) organizează cea de-a 31-a ediție a Bazarului diplomatic. Evenimentul este organizat de IWA - Asociația Internațională a Femeilor din România, sub egida Ministerului Afacerilor Externe al României. Cu prilejul deschiderii celei de-a 31-a ediții a Bazarului se aniversează și 45 de ani de activitate în România a Asociației Femeilor Internaționale (IWA). În cadrul acestei ediții aniversare se vor reuni, la parterul Bibliotecii Naționale a României, reprezentanți ai 60 de misiuni diplomatice. Bazarul IWA, simbol al unității și dovadă a implicării diplomației publice, invită citeste

FANII FORMULA 1® MARCHEAZĂ 1 MILIARD DE TURURI ÎN EA SPORTS™ F1® 23

FANII FORMULA 1® MARCHEAZĂ 1 MILIARD DE TURURI ÎN EA SPORTS™ F1® 23 Ambasadorul EA SPORTS și triplul campion al Formula 1, Max Verstappen, este cel mai popular pilot în rândul jucătorilor București, România - 6 decembrie 2023 - Electronic Arts Inc. (NASDAQ: EA) marchează finalul sezonului captivant Formula 1® 2023 și face o retrospectivă a anului pe circuitul din F1® 23. EA SPORTS™ a analizat datele din joc*, dezvăluind echipele, piloții, locațiile și obiectele populare printre fanii jocului oficial al FIA Formula One World Championship™. Jucătorii F1® 23 au avut un an plin, completând 73 de milioane de curse, 1 miliard de tururi și concurând roată la roată pe 5,25 miliarde de kilometri. Max Verstappen, citeste

Renergia, prima aplicație din România care eficientizează consumul de energie și reduce facturile, lansată la nivel internațional în cadrul COP28

Renergia, prima aplicație din România care eficientizează consumul de energie și reduce facturile, lansată la nivel internațional în cadrul COP28 Renergia este singura aplicație din România prezentată la summit-ul COP28, cel mai important eveniment din lume privind schimbările climatice Utilizarea aplicației Renergia poate reduce cu până la 30% factura la energie (electricăși termică), cu aplicarea măsurilor de eficiență energetică recomandate Renergia este singura aplicație din Europa care permite realizarea unei radiografii complexe a amprentei de carbon în sectorul rezidențial Investiția în dezvoltarea aplicației a fost de peste 300.000 de euro Aplicația este dezvoltată de primul start-up afiliat Universității Tehnice din Cluj-Napoca Cluj-Napoca, 6 decembrie 2023 – Energy Advisor, primul start-up afiliat Universității Tehnice din Cluj-Napoca, lansează Renergia, prima aplicație mobilă din România citeste

Danubius și Footprints AI lansează rețeaua de Retail Media cu cea mai mare acoperire geografică din România și deschid, în premieră, accesul IMM-urilor la tehnologia Footprints AI

Danubius și Footprints AI lansează rețeaua de Retail Media cu cea mai mare acoperire geografică din România și deschid, în premieră, accesul IMM-urilor la tehnologia Footprints AI Magazinele de proximitate, restaurantele și hotelurile își pot crește veniturile, prin analiza tranzacțiilor colectate de casele de marcat Datecs și profilarea clienților, cu ajutorul tehnologiei Footprints AI Este pentru prima oară în România când ne apropiem de înțelegerea reală a comportamentului de consum și a profilului de consumator cu ajutorul datelor și AI București, 6 decembrie 2023 - Footprints AI intră în parteneriat cu Danubius, principalul furnizor de case de marcat Datecs din România, și lansează rețeaua de Retail Media cu cea mai mare acoperire geografică din România, deschizând, în premieră, accesul IMM-urilor la tehnologia Footprints AI. Inițiativa le permite tuturor comercianților citeste

Concursul BANDA ASAP s-a încheiat. Lista elevilor câștigători din București, județele Ilfov și Constanța

Concursul BANDA ASAP s-a încheiat. Lista elevilor câștigători din București, județele Ilfov și Constanța 750 de idei despre cum salvăm planeta de plastic, ale elevilor din București, județele Ilfov și Constanța, la ediția a doua a concursului BANDA ASAP, organizat de ASAP România și Animest. Am desemnat câștigătorii! Având ca punct de plecare tema ”2040. În România încă se mai aruncă plastic la gunoi. Un erou/ o eroină decide să ia soarta plasticului în propriile mâini”, elevii au exemplificat prin stiluri diverse de desen cum văd ei salvarea planetei. Dacă unii au ales eroi fantastici precum „Cei 3 muschetari ai reciclării”, „Ninjaboy și invazia gunoiului”, „Eco-Man și Robo Curățătorii”, „Zâna Plasticului”, alții se încred că ei înșiși, citeste

TikTok celebrează comunitatea globală prin raportul Anul văzut pe TikTok: 2023

TikTok celebrează comunitatea globală prin raportul Anul văzut pe TikTok: 2023 Raportul celebrează cele mai populare trenduri, creatorii care s-au remarcat și momentele frumoase din acest an, inspirate de comunitatea globală TikTok. București, 6 decembrie 2023 - Astăzi, TikTok dezvăluie Anul văzut pe TikTok: 2023, raportul anual care celebrează comunitatea globală, dar și trendurile, creatorii și momentele memorabile. 2023 a fost anul în care comunitatea TikTok a învățat life hack-uri, dar mai ales s-a distrat pe cinste - iar aici se evidențiază trendul legat de Imperiul Roman. De-a lungul acestui an, comunitatea TikTok formată din peste un miliard de utilizatori a continuat să crească și să conecteze oameni din toată lumea, ceea ce a citeste

Chaka Sobhani se alătură DDB WW în calitate de Președinte, CCO International

Chaka Sobhani se alătură DDB WW în calitate de Președinte, CCO International Un lider creativ premiat părăsește Leo Burnett WW pentru a se alătura rețelei DDB București, 6 decembrie 2023 - DDB Worldwide anunță că Chaka Sobhani devine Președinte, CCO International. Sobhani părăsește Leo Burnett Worldwide pentru a se alătura rețelei globale DDB. Sobhani îi va raporta CEO-ului DDB Worldwide, Alex Lubar, cu care va lucra alături de echipa de conducere globală a DDB pentru a continua să crească rețeaua DDB, dar și să ducă mai departe moștenirea sa de excelență creativă și eficacitate. Sobhani a fost numită Lider Creativ de către Campaign în 2022 și a figurat în mod constant în Top 10 Lideri Creativi ai publicației citeste

Studiu Aqurate: Sărbătorile de iarnă aduc vânzări cu 28% mai mari decât media lunară anuală, în rândul magazinelor online monitorizate

Studiu Aqurate: Sărbătorile de iarnă aduc vânzări cu 28% mai mari decât media lunară anuală, în rândul magazinelor online monitorizate Cele mai mari creșteri apar în categoriile Mobilier, Echipamente și Accesorii și produse pentru Copii și bebeluși Studiul a fost realizat pe un eșantion de peste 80 de magazine online, din 10 categorii de comerț electronic Timișoara, 5 decembrie 2023 – Luna decembrie, perioadă a Sărbătorilor de iarnă, aduce magazinelor online vânzări cu 28% mai mari decât media lunară anuală, potrivit unui studiu realizat de Aqurate, platformă SaaS bazată pe Inteligenţă Artificială (AI) care crește conversiile din eCommerce prin interpretarea datelor. „Sărbătorile de Crăciun sunt un nou vârf al perioadei de cumpărături, în eCommerce. Și de această dată, am analizat un citeste

Tehnologie sustenabilă pentru binele planetei 

Facebooktwitterpinterestlinkedintumblr
Tehnologie sustenabilă pentru binele planetei 

Tehnologie sustenabilă pentru binele planetei 

Barometrul Realității Climatice Epson România

 Mai mult de jumătate dintre români cred că investițiile în tehnologii sustenabile sunt cele mai importante acțiuni pe care companiile le pot întreprinde împotriva schimbărilor climatice –

Într-o perioadă în care sustenabilitatea este un termen din în ce mai des folosit, România ia parte pentru prima oară, la studiul Barometrul Realității Climatice, inițiat de Epson. 

Anul 2023 marchează a treia ediție a Barometrului Realității Climatice Epson. Acesta prezintă actualizări și noi perspective asupra modului în care se schimbă atitudinile oamenilor pe măsură ce criza climatică se intensifică. Barometrul din acest an este extins semnificativ, ajungând acum la peste 30.000 de persoane (26.000 în 2022) în 39 de piețe globale (28 în 2022). Barometrul explorează şi opiniile celor născuți după prima conferință COP din 1995 – cunoscuți sub numele de Generația COP (Gen COP).

În ultimii ani, România a experimentat o creștere semnificativă a efectelor schimbărilor climatice asupra sistemelor sale naturale şi a societăţii, ceea ce a determinat o concentrare sporită asupra problemelor legate de climă.

Cu toate că românii se confruntă și cu alte consecințe ale situației globale, cum ar fi Războiul din Ucraina, creșterea prețurilor la energie sau inflația, aceștia cred în continuare că acțiunile lor în privința schimbărilor climatice contează și există o presiune pentru implicarea guvernului în promovarea unui comportament conștient despre schimbările climatice.

În realitate, oamenii chiar iau măsuri

Într-o eră în care schimbările climatice și conservarea mediului au devenit preocupări primordiale, are loc o schimbare remarcabilă. Acest sondaj dezvăluie că un procent semnificativ de oameni din România, nu doar că își exprimă îngrijorarea cu privire la viitorul planetei, ci caută activ modalități de a face o diferență în viața lor de zi cu zi. Încurajator, mulți oameni iau deja măsuri în ceea ce privește anumite aspecte pentru a atenua urgența climatică.

Astfel, 68,1% dintre respondenți folosesc mai multe obiecte reutilizabile, 57,6% şi-au îmbunătățit obiceiurile de reciclare și 55,8% merg pe jos sau cu bicicleta mai des.

Principalele acțiuni pe care respondenții plănuiesc să le adopte în viitor

Lumea se află în punctul în care acțiunile individuale devin forța motrică pentru un viitor durabil.

Aproape 60% dintre respondenți și-au declarat intenția de a trece la surse de energie regenerabilă, iar 53,7% au în plan să facă trecerea la vehicule electrice, anunțând astfel o revoluție în transportul personal. La fel de important este procentul de 46,5% ce reprezintă oamenii care sunt dispuși să convingă angajatorii să își reanalizeze strategiile pentru un viitor cu emisii nete zero. Aceste cifre nu sunt doar statistici, ci sunt o dovadă a unei conștientizări în creștere.

Un apel la acțiune pentru companii

Românii consideră important  ca organizațiile să întreprindă acțiuni în lupta împotriva schimbărilor climatice.

Rezultatele arată că 52% dintre respondenți pun un accent deosebit pe investițiile corporative în tehnologii sustenabile, 42,4% cer îmbunătățirea proceselor de reciclare și reutilizare a produselor și 25,9% aprobă necesitatea reducerii utilizării resurselor naturale în producție și transport.

Realitatea globală. Comparație între rezultatele globale și cele locale

  • România a fost una dintre cele 17 state (din totalul de 39 sondate) care au enumerat creșterea prețurilor drept cea mai importantă problemă. Țările care au expus același lucru sunt: Marea Britanie, SUA, Canada, Australia, Singapore, Maroc, Egipt, Olanda, Finlanda, Polonia, Africa de Sud, Republica Cehă, Ungaria, Grecia, Serbia și Lituania.
  • 60,9% dintre români consideră creşterea prețurilor una dintre cele mai mari probleme cu care se confruntă în prezent, clasând-o pe primul loc înaintea sărăciei (locul 2, 50,5%) și a schimbărilor climatice (locul 3, 45,3%)
  • 49,2% dintre persoanele din România sunt optimiste că vom evita o catastrofă climatică, un procent mai mare decât media globală (47%).
  • Generația COP din România a fost mai puțin optimistă decât eșantionul global în ceea ce privește evitarea unei catastrofe climatice (46,8% dintre români cu vârsta mai mică sau egală cu 29 de ani, față de 48,8% pentru acest grup de vârstă la nivel global). Cu toate acestea, România prezintă un nivel de optimism mai mare, în comparație cu ţări precum: Marea Britanie – 38.9%; Germania – 32.7%; Italia – 34.6%; Franta – 35.8%;  SUA – 43.1%;  Finlanda – 45.6%; Belgia – 35.9%, Polonia – 34.9%, Danemarca – 37.8%, Olanda 36.9%, Norvegia 35.9%.
  • Mai multe persoane din România plănuiesc să treacă la surse de energie regenerabilă (59,9%), față de media globală (50,6%).

Ce urmează în viitorul apropiat?

La Epson, acționăm în fața schimbărilor climatice.

Credem că niciun individ, comunitate, companie, tehnologie, guvern sau chiar emisferă nu poate aborda singur aceste provocări. Doar prin unirea forțelor putem evita dezastre.

Barometrul Realității Climatice Epson 2023 poate fi redus la un singur cuvant – progres. Lumea recunoaște în cele din urmă că schimbările climatice reprezintă provocarea noastră comună. Dacă vrem să facem față acestei probleme, ar trebui să fim optimiști că acțiunea va duce la schimbări pozitive.

„Barometrul Realității Climatice realizat anul acesta și pentru România, vine să confirme un lucru știut de noi. Există așteptări și din partea companiilor să preia conducerea tranziției verzi. Tehnologia Heat-Free dezvoltată de Epson se remarcă prin utilizarea redusă a resurselor în etapele de producție și exploatare, precum și prin consumabilele mai puțin solicitante. În consecință, costurile și necesarul de sesiuni de întreținere pentru echipamente se reduc semnificativ. Lucrând împreună, Epson crede că putem construi cu toții un viitor prosper și mai sustenabil.”

 Simona Decuseara – Country Manager Romania & Bulgaria 

Despre Epson

Epson este un lider global în tehnologie, dedicat conectării oamenilor, lucrurilor şi informaţiilor, prin intermediul tehnologiilor sale originale eficiente, compacte şi precise. Având o gamă de produse care cuprinde de la imprimante cu jet de cerneală şi sisteme de imprimare digitală până la proiectoare 3LCD, ceasuri şi roboţi industriali, compania se concentrează asupra stimulării inovaţiilor şi depăşirii aşteptărilor clienţilor în ceea ce priveşte imprimantele cu jet de cerneală, comunicarea vizuală, echipamentele portabile şi robotica.

Condus de Seiko Epson Corporation din Japonia, Grupul Epson are peste 81.000 de angajaţi în 85 de companii din întreaga lume şi se mândreşte cu contribuţiile aduse comunităţilor în care îşi desfăşoară activitatea şi cu eforturile permanente de a reduce impactul asupra mediului.

https://global.epson.com

Metodologia de cercetare

Sondajul a fost realizat online, desfășurat în România, în perioada 13.07.2023 – 24.07.2023 pe un eșantion de 654 de respondenți, cu vârste egale sau mai mari cu 16 ani. În total, Barometrul Realității Climatice Epson a sondat 30.294 de consumatori din 39 de state din întreaga lume.

Pentru anul 2023, au fost efectuate câteva actualizări minore la formularea întrebărilor și la opțiunile de răspuns. Acest lucru asigură că sondajul continuă să reflecte subiectele globale de actualitate și facilitează alegerea răspunsurilor pentru consumatori.

Comments

comments

loading...

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Winston Churchill
250px-Churchill_HU_90973

Puterea corupe iar puterea
absoluta corupe absolut.

acupunctură sujok, kinetoterapie, gimnastică medicală, drenaj limfatic, masaj medical, reflexoterapie sunteți invitați la Cabinetul de Recuperare Medicala Oltenița.
tel. 0721 170 958 sau email coteagabi@yahoo.com

Follow Buttons
FollowFollow on FacebookFollow on Google+Tweet about this on TwitterFollow on LinkedIn
octombrie 2023
L Ma Mi J V S D
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  
Meta
Ipu, public, ziar, publicitate, natura, Oltenita, Romania, prejudecati, balsam, SUA, UE, atentate, blogging, Videochat , tip, Italia, drepturile omului, Santierul Naval Oltenita, istorie, apa, padure, pescuit, Turcia, NATO, ONG, Enel, Iohanis, SEO , Biosano,
Traduceri

Execut traduceri  documentații tehnice, instrucțiuni de folosire, etc. pentru gadgeturi diferite, mașinării, și altele din limbile rusă, franceza și engleză în limba română. Contract de colaborare.

Amănunte pe mail de contact al publicației.

office@ziarulluiipu.ro

Smart Youtube Widget
Top Rated
Newsletter

Salut! Iti pot oferi gratuit acces la cele mai noi stiri.

Ce trebui sa faci este doar sa introduci adresa ta de e-mail si sa te bucuri de informatiile pe care le vei primi

Free Website Translator

https://www.facebook.com/ziarulluiipu.ro
Cine este online
Nu sunt utilizatori care să fie online